Derbi - Sulake palaa jatkuvasti

Moperr

Terve.

Omistan tuollaisen Derbi DRD Racing -06.

Ennen talvea toimi aivan loistavasti. Sitten kun pistettiin mopoa kuntoon talven jälkeen niin huomattiin, että sulake on palanut.

Vaihdettiin sulake. Paloi taas... Ostin sitten uuden akun ja vaihdoin sulakkeen. Paloi taas.

Mittaristo näyttää omiaan, töötti ei toimi mutta vilkut kylläkin.

Ollaan laitettu 10A sulakkeita, olisikohan siinä se syy? Kannattaisiko koittaa muunlaisis sulakkeita?

12

8774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dssddssddssddsds

Myy pois se paska ja osta auto.

• bremi

Ei voi vika oikeen olla muualla kuin sulakkeen koossa jos kerran oot akunkin vaihtanu. Aika suuri tuo 10A, itellä 7.5, tosin eri malli ku sulla.

• Ap

Kiitos vastauksestasi, täytyy huomenna sitten koittaa sillä 7,5A sulakkeella. Toivottavasti toimii :)

• derbidrdrcle

itellä aivan sama ongelma mut mistä kohtaa tarkalleen sulla se sulake oli palanu ja näkeekö noista mopon sulakkeista heti että onko palanu vai ei? mopo on derbi drd racing le 07

• Anonyymi

Itekkin tässä mietin et mistä näkee jos on sulake palanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itekkin tässä mietin et mistä näkee jos on sulake palanut

Irrota se sulake ja katso sitä. Jos sen sulakkeen sisällä keskellä oleva lanka on poikki niin sulake on palanut.

Myös yleismittarin piippaus-toiminnolla voi tarkistaa sulakkeen irrottamatta sitä.

• ikeee1

Nyt auttakaa oikeesti! :) olin korjaamassa mopoa sit ku olin valmis ajattelin lähteä testaamaan, aloin polkea käyntiin koska akkua ei ole sitten ei tapahtunut mitään. myöhemmin huomasin että sulake oli palanut, okei kävin ostaa uuden mutta se oli 5A liian pieni vakio on 35A ostin 30A kun ei ollut isompaa... Laitoin kiinni mutta ei tapahtunut mitään. Huomasin että ei tule kipinää ollenkaan ja mittariston valot eivät syty kun polkasee vaikka pitäisi välähtää joka polkaisulla mutta etu valo välähtää kun polkasee... En tiedä mitä tehdä auttakaaa!!!!!

• tdrfytgyhuj

Missä helvetin mopossa on vakiona 35A sulake? Tuon kokoisia sulakkeita on yleensä autoissa, ootko varma, että se vakio sulake ei ole 3.5A? Alkaa nimittäin johdot sulamaan, jos laittaa liian ison sulakkeen. Jos derbissä riittää 7.5A sulake koko sähköjärjestelmälle, niin missä mopossa on noin iso sulake?

• Its a keeway ;DD
        tdrfytgyhuj kirjoitti:

Missä helvetin mopossa on vakiona 35A sulake? Tuon kokoisia sulakkeita on yleensä autoissa, ootko varma, että se vakio sulake ei ole 3.5A? Alkaa nimittäin johdot sulamaan, jos laittaa liian ison sulakkeen. Jos derbissä riittää 7.5A sulake koko sähköjärjestelmälle, niin missä mopossa on noin iso sulake?

Öööö se on keeway x-ray xDDD ja se on pääsulake joka vastaa tyylii kaikest vilkut, sähkö sttartti, kipinä ja kaikki siin on viel toine 10A joka vastaa etu ja taka valost mut se ei palanu... mut se on varmaaki CDI rikki ku etuvalo syttyy aina ku polkasee eikä johois oo mitää vikaa

• Anonyymi

Mopossasi voi olla oikosulku siellä johdoissa jonka takia se polttaa sulakkeita

• Anonyymi

Juuri sitä varten se sulake on, että palaisi vain sulake eikä koko höskä. Sit vaan pitää etsiä se oikosulku ja korjata se, niin alkaa taas sulakekin kestämään.

• Anonyymi

Sama juttu polttaa sulaketta! Uusi akku. Voiko olla virtalukossa vika avain välillä jumissa ei meinaa kääntyä tilasin uuden lukkosarjan... Akun vieressä vipu kytkin mikä sen tarkoitus???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe