FUCKING BIG PROBLEM.

ailimee

Eli, mulla tosiaan on iiiiiso ongelma, kyllä, kyse on rakastumisesta..
Oon nimittäin RAKASTUNUT 3 eri henkilöön. Älkää viittikö nyt alkaa haukkumaan, nimittäin kaksi niistä on tyttöjä, eli samaa sukupuolta kuin minä. Mutta itseasiassa, en ole varma missä se rakkauden raja menee. Oon ihan sekasin, hajalla. En ketään niistä haluis loukata, tai pistää sivuun ja kaikkien niitä koskevien päätösten teko tuntuu kamalalta. Haluaisin jokaiselle sanoo ihanii asioita, edetä.. Tosiaan, jokaisen niistä.
Mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Älkää vaan sanoko mitään, et kuuntele sydäntäs, sitä oon tehny pidemmän aikaa, hartaasti, itku kurkussa ettiny oikeeta päätöstä..

Mut problemot ei lopu siihen. Jokasta mä rakastan yhtä paljon, kenenkään kanssa en oo varsinaisessa suhteessa.. Mut niit kaikkii kohtaan tunnen eri tunteita..

Sen ainoon jätkän oon tuntenu lähemmäs 9vuotta, ja pitäny siitä koko sen ajan, vaikka itelleni oon muuta väittäny (olen tyyppiä, joka ei uskalla sitoutua ja napsii irtosuhteita välipalaksi, lievittääkseen rakkauden-nälkäänsä).. Oon seurustellu kyseisen tyypin kanssa kolmesti, ja minähän se jättäjä oon ollu joka kerta. Voitte siis arvata, et oon loukannu häntä monesti. Nyt se ei enää välitä musta, mutten haluu unohtaa sitä. Meillä vois olla täydellistä. Oon siitä aina helvetin mustis ja osaan kuvitella meille yhteisen tulevaisuuden.. Mut haluun sille vaan parasta.

Sitten, tyttö nro 1.. Ollaan oltu samalla lk'lla 3vuotta, alusta asti se on kiehtonu mua.. Se on ittekin bi, ja mulle hirmu tärkee kaverinakin.. Se on niin nätti, upee, ihana, erilainen.. Sen hymyt, katseet, kiitokset.. Ne saa mut aina onnelliseks. Sit ku se ei oo koulussa, olo on kauheen tuskastunu. Ajatuski siitä, et se muuttaa kohta opiskeleen muualle, riipii mun sydäntä kahtia.. Kun kerroin tunteistani sille viime jouluna, se ei oikeen osannu sanoo mitään.. No, asia "unohtu", eikä me olla puhuttu siitä enää lainkaan. Olin aika varma, ettei se oo kiinnostunu musta, mut ku se sai tietää tunteistani edellä mainittuun jätkään, se vaikutti järkyttyneeltä, loukkaantuneelta, kuin olisin pettäny sitä tai jotain.. Ollaan yhä hyvii kavereita, mut se vihjailee mulle välillä, siltä ainaki tuntuu. Iskee silmää, heittää vitsiä treffeistä.. En usko et se tahallaan ainakaa haluu mua tolla käytöksellä kiduttaa.. Eli missä mennään?

Sitte girl numb. 2.. Tämä on netti"suhde" .. 4vuotta sitten tutustuttiin, jutellaan yhä päivittäin, puhuttu webissä, puhelimessa.. Se sanoo aina rakastavas mua, saa oloni tuntemaan tärkeeks kaikilla söpötyksillään.. Silti se seurustelee välillä jonkun kanssa. Sillonki se sanoo mua rakkaaks jakaikkeamahd. Nytkin se pitää irlissä jstn, mut silti sanoo mua tärkeimmäks.. Tajuan. Se on mulle kuin ilma jota hengitän. Sielunkumppani, ja paras mahdollinen ihminen mulle. Mut en tiedä millä tavalla häntä rakastan.. Oon riippuvainen siitä, itken ku sillä on paha olla ja se osaa aina lohduttaa mua, ku elää melko samanlaisessa tilanteessa ku mäkin. Molemmat kärsitään välillä vakavasta masennuksesta, ja ku se on sanonu miettiväs itsemurhaa, oon 100% varma, et jos se sen tekee, meen perässä. Ilman häntä, en vois elää....

Eli, oonko mä vaan sellane, joka kaipaa rakkautta itelleen, muttei anna sitä vastineeks? Vai miten? Mitä mun pitäis tehdä...?

7

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChaosMaster

Juu. Se ongelma on se rakastuminen.

• korianteri123

uskoisin että pastaa, turha vaivautua

• korianteri123

uskoisin että pastaa, turha vaivautua

• ChaosMaster

Tiedätkö mitä? En edes lukenut koko romaania. Kyseessä on varmasti vihainen teini-tyttö tai poika joka haluaa emännän/miehen, muttei keksi miten.

• ailimee

Kannattaisi ehkä lukea, sillä mä nimenomaan en kaipaa parisuhdetta, vaan vähän selvyyttä elämääni. Totta, olen teinityttö, mutten mitenkään puolin vihainen vaan hämmentynyt. Jos ei jaksa vaivutua lukemaan, jättäkää pliis kommentoimatta...

• Rinegratch

Sulla on kyllä tosi vaikee tilanne : ( En ny osaa sanoa silleensä ton pojan puolesta, mutta musta ei ole silleensä kannattavaa pomppia saman ihmisen ympärillä, jos tunnet olosi koko ajan mustasukkaiseksi ja mietit koko ajan mitä se tekee yms, etkä anna siten hänelle omaa tilaa.. Minun mielestä olis vaan parempi, et haalit ennemmin menneisyyttä ennen kuin pilaatte toistenne välit..

Muakin harmittaa vähän ton ekan tytön puolesta, mutta.. Nooh, voithan sä koittaa puhua sille kasvotusten..

Laitan vielä tänään mielipiteeni ton tokan tytön suhteen :3

• Jos et pysty pitämään poikaa vain kaverina, unohda hänet. Kiusaat vain häntä ja itseäsi, jos et todella pysty sitoutumaan suhteeseen. Tiedän, ei ole helppoa, mutta yritä.

Sitten nämä tytöt. Kuulostaa vähän siltä että olette vain äärimmäisen hyviä ystäviä, kun et kerta oikeen tiedä miten heitä rakastat. Kannattaisiko vain keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, olla toisille vain kaveri?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe