Hei,
Mitäkö mieltä olette kotihieronnoista? Niin, että hieroja tulee asiaan kuuluvine tarvikkeineen kotiin hieromaan?
Itse olen hieroja ja harrastan tätä toimintaa työkseni ja kysyisin mielipidettänne? :)
Kotihierontaa
3
1114
Vastaukset
Itse olen käynyt samalla hierojalla pidemmän aikaa. Ja alkuun kun hän joutui laittamaan minua kuntoon, hän tuli myös kotiin hieromaan (kun sopi hänen aikatauluihin ja oli lähistöllä). En nähnyt asiassa mitään ongelmaa. kotieläimet tosin olivat kiinnostuneita pöydästä ja hierojasta ja jäivät viereen "vahtimaan" :)
- Kotiin kutsun aina hiero
Minusta parastapa rentoutua
Hei vaan hei !
Tämän kotieläimien kiinnostuksen olen saanut huomata monesti, välillä kissat istuskelivat hierottavan talon naisen jalkojen päällä ja niitä sai siinä välillä huiskia pois edestä, hehe.
Tosiaan moni kehunut ja sanonut, että on pirun hyvä ja mukavaa kun hierojat tekevät kotikäyntejäkin. Moni on ollut myös suuressa pimennossa ja ovat pitäneet tätä mahdottomana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084