säätöä pukkaa

säätönro1

mikä on sun mielstä "säätö" onko se flrttailua, pitkiä katseita, kuukausien ihailua,salaihastumista,yhden yön pano,onko se fyysistä vai henkistä lajia vai mitä ihmettä ?

9

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+12

mulle se ainakin on fyysistä lajia, suutelua seksiä jne, ilman että kuitenkaa on seurusteltu. Yhden yön panoja en tarkoituksellisesti harrasta, paitsi joskus säätö voi jäädä yhdeksi panoksi.
      ihastuminen on ihastumista, flirtti on flirttiä, ja säätäminen on jotai mitä on tehty. Jos sanon että mulla oli jonkun kanssa säätöä, se tarkottaa että jotai fyysistäkin on tapahtunut, mutta ihan suhteeksi sitä ei voi sanoo.

• säätäjä säätäjä

Joo no mulle henk.kohtaisesti säätäminen jonkun naisen kaa, tarkoittaa ihan sitä että mulla on tarkoitusperinä saada fyysistä kontaktia, eli yhden illan/yön panoa tai vaan pelkkää seksikästä suutelua ja halailua.Tietty ennenku "säädön" kanssa pääsee säätämään edellämainittuja asioita, se toki vaatii taidokasta flirttailua. Että siinä määrin säätäminenkin on flirttailua, pitkiä katseita jne. :)

Kyllä silti mun mielestä säätäminen on fyysistä lajia, kuten edellinen tuossa sanoi.

• pågeln

Hmmm piti miettiä vähän,siis mulle " säätö " ja säätö on kaks eri asiaa. "säätö" merkkaa just tyyliin flirttiä, silmän iskuja kiusottelua, mut mun tulee tuntea tyyppi jotenkin ennestään, sit on säätö joka on puhtaasti fyysistä tyyliin seksiä, pusuja ehkä seukkaamistakin, lyhyttä tai pitkää.

• säätöä

Olen pågelnin kanssa samaa mieltä. toinen säätö on sellasta että flirttaillaan ja pitkiä katseita luodaan ja kumpikaan ei oikein tiedä missä mennään...toinen on sitten fyysistä, mutta ei seurustelemista.
        eka säätö voi muuttua fyysiseksikin.

• jaut1

Kiusotteluu, flirttii, panemist, yleist sekoiluu :)

• tydyjen kesken

Mun frendi just tossa kehuskeli, että sillä oli viime viikonloppuna yks säätö ja toiselle kuulin sen sanovan että sillä oli säätöö yhen mimmin kans....Mulle tulee ihan ekaks kyllä mieleen ei mitään vakavaa, vaan just semmosta kevytkenkästä yhen illan p***urallia.

Jos mä kuulen jonkun sanovan mun kanssa säätäneen, ni ei musta kyllä tuntuis mukavalle.
      Ja taatusti on munkin kanssa vaan säädetty...

• ö

Mun mielestä säätö on jotain mitä osapuolet ei itsekään oikein osaa määritellä tai osaa muuten sanoa, missä mennään. Se on vakavan seurustelun vastakohta riippumatta siitä, miten paljon fyysistä touhuilua siihen liittyy.

• Mielipide...

No jaa... Mulle säätöjä ei ole olemassa, ei nimittäin kuulu sanavarastoon nimittää naisia säädöiksi. Kutsun naistani prinsessaksi.

• pipa2

vähänkö tyhmä!kuka naistaan säädöksi kutsuukaa,mut sellasta joka on vain hupia tms!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      9
      4043
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3577
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2233
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1883
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1856
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1789
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1452
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1206
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1155
    Aihe