Siis ihan tuollainen asia kiinnostais tietää. Ja annetaanko sille aina se sama annos, jos ne myös laiduntaa. Saataa kuulostaa vähän hölmöiltä kysymyksiltä, mutta kun tuota kokemusta ei oikein ole.
Paljonko lehmä syö?
7
1174
Vastaukset
- Heluna..XL
Vanhan karjakon kysymys kuuluu. Kuinka paljon 10-päinen nautakarja tuottaa maitos päivässä, kun kustakin tulee 30 litraa.
Tällainen päässälaskutehtävä näin pitkän perjantain ratoksi. - piimäpää
Juoko lehmä maitoa...
- aika paljon
Se syö kymmenen palloa talven aikana ...
- navettapiika
Sehän riippuu lehmästä, mutta otetaan tuo meiän Eukko, se pistelee kottisellisen rehua, 10 kiloa täysrehua, 4 viljaa, 200 grammaa kivennäistä ja joka päivä. Ummessa, äitiyslomalla, rehua sen kottisen, kivennäistä ja hiukka viljaa. Jos ei leuat heilu, silloin on hätä ja kamuralla olo hutera. Maitoa lykkää sen verran jotta vasikka pysyy hengissä, loraus minun kahvikuppiin ja loput tankkiin, niin rehutehdaskin kiittää. Ja maitoakin se joisi, mutta sitten sinne tankkiin ei tulis mitään.
- dsr
moi
- jdsr
,hh
- hampurilaisia
16 hampurilaista aamupalaksi.
Kelpo vastaus kaupunkilaistrollille???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351