19vuotias luotettava nuori nainen hakee töitä minulla on luotto tiedot kunnossa.
Minulla ei ole aikaisempaa työkokemusta mutta olen nopea oppimaan
joten olisin todella kiitollinen jos olisi jotain tarjolla.
Nuori nainen hakee töitä Pk-seudulta
6
251
Vastaukset 6
- g bndbh
Yhteystiedot on yleensä kovin fiksuja.
- aloe vera
Hei!
Minulla on tarjota sinulle hyvä lisätienestimahdollisuus hyvinvointituotteiden parissa. Kerron mielelläni lisää niin halutessasi!
Lisäinfopyynnöt osoitteeseen: [email protected] Minullekin voisit laittaa viestiä: [email protected] jos olet kiinnostunut lisäansioista.
- samaavanhaa
yhteystiedot [email protected]
- Liikekannallepano
Olen menestyvä vanhempi liikemies, joka tarvitsee seuraa lounaille ja koristeeksi Jaguarin etupenkille. Otan yhteyttä hetimiten. Kaikki kulusi kustannetaan ja palkkio maksetaan.
- sunlight_1
Hei.
Minulla on töitä tarjolla. Olemme kosmetiikka maahantuoja yritys ja etsimme jälleenmyyjiä. Työ opetetaan. Annan lisää tietoa kiinnostuneille.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
- 70511
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468