Meni silleen, että vaimo sai ekan kerran elämässään munaa.
Hääyö
8
652
Vastaukset
- jalast. 1
Oo onnellinen et olit ensimmäinen!!
- AP
Olen
- rdsw
meillä taasen meni silleen, että kaaduimme sulhasen kanssa rättiväsyneina sänkyyn ja nukahdimme ilman sen kummempia hellyyksiä!
- pelle olet.
sä et ole saanut vieläkään sitä munaa.
- Hilla
Vaimo raukka. Ei mitään aiempaa kokemusta. Ei tiedä mistä on jääny paitsi. Entä jos on tarjolla parempaa? Se tulee vastaan sitte myöhemmi.
- AP
Liittomme on säilynyt ehjänä ja loukkaamattomana noin 17 vuotta. Meillä on ihana perhe ja olemme edelleen rakastuneita. Seksi on sujunut alusta asti niin mallikkaasti, ettei kummallakaan ole mitään tarpeita katsella sivuilleen siinäkään suhteessa.
ps. vaimoni on itse sanonut, että on onnellinen siitä, ettei hänellä ole muita seksi kokemuksia.
- huolestunut tim
Syön joka päivä löyssää kaurrapuurroa. Tämän johdosta paaskani on tosi löyssää. Nyt on sisareni ilmoittanut minulle, että hän en enää halua panna minua perrsseeseen strap-on vehkeellä, koska perrseestäni kuulemma aina valuu löyssää paaskaa.
Mitä voin tehdä?
Sisareni on Suurlähestystössä Lehdistöattasheana!- teuvo neuvoo
Jos vaikka panisit sitä lehtistöattaseea oiken kunnolla. Ensin vitttuuseen ja sitte perrseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241