Meni silleen, että vaimo sai ekan kerran elämässään munaa.
Hääyö
8
574
Vastaukset
- jalast. 1
Oo onnellinen et olit ensimmäinen!!
- AP
Olen
- rdsw
meillä taasen meni silleen, että kaaduimme sulhasen kanssa rättiväsyneina sänkyyn ja nukahdimme ilman sen kummempia hellyyksiä!
- pelle olet.
sä et ole saanut vieläkään sitä munaa.
- Hilla
Vaimo raukka. Ei mitään aiempaa kokemusta. Ei tiedä mistä on jääny paitsi. Entä jos on tarjolla parempaa? Se tulee vastaan sitte myöhemmi.
- AP
Liittomme on säilynyt ehjänä ja loukkaamattomana noin 17 vuotta. Meillä on ihana perhe ja olemme edelleen rakastuneita. Seksi on sujunut alusta asti niin mallikkaasti, ettei kummallakaan ole mitään tarpeita katsella sivuilleen siinäkään suhteessa.
ps. vaimoni on itse sanonut, että on onnellinen siitä, ettei hänellä ole muita seksi kokemuksia.
- huolestunut tim
Syön joka päivä löyssää kaurrapuurroa. Tämän johdosta paaskani on tosi löyssää. Nyt on sisareni ilmoittanut minulle, että hän en enää halua panna minua perrsseeseen strap-on vehkeellä, koska perrseestäni kuulemma aina valuu löyssää paaskaa.
Mitä voin tehdä?
Sisareni on Suurlähestystössä Lehdistöattasheana!- teuvo neuvoo
Jos vaikka panisit sitä lehtistöattaseea oiken kunnolla. Ensin vitttuuseen ja sitte perrseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133