Missä te nuoret homot

Boy 16

Missä te kaikki nuoret homot ootte

61

2644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homopoika1997

      no täällä yks 14v. kato profiilistani lisää tietoja :)

    • Boy 16

      Joo säkki oot joku 97 ju meinasin et niinku 16 vuotiasta poikaa itseni kaa

      • Oon vahepi. ois kiva kun imisitmua


    • homopoika1997

      niin kai mut voisin olla edes juttu seuraa? :)

      • meitsiVaan

        homopoika1997, mä haluisin jutella sun kanssas (: oon 16v


    • Boy 16

      Joo no voita sä sitä olla mut mieluiten 16 vuotiasta seurustelu kumppanisi haluun

    • Boy 16

      Älä nyt suutu ku haluun just puhuu jonku kaa

      • En suutu mistään, ois kiva olla kanssasi


    • Anonyymi

      Boy 16, onkohan tuo vuoden ikä ero noin kauheaa, että et voi keskustella tuon homopoika1997 kanssa? Älä nirsoile seurasta tai tulet olemaan hyvin yksinäinen ja kukaan ei sitä sinulle halua.

      • Anonyymi

        11 kuukautta tai alleon siedettävä
        Ikäero
        Asiantuntija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 kuukautta tai alleon siedettävä
        Ikäero
        Asiantuntija

        Mitä vähemmän puhkipantu, sen parempi


    • Boy 16

      No en kokkaa nirsoilemassam mut haluun joko mua vanhemman pojan tanssit saman ikäisen

      • itäsuomee

        miks kukaan ei ikinä haluu itä-suomesta 16 vuotiasta poikaa ku kukaa ei haluu kaukosuhdetta =(


      • itäsuomee kirjoitti:

        miks kukaan ei ikinä haluu itä-suomesta 16 vuotiasta poikaa ku kukaa ei haluu kaukosuhdetta =(

        Mä haluun sut. Asun Jyväskylässä. Ois kiva tavata. Antasin sulle.


    • Boy 16

      Mä voin alkaa sun kaa kauko suhteeseen vaika heti

      • Boy 16

        Voi vaikka tulla sinne itä Suomeen sun vuoks


      • Kiitos. Kyllä käy.


    • 1994

      Boy 16!

      Olen jo pitkään seuraillut juttujasi ja sinä ihan oikeasti olet noin yksinäinen?

      Itse olen 17v ja minulla ei ole tuota yksinäisyyden tunnetta ollut ikinä, tosin lähipiirissäni on lesboja ja homoja. Ja muutenkin on estot poissa. Itse tunnustaudun olevani miehiin päin ensimmäisen kerran 2007 12v (Joulukuussa olen syntynyt) ja kaapista tulin 2009 14v! Sen jälkeen olen ollut avoimesesti oma itseni ilman ongelmia.

      Ei minullakaan ole tosin suhteita ollut, mutta bileissä on ollut juttuja.

      • Oot ihana. Ois kiva tavata.


    • poikavain.....

      onko 18v liian vanha?

      • Anonyymi

        Ihan vanha kun taivas
        Asiantuntija


      • Ei varmaan. Ois kiva tavata


    • kvlkvl

      tääl kouvolas just ei oo ketää muita .. Kyllä mulle 18 vuotias kelpais :)

    • nuorikouvola

      ketä muita nuoria tääl on kouvolast? :)

    • 18v_ppoika

      Sori vaan mutta ei homo homo tarkota sitä että synkkaa. Tottakai on helpompaa bogailla jotain homoa kun tietää valmiiksi että "varmempi" saalis. Ite kattelen jätkiä seksuaalisuudesta huolimatta ja kokeilen synkkaako. Tietenkin pitää olla homoja kummankin, mutta ei se tarkota että automaattisesti synkkaa. Samalla tavalla on heteroilla.

    • Remile

      Miksi ihmeessä pittää olla ''vain'' homo? Eikös bi/panseksuaalit kelepaa?
      Ja ei täällä PK-seudulla ole tullut ''avoimesti'' vastaan kuin vain yksi homo. Ihme ja kumma.

      • gdfshdh

        Mitä on olla avoimesti homo?


      • ---
        gdfshdh kirjoitti:

        Mitä on olla avoimesti homo?

        ''Heti kättelyssä'' sanoo vain rennosti olevansa.

        Taisi olla jokin harvinaisuus.


    • homo123

      Olen hämeenlinnasta 16v(täytän tänvuonna 17)

    • Kuule samaa mietin aika usein... :D Okei vaan muutama ihminen tietää että diggaan pojista, koska sitä ei nyt niin vaan kerrota (kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jutut leviää ja paisuu ja kaiken kukkuraksi koko suku täynnä isänmaallisia ja vanhoollsia juntteja) Nykysin asun vähä suuremmassa Cityssä mutta en vaan oo saanu aikaseksi kertoa... Ja 17-v olen...

    • Anonyymi

      No myö ollaa siel kaapis!

      • Anonyymi

        Niin ne on monet vanhemmistakin, kaapissa. Itse olen jo yl 40 vuotta ollut kaapissa ja luultavasti ihan loppuun saakka. Ei ole ollut mitään tarvetta tulla ulos, koska en halua yhteiselämää miehen kanssa. Ja seksiähän saa aina kun sitä tarvii ja haluaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne on monet vanhemmistakin, kaapissa. Itse olen jo yl 40 vuotta ollut kaapissa ja luultavasti ihan loppuun saakka. Ei ole ollut mitään tarvetta tulla ulos, koska en halua yhteiselämää miehen kanssa. Ja seksiähän saa aina kun sitä tarvii ja haluaa. ;)

        Niinkö?Elämäsi on vain seksiä,tämä laulu sopii sinulle:
        https://www.youtube.com/watch?v=WMtKq-fOsIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?Elämäsi on vain seksiä,tämä laulu sopii sinulle:
        https://www.youtube.com/watch?v=WMtKq-fOsIA

        No ei sentään. Elämässäni on paljon muutakin kuin seksiä. On useita harrastuksia ja paljon hyviä kavereita, joiden kanssa voin jakaa surut ja murheet. Kysymys on vain siitä, ettei mua kiinnosta sitoutua parisuhteeseen, koska se rajoittaa elämää. Nyt tunnen itseni vapaaksi olemaan, tulemaan, menemään ja tekemään juuri sitä mitä haluan ja milloin haluan. Olen onnellinen juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sentään. Elämässäni on paljon muutakin kuin seksiä. On useita harrastuksia ja paljon hyviä kavereita, joiden kanssa voin jakaa surut ja murheet. Kysymys on vain siitä, ettei mua kiinnosta sitoutua parisuhteeseen, koska se rajoittaa elämää. Nyt tunnen itseni vapaaksi olemaan, tulemaan, menemään ja tekemään juuri sitä mitä haluan ja milloin haluan. Olen onnellinen juuri näin.

        Hyvä niin


    • Anonyymi

      Minä taas en pysty pelkkään seksisuhteeseen,ei kertakaikkiaan hilaa eteen.Pitää olla tunne mukana,eli minun täytyy ensin tuntea toinen tosi hyvin ja pitää hänestä enemmän kuin ystävästä,sitten vasta sänkyhommat onnistuu.Olen siinä suhteessa vajavainen.

    • Anonyymi

      Missä olis mulle nuorii kundei? Haittaako että asun mielisairaalassa?

      -bear-

      • Anonyymi

        -bear- kato tiält suljetult osastolt,mie oon tiäl


    • Saldo 14

    • Anonyymi

      tääll ilmoittele.

    • Anonyymi

      Baarissa tai kaapissa

      • Anonyymi

        Baarikaapissa on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Kaikki nuoret homot ovat joko ikä rasisteja tai vanhemmilta miehiltä rahaa huijaavia. Ja mikä pahinta, olen oikeassa koska kukaan ei ole vielä pystynyt todistamaan väitettäni vääräksi.

      • Anonyymi

        Todista ensin oma väitteesi, niin sitten palataan asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista ensin oma väitteesi, niin sitten palataan asiaan.

        No minäpä todistan. Ensinnäkin olen muutamia kertoja käynyt homobaarissa ja aina siellä nuoret kundit pyytävät joko siirtymään toiseen pöytään tai sitten itse pakenevat pöydästä. Ja kerran yks kundi jopa käski mennä minun yhteen vanhojen äijien pöytään, mutta en todellakaan mennyt.Ja tinderissä en juuri koskaan saa osumia ja niistä vähäisistäkin osumista on ainakin 90% sellaisia jotka eivät vastaa edes viesteihin, ja niistä korkeintaan 10stä prosentistakin kaikki vastaa korkeintaan yhteen tai kahteen viestiin ja sitten kaikki loppuu. Ja aina kun joko grindrrissä tai qruiserissa joku nuori kundi on muka kiinnostunut minusta niin kaikki on päättynyt aina siihen kun ne ovat alkaneet minulta tahtomaan lainaan tai jopa pummaamaan rahaa☹️. Että siinä sinulle todistus aineistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä todistan. Ensinnäkin olen muutamia kertoja käynyt homobaarissa ja aina siellä nuoret kundit pyytävät joko siirtymään toiseen pöytään tai sitten itse pakenevat pöydästä. Ja kerran yks kundi jopa käski mennä minun yhteen vanhojen äijien pöytään, mutta en todellakaan mennyt.Ja tinderissä en juuri koskaan saa osumia ja niistä vähäisistäkin osumista on ainakin 90% sellaisia jotka eivät vastaa edes viesteihin, ja niistä korkeintaan 10stä prosentistakin kaikki vastaa korkeintaan yhteen tai kahteen viestiin ja sitten kaikki loppuu. Ja aina kun joko grindrrissä tai qruiserissa joku nuori kundi on muka kiinnostunut minusta niin kaikki on päättynyt aina siihen kun ne ovat alkaneet minulta tahtomaan lainaan tai jopa pummaamaan rahaa☹️. Että siinä sinulle todistus aineistoa.

        Ei oikeastaan yllätä yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä todistan. Ensinnäkin olen muutamia kertoja käynyt homobaarissa ja aina siellä nuoret kundit pyytävät joko siirtymään toiseen pöytään tai sitten itse pakenevat pöydästä. Ja kerran yks kundi jopa käski mennä minun yhteen vanhojen äijien pöytään, mutta en todellakaan mennyt.Ja tinderissä en juuri koskaan saa osumia ja niistä vähäisistäkin osumista on ainakin 90% sellaisia jotka eivät vastaa edes viesteihin, ja niistä korkeintaan 10stä prosentistakin kaikki vastaa korkeintaan yhteen tai kahteen viestiin ja sitten kaikki loppuu. Ja aina kun joko grindrrissä tai qruiserissa joku nuori kundi on muka kiinnostunut minusta niin kaikki on päättynyt aina siihen kun ne ovat alkaneet minulta tahtomaan lainaan tai jopa pummaamaan rahaa☹️. Että siinä sinulle todistus aineistoa.

        No jos tunkee vieraaseen pöytään lupaa kysymättä, niin saattaahan siinä vanhuksista seksuaalisesti tykkääväkin nuori tykätä kyttyrää. Yleensä kiinnostusta tavataan mitata katsekontaktilla, vastaako toinen katseeseen ja ilmestyykö naamalle kenties hymynkare. Jos ilmestyy, tai kenties hymyn sijaan kiinnostuksesta seuraava puna poskille, niin sitten jatketaan sanalliselle puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan yllätä yhtään

        Eli taas nähtiin että olen jälleen oikeassa, vaikka toivoisin olevani väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tunkee vieraaseen pöytään lupaa kysymättä, niin saattaahan siinä vanhuksista seksuaalisesti tykkääväkin nuori tykätä kyttyrää. Yleensä kiinnostusta tavataan mitata katsekontaktilla, vastaako toinen katseeseen ja ilmestyykö naamalle kenties hymynkare. Jos ilmestyy, tai kenties hymyn sijaan kiinnostuksesta seuraava puna poskille, niin sitten jatketaan sanalliselle puolelle.

        Olen minä joskus kysynyt luvankin. Mutta jos käyttäisin Tuota katse kontaktia mittarina niin en pääsis koskaan sanomaan kenellekkään ensimmäistäkään sanaa. Nimittäin esimerkiksi kun kaupassakin näen nuoria kundeja niin ne pitävät päänsä aina niin piilossa että täytyy tutuillekkin mennä aina korvan juureen huutamaan ”päivää” ennen kuin älyävät edes tervehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus kysynyt luvankin. Mutta jos käyttäisin Tuota katse kontaktia mittarina niin en pääsis koskaan sanomaan kenellekkään ensimmäistäkään sanaa. Nimittäin esimerkiksi kun kaupassakin näen nuoria kundeja niin ne pitävät päänsä aina niin piilossa että täytyy tutuillekkin mennä aina korvan juureen huutamaan ”päivää” ennen kuin älyävät edes tervehtiä.

        Autisminkirjon yksi ominaisuuksista on katsekontaktin välttely, mutta voisikohan tuossa olla kyse siitä, että on kyllä huomannut ja yrittää olla tulematta huomatuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autisminkirjon yksi ominaisuuksista on katsekontaktin välttely, mutta voisikohan tuossa olla kyse siitä, että on kyllä huomannut ja yrittää olla tulematta huomatuksi?

        Voi olla mutta ei onnistu, minä kyllä huomaan.


    • Anonyymi

      Olen isäsi luona. Hän otti mut kovaa. Seuraavaksi annan pebaa veljellesi. Uuh aah. Sinä olet surkea finninaama runkkari.

    • Saldo 14

    • Anonyymi

      No en ainakaan sun luona ole. Hyi mikä pizzanaama. Ei sulla ees munakarvat kasva.

      Tercuin lihaxikas Macho Man

    • Anonyymi

      Espoo tänä vuonna 15v.

      • ois kiva kun imisit mua. Asun jyväskylässä. tuu imemään mua. Ois kivaa. Tuu tänne. Annan sulle hyvin.


    • Anonyymi

      Tääl ois yks 17v salossa

      • Anonyymi

        Moi


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe