Vappu Malagassa

Soltera

Hei! Olen 29-vuotias sinkkuneiti menossa Malagaan Costa del Solille rantalomalle huhti-toukokuun vaihteessa. Ensimmäistä kertaa olen menossa ja yksin, joten seikkailun tunnelmaa on tiedossa :) Olisikin kiva kuulla, ketä muita on kohteessa niihin aikoihin. Vietänkö yksinäistä rantalomaa lapsiperheiden keskellä vai onko siellä muita nuoria / nuorehkoja sinkkuihmisiä? Hotellihuoneistossani olisi myös tilaa kivoille, fiksuille ja luotettaville ihmisille...wink wink.

6

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wink wink

      wink wink.. annatko privaatisti, vai kerätäänkö kimppa ? ;-)

    • Soltera

      Ymmärsit väärin. Ihan ystävämielellä olen liikenteessä. Tietysti en panisi pahitteeksi, jos kävisi niin onnekkaasti, että sen oikean löytäisin. Mutta todennäköisimmin sitä saa uusia ystäviä kuin törmää tätä kautta siihen oikeaan.

    • wink wink

      Pakkohan minun oli näin pääsiäisen kunniaksi hiukan pilailla.
      ;-)

      Mene Plaza Mayorille junalla, niin pääset mukaan menoon, ei tarvi hotellia hipata yksin.
      Benalmadenaan pääset myös junalla ja siellä on lisää menopaikkoja.
      Rannoilta löytyy kaikenikäistä porukkaa, sekaan vaan, kyllä sieltäkin voi ystäviä löytyä.

    • The Man

      Jos lähdet 19.4. niin pääset mukaan - autolla mennään. Turusta Tukholmaan, sitten Malmö-Köpis-Hampuri-Pariisi-San Sebastian-Madrid-Malaga.

      Perillä ollaan 21.4. iltapäivällä.

    • Soltera

      Kiitos tarjouksesta, mutta lennot ja hotelli on jo maksettu.

      Ja wink winkille hyvää pääsiäistä, ymmärsin vitsin :) Olen sen verran lyhyen aikaa kohteessa, että junamatkat taitaa tällä kertaa jäädä väliin.

      • miksi ihmeessä välii

        Öh. Plaza Mayor on hyvä (iso) ostoskeskus, jonne Malagasta pääsee lähijunalla tai busseilla ihan pienessä ajassa... kyllä kannattaa käydä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe