Vappu Malagassa

Soltera

Hei! Olen 29-vuotias sinkkuneiti menossa Malagaan Costa del Solille rantalomalle huhti-toukokuun vaihteessa. Ensimmäistä kertaa olen menossa ja yksin, joten seikkailun tunnelmaa on tiedossa :) Olisikin kiva kuulla, ketä muita on kohteessa niihin aikoihin. Vietänkö yksinäistä rantalomaa lapsiperheiden keskellä vai onko siellä muita nuoria / nuorehkoja sinkkuihmisiä? Hotellihuoneistossani olisi myös tilaa kivoille, fiksuille ja luotettaville ihmisille...wink wink.

6

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wink wink

wink wink.. annatko privaatisti, vai kerätäänkö kimppa ? ;-)

• Soltera

Ymmärsit väärin. Ihan ystävämielellä olen liikenteessä. Tietysti en panisi pahitteeksi, jos kävisi niin onnekkaasti, että sen oikean löytäisin. Mutta todennäköisimmin sitä saa uusia ystäviä kuin törmää tätä kautta siihen oikeaan.

• wink wink

Pakkohan minun oli näin pääsiäisen kunniaksi hiukan pilailla.
      ;-)

Mene Plaza Mayorille junalla, niin pääset mukaan menoon, ei tarvi hotellia hipata yksin.
      Benalmadenaan pääset myös junalla ja siellä on lisää menopaikkoja.
      Rannoilta löytyy kaikenikäistä porukkaa, sekaan vaan, kyllä sieltäkin voi ystäviä löytyä.

• The Man

Jos lähdet 19.4. niin pääset mukaan - autolla mennään. Turusta Tukholmaan, sitten Malmö-Köpis-Hampuri-Pariisi-San Sebastian-Madrid-Malaga.

Perillä ollaan 21.4. iltapäivällä.

• Soltera

Kiitos tarjouksesta, mutta lennot ja hotelli on jo maksettu.

Ja wink winkille hyvää pääsiäistä, ymmärsin vitsin :) Olen sen verran lyhyen aikaa kohteessa, että junamatkat taitaa tällä kertaa jäädä väliin.

• miksi ihmeessä välii

Öh. Plaza Mayor on hyvä (iso) ostoskeskus, jonne Malagasta pääsee lähijunalla tai busseilla ihan pienessä ajassa... kyllä kannattaa käydä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7030
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4541
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4277
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3637
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3608
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3545
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      3019
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2603
    9. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1974
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      19
      1902
    Aihe