Mistä ilman käsirahaa?

ostaja

Mitkä kaupat myyvät mp:n kokonaan ilman käsirahaa? Juuri nyt ei satu olemaan, mutta pitäisi saada alle kunnon tykki 1000 RR tai vastaava mopo. Kesätöistä kyllä tulee rahaa.

14

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bandu

et mistään saa ilman käsirahaa!

• sörkästä

manne anderssonilta saa......

• Kyllä saa

Olen aina maksanut käteisellä heti kaupantekohetkellä koko summan..
      Eikö se ole "käsiraha" , jos ei rahaa niin ei mopoo.. yksinkertaista.

• hondamies

Sun ei varmaan kannata edes haaveilla pyörästä.Kyllä käsirahaa olla pitää.Ja ota huomioon rahoitus sen jälkeen:Korko sitten yli vakuutus ja muut kulut.Mutta sulle ois parasta unohtaa koko juttu:Tää on raha miesten juttu:Anteeks vaan säästyt raha vaikeuksilta kun ajat vaikka fillarilla....tai mopolla

• moto+

motorman oulu...sieltä saat pyörän mukaan heti ilman käsirahaa. tietenki täytyy olla vakituinen työpaikka...eikä mitään merkintöjä luottotiedoissa.

• mv

Ota pankista lainaa ja maksa pyörä käteisellä. Lyhentelet sitten kesätöillä sitä lainaa.

• Ei mulle pankki

lainaa. Siellä ei ole minulle ystäviä. Eikä kesätyökään ihan varma ole mutta lupasivat harkita ja ilmoittaa sitten.

• Asiat kunnossa
        Ei mulle pankki kirjoitti:

lainaa. Siellä ei ole minulle ystäviä. Eikä kesätyökään ihan varma ole mutta lupasivat harkita ja ilmoittaa sitten.

Ei pankissa ystäviä tarvitse ollakaan. Ei minullakaan siellä ole yhtään ystävää!
        Mutta...lainaa sain mp:n ostoon sen verran kuin tarvitsin, ilman mitään kummallisia ongelmia tai selvityksiä.
        Tein ao. lainahakemuksen ja alle viikossa asia oli selvä.

Ai niin...pitää olla täysi-ikäinen, työpaikka, eikä pikavippejä ulosotossa...
        Katsos, kun pankki antolainaa ottolainausvaroja, joista se on vastuussa...

• haloooo
        Ei mulle pankki kirjoitti:

jätkä harkitsee tonnisen ostoa vaikka ei tietoakaan duunista....

haloo haloo ???

• ostaja

mitäs haloo haloota siinä on? Aikas monella nuorella on melko kovat pärrät alla eikä ole tietoakaan duuneista heilläkään. Jos ei sitten saa maksettua kaikkea ajallaan niin saavat sitten hakea pärrävakuutensa syksyllä pois. Siksihän se on vakuutena. Eipä ole seisontapaikasta ongelmaa.

Äläs murehdi mun puolesta. Mun kesäduuni on aikas varma.

• halloooo halllloo

juu ota vaan pikaluotto tätäkin varten 200 % korolla

ei mikään liike ole niin tyhmä että antaa mitään ulos ilman käsirahaa

ja asenteesi on sellainen että sulle ei pitäisi prätkää edes myydä

• rahaa sexii hulinaa

niin,jos eivät ole ajaneet sitä ennen itteänsä hengiltä...........

• Mistä näitä tulee

Ellei sinulla ole varaa käsirahaan, ei sinulla ole varaa koko pyörään. Etkö itse osaa laskea tuota mahdotonta yhtälöä?

• ostaja

Siis miten niin? Eihän gaso maksa ku pari egee litra ja pärrähän vie tuskin 3-4l sadalla. Vakuutus ehkä satasen ja renkaathan kestää 30-50tkm siis ikuisesti käytännössä. Kun ei sudittele niitä piloille.

Credit on maailman kätevin juttu. Ei tavis muuten pysty ees aloittaan mp-touhuja. ja mm. kypärä ja hanskat löytyy jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109