Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä ilman käsirahaa?

ostaja

Mitkä kaupat myyvät mp:n kokonaan ilman käsirahaa? Juuri nyt ei satu olemaan, mutta pitäisi saada alle kunnon tykki 1000 RR tai vastaava mopo. Kesätöistä kyllä tulee rahaa.

14

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bandu

      et mistään saa ilman käsirahaa!

      • sörkästä

        manne anderssonilta saa......


    • Kyllä saa

      Olen aina maksanut käteisellä heti kaupantekohetkellä koko summan..
      Eikö se ole "käsiraha" , jos ei rahaa niin ei mopoo.. yksinkertaista.

    • hondamies

      Sun ei varmaan kannata edes haaveilla pyörästä.Kyllä käsirahaa olla pitää.Ja ota huomioon rahoitus sen jälkeen:Korko sitten yli vakuutus ja muut kulut.Mutta sulle ois parasta unohtaa koko juttu:Tää on raha miesten juttu:Anteeks vaan säästyt raha vaikeuksilta kun ajat vaikka fillarilla....tai mopolla

    • moto+

      motorman oulu...sieltä saat pyörän mukaan heti ilman käsirahaa. tietenki täytyy olla vakituinen työpaikka...eikä mitään merkintöjä luottotiedoissa.

    • mv

      Ota pankista lainaa ja maksa pyörä käteisellä. Lyhentelet sitten kesätöillä sitä lainaa.

      • Ei mulle pankki

        lainaa. Siellä ei ole minulle ystäviä. Eikä kesätyökään ihan varma ole mutta lupasivat harkita ja ilmoittaa sitten.


      • Asiat kunnossa
        Ei mulle pankki kirjoitti:

        lainaa. Siellä ei ole minulle ystäviä. Eikä kesätyökään ihan varma ole mutta lupasivat harkita ja ilmoittaa sitten.

        Ei pankissa ystäviä tarvitse ollakaan. Ei minullakaan siellä ole yhtään ystävää!
        Mutta...lainaa sain mp:n ostoon sen verran kuin tarvitsin, ilman mitään kummallisia ongelmia tai selvityksiä.
        Tein ao. lainahakemuksen ja alle viikossa asia oli selvä.

        Ai niin...pitää olla täysi-ikäinen, työpaikka, eikä pikavippejä ulosotossa...
        Katsos, kun pankki antolainaa ottolainausvaroja, joista se on vastuussa...


      • haloooo
        Ei mulle pankki kirjoitti:

        lainaa. Siellä ei ole minulle ystäviä. Eikä kesätyökään ihan varma ole mutta lupasivat harkita ja ilmoittaa sitten.

        jätkä harkitsee tonnisen ostoa vaikka ei tietoakaan duunista....


        haloo haloo ???


    • ostaja

      mitäs haloo haloota siinä on? Aikas monella nuorella on melko kovat pärrät alla eikä ole tietoakaan duuneista heilläkään. Jos ei sitten saa maksettua kaikkea ajallaan niin saavat sitten hakea pärrävakuutensa syksyllä pois. Siksihän se on vakuutena. Eipä ole seisontapaikasta ongelmaa.

      Äläs murehdi mun puolesta. Mun kesäduuni on aikas varma.

      • halloooo halllloo

        juu ota vaan pikaluotto tätäkin varten 200 % korolla

        ei mikään liike ole niin tyhmä että antaa mitään ulos ilman käsirahaa


        ja asenteesi on sellainen että sulle ei pitäisi prätkää edes myydä


    • rahaa sexii hulinaa

      niin,jos eivät ole ajaneet sitä ennen itteänsä hengiltä...........

    • Mistä näitä tulee

      Ellei sinulla ole varaa käsirahaan, ei sinulla ole varaa koko pyörään. Etkö itse osaa laskea tuota mahdotonta yhtälöä?

      • ostaja

        Siis miten niin? Eihän gaso maksa ku pari egee litra ja pärrähän vie tuskin 3-4l sadalla. Vakuutus ehkä satasen ja renkaathan kestää 30-50tkm siis ikuisesti käytännössä. Kun ei sudittele niitä piloille.

        Credit on maailman kätevin juttu. Ei tavis muuten pysty ees aloittaan mp-touhuja. ja mm. kypärä ja hanskat löytyy jo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe