Kaikki tuntemani avoimesti lesbo/bi-naiset on jotenkin massasta erottuvia tyyliltään. Joillain on lyhyt tukka mutta jos ei niin hiusten väri on ainakin erikoisempi, meikki persoonallisempi tai pukeutumistyyli sisältää shokkivärejä. Sitten paria heterotuttuani on usein luultu lesboksi ja nämä juuri ovat tyyliltään tuollaisia "rohkeampia" (pitkätukkaisia mutta muuten täyttää kriteerit).
Tarkoitukseni ei ole kritisoida kenenkään tyyliä, mutta mietin kyllä joskus että mistä tämä johtuu, pitääkö naisista pitävän naisen aina näyttää siltä että teini-ikä on jäänyt päälle?
Omalla ihannenaisellani on luonnollisen värinen tai näköinen, pitkä tukka (ehkä mieluiten vaalea) ja raikas, sporttinen olemus joka ei hyppää kadulla silmille. Ei välttämättä ole baarissa käymisestä innostuvaa tyyppiä. Mistä tällaisia lesboja/aitoja bi-naisia löytää, vai löytääkö mistään?
"Elovena-lesboja"?
11
839
Vastaukset
- 20+11
Täällä yksi! ja yhden toisenkin tiedän, olen ihastunut siihen :)
- Ei tarvitse
Öh... Minulla heräsi ensimmäiseksi kysymys, miten mahdat tuntea ainoastaan juuri tuohon kyseiseen kategoriaan uppoavia lesboja. Mutta jätän sen kysymättä, sillä sehän on oma asiasi.
Itse en taida tuntea ainoatakaan lesboa, joka täyttäisi edes yhden mainitsemistasi kriteereistä. Minun maailmani lesbot ovat omasta näkökulmastani varsin tavallisen näköisiä naisia. Jos joskus värjään hiukseni, teen sen ammattitaitoisella kampaajalla (käyttämättä shokkivärejä), meikkiä en käytä juuri koskaan ja vaatteeni löydän ihan normiputiikeista... Samansuuntaiseen kategoriaan uppoavat kaikki tuntemani lesbot. Jos nyt jokin itseäni erottaa enemmistöstä naisia, niin olen olemukseltani melko maskuliininen, mutta sehän onkin jo toinen juttu.
Meihin voi kaiketi törmätä missä vain, jos omaa ystäväpiiriäni ajattelen, niin useimmiten urheiluun tai luontoon liittyvissä harrastuksissa, opintojen parissa tai työelämässä, kulttuurielämysten parissa... Melkeinpä missä tahansa.- ap
Tuo kuva on muodostunut oman tuttavapiirini ja jossain määrin netin deittipalstojen ja tietämieni suomalaisten julkkislesbojen perusteella. Olen nuori nainen pääkaupunkiseudulta. Hyvä kuulla jos olen ollut väärässä :)
- *
Heh heh, mä en kyllä erotu tapetista. Eri asia sitten, onko se hyvä juttu.
- Neo
Anteeksi, kritisoin. Käytän ehkä erikoista vaatetyyliä, mutten sen takia, että kaikki 'tunnistais' minut yms. Sen takia, että juuri näissä vaatteissa olen aidosti oma itseni.
- kaurahiutales
Mä istun aika hyvin tuohon elovena-lesbon/bin määritelmään. Pitkät, luonnonvaaleat hiukset, neutraalit maanläheiset värit vaatteissa, pehmeän naisellinen tyyli, meikkikin lähes huomaamaton jos sitä on, en käy baareissa. Mutta mistä mut löytäis? Kotoa...
- Catsy 666
Mun tyylini määrittää se, mikä on käytännöllistä ja mikä mahtuu minun päälleni.
Omassa kaveripiirissäni on melkein kaikki noita "eloveena-lesboja", kun taas moni hetero täyttää nuo tunnusmerkit jotka aloittaja luetteli :D
Itse olen lyhyttukkainen, mutta se on jo ihan ammatinvalinnan takia, ja vaatteeni ovat ne mitkä minulle sopii. En käy baareissa pahemmin, ja jos käyn niin kaveriporukalla, en ns. haku päällä.
Mistä minut löytää? No talleilta tietysti :D- Eloveena
Minä taidan olla tällainen Elovena-tyttö. Minulla on vaaleat, pitkät hiukset. En meikkaa, en värjää hiuksia. Sporttisuudesta en tiedä, jos sillä tarkoitetaan sen näköistä kuin urheilukisojen naiset. Liikuntaa kyllä harrastan. Baareissa en käy koskaan. En edes juo alkoholia. Joskus olen käynyt katsomassa jotain laulajaa tai yhtyettä baarissa, mutta selvinpäin. Pukeutumiseni on aika tavallista. En osaa käyttää mitään muotivaatteita, pukeudun aika maanläheisesti ja luonnollisesti, mutta en mitenkään hippityyliin.
Minut taitaa varmimmin löytää kotoa. Tai ulkoilemasta luonnonhelmassa. - mo
olen bi nainen minulla on melko pitkät hiukset joku - jotkut luulee minua pojaksi kun olen hyvin poikamainen se haitaa olen tottunut siihen
- 20vee
Täälläkin yksi edellisten Eloveenakuvausten kaltainen. En juo, en polta enkä oikein viihdy baareissa (ehkä ne aloittajan mainitsemat "massasta erottuvat" ovat sitten vain vähemmän kotikeskeisiä? who knows).
Olisiko kukaan kiinnostunut vaihtamaan säpoja? Olisi mukava kirjoitella samanhenkisten ihmisten kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944