Masentavan yksinäinen olo

Artsi..

Masentunu olo kun en vieläkään seurustellut kenenkään kanssa.
Oon vähän nörttimäinen ,14v , aika pitkä, muusikko, yleistietoinen , kaikkea osaava.
En tiiä mikä on vikana ku ei tytöt oo kiinnostunu minusta. Mikä on vikana ?

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

Sä olet ruma ja siima. Ei muuta.

• ailimee

No tuo nörttimäisyys pisti sillmään, mut näin kuustoistaveen likan silmin voin kertoo, et musta fiksut, pitkät ja musikaaliset on jees ! :) tosin, et kai vaan ole itserakas, kun olet kerran "kaikkea osaava" ? Se ei ole "jees" - juttu..

• Artsi..

En pahemmi oo itserakas oikeestaan melkein vihaan itteeni

• Voividdujoo

Viat:
      1. Oot nörttimäinen
      2. Sulla on huono itsetunto jos melkeen vihaat ittees, muijat pitää itseluottamuksesta eli toisin sanoen, "grow a pair"
      3. Oot viddu 14 vuotias!!!
      Yleensä tytöt ei näytä kiinnostustaan, ei varsinkaan tossa iässä, ja jos näyttävät, niin se on yleensä vanhemmille pojille suunnattu se huomio :) Eli odotappa pari vuotta, hoida ittes kuntoon fyysisesti (ulkonäkö) ja henkisesti (itseluottamusta), niin ehkä ne 14 vuotiaat kiinnostuu susta sitten :)

• hellohellohellohello

Mun mielestä pojan ulkonäkö ei vaikuta mitään!! Oon ollu melkein 3 vuotta ihastunu yhteen poikaan, joka on lyhyt, ihan laiha, välillä aika rasvaset hiukset ja kaikki muut tytöt nauraa sille selän takana. Sillä on vaan niin ihana luonne ja vaikka muut ajattelee et se on ruma niin mun mielestä se on tosi söpö. Musta tuntuu että se on myös ihastunu muhun ja ollaan juteltuki usein. Ja tästä vois luulla et oon ite ruma finninaamanen, rasvahiuksinen nörttityttö, mutta en ole! PS oon 16 ja se poikakin on.

• foreveeralone ;((

kelpaisit mulle mut mää en kelpaa sulle :( ite oon 13 v ja en tod mikää laiheliini joka painaa 40 kiloo mutta jos et välitä semmosesta niin täällä ois vappaana :D

• Artsi..

joo vähäsen alko jo kiinnostaa enkä mä mitään luuviuluu haluu

• tyttö97

oot masentunu, koska et oo seurustellu ikinä, ja kuitenki oot vasta 14? D:

Mutta juu ihan mukavaltahan sä ainaki vaikutat! (:

• foreveeralone ;((

no mm oisko sull s-postii?? :D ja tota siis niin selvennys en ole mikään siima , mut en myöskään mikään satakilone prinsessakaa mut siitä väliltä :D ja tota mis päin asut? rupes kiinnostaa ;)

• Artsi..

• foreveeralone ;((

okei :D ite asun kyl jyväskyläs mutta no jaa :D laitan sulle jossain vaihees sitte viestii :) ja kohta on kesälomakin niin voitas tavata ehkä?

• vapaa poika

MORO oon 14v poika ja etin tyttöystävää jyväskylästä oon 165cm pitkä ja painan 60kg en harrasta mitään paitsi talvella käyn pelaamassa lätkää jos kiinnostaa niin laita viestii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3425
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3167
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      2999
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2829
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2328
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1999
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1944
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1859
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1849
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1739
    Aihe