Masentunu olo kun en vieläkään seurustellut kenenkään kanssa.
Oon vähän nörttimäinen ,14v , aika pitkä, muusikko, yleistietoinen , kaikkea osaava.
En tiiä mikä on vikana ku ei tytöt oo kiinnostunu minusta. Mikä on vikana ?
Masentavan yksinäinen olo
12
216
Vastaukset
- potari
Sä olet ruma ja siima. Ei muuta.
- ailimee
No tuo nörttimäisyys pisti sillmään, mut näin kuustoistaveen likan silmin voin kertoo, et musta fiksut, pitkät ja musikaaliset on jees ! :) tosin, et kai vaan ole itserakas, kun olet kerran "kaikkea osaava" ? Se ei ole "jees" - juttu..
- Artsi..
En pahemmi oo itserakas oikeestaan melkein vihaan itteeni
- Voividdujoo
Viat:
1. Oot nörttimäinen
2. Sulla on huono itsetunto jos melkeen vihaat ittees, muijat pitää itseluottamuksesta eli toisin sanoen, "grow a pair"
3. Oot viddu 14 vuotias!!!
Yleensä tytöt ei näytä kiinnostustaan, ei varsinkaan tossa iässä, ja jos näyttävät, niin se on yleensä vanhemmille pojille suunnattu se huomio :) Eli odotappa pari vuotta, hoida ittes kuntoon fyysisesti (ulkonäkö) ja henkisesti (itseluottamusta), niin ehkä ne 14 vuotiaat kiinnostuu susta sitten :) - hellohellohellohello
Mun mielestä pojan ulkonäkö ei vaikuta mitään!! Oon ollu melkein 3 vuotta ihastunu yhteen poikaan, joka on lyhyt, ihan laiha, välillä aika rasvaset hiukset ja kaikki muut tytöt nauraa sille selän takana. Sillä on vaan niin ihana luonne ja vaikka muut ajattelee et se on ruma niin mun mielestä se on tosi söpö. Musta tuntuu että se on myös ihastunu muhun ja ollaan juteltuki usein. Ja tästä vois luulla et oon ite ruma finninaamanen, rasvahiuksinen nörttityttö, mutta en ole! PS oon 16 ja se poikakin on.
- foreveeralone ;((
kelpaisit mulle mut mää en kelpaa sulle :( ite oon 13 v ja en tod mikää laiheliini joka painaa 40 kiloo mutta jos et välitä semmosesta niin täällä ois vappaana :D
- Artsi..
joo vähäsen alko jo kiinnostaa enkä mä mitään luuviuluu haluu
- tyttö97
oot masentunu, koska et oo seurustellu ikinä, ja kuitenki oot vasta 14? D:
Mutta juu ihan mukavaltahan sä ainaki vaikutat! (: - foreveeralone ;((
no mm oisko sull s-postii?? :D ja tota siis niin selvennys en ole mikään siima , mut en myöskään mikään satakilone prinsessakaa mut siitä väliltä :D ja tota mis päin asut? rupes kiinnostaa ;)
- foreveeralone ;((
okei :D ite asun kyl jyväskyläs mutta no jaa :D laitan sulle jossain vaihees sitte viestii :) ja kohta on kesälomakin niin voitas tavata ehkä?
- vapaa poika
MORO oon 14v poika ja etin tyttöystävää jyväskylästä oon 165cm pitkä ja painan 60kg en harrasta mitään paitsi talvella käyn pelaamassa lätkää jos kiinnostaa niin laita viestii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648