Masentunu olo kun en vieläkään seurustellut kenenkään kanssa.
Oon vähän nörttimäinen ,14v , aika pitkä, muusikko, yleistietoinen , kaikkea osaava.
En tiiä mikä on vikana ku ei tytöt oo kiinnostunu minusta. Mikä on vikana ?
Vieläkin olen sinkku
2
61
Vastaukset
- life_sucks,I_know
Voi, et oo ainoo. 14 vee tyttö oon, tuntuu että kaikilla mun ikäsillä on jo ainakin 10 exää ja koko ajan jotain säätöä. Heiluvat kylillä ryyppäämässä ja vaihtavat paria koko ajan. Mietin siinä sitten että miksi en mä saa osaani :D en oo ees pahan näkönen tai mitään, mut ehkä tää tällanen meihin haluttomuus johtuu siitä ettei ihmiset (tai mä...) viitti tutustua sen enempää, ja yläaste on muutenkin rankkaa niille joilla on hyvä luonne muttei ulkonäköä. Tässä iässä halutaan vaa nätti ja laiha tyttö, vtut luonteesta kunhan vaa voi esitellä kavereille ja ylpeillä vähän. Sama pätee varmaan poikiinki. Kaikki haluaa sen koulun komeimman ja suosituimman, ehkä myös pskimman luonteeltaan. Mut älä huoli, kyllä me saadaan vielä joku elämässämme, sitten ku luonteeseen aletaan kiinnittää enemmän huomiota :)
- ei näin
meit löytyy täält vaik kuinka paljo, mut silti mä luule et mä oon ainoo joka ei haluu ulkonäö perusteel vakavampaa suhteesee. Mut silti niit mukavii ei vaa löydy ko kaikki o nii vtun pissiksii... mä oon 14 V poika ja silti olo o ku jollai vtun esineel.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088