.. on Saska Helmikallio ja lisäksi hän kaikkien aikojen paras mustalaislaulaja. Saskassa on karismaa ja miehekkyyttä, eikä hän ole tyypillinen mustalaiskultuurin edustaja, eli on siinäkin mielessä miesten rotunsa ykkönen.
Suomen komein mustalainen on...
22
2112
Vastaukset
- Jeps.
Saska lauloi tänään tv:ssä ja oli todellinen komistus. Hakkaa Olavi Virrankin laulamisessa.
- ojweopcjwdcj
Saska ei ikinä hakkaa Olavi Virtaa eikä ketään oikeen muitakaan -Mustalaisista on paras laulaja Taisto Tammi eikä parempaa tuu ja ainoa joka on Tammen manttelinperijä on Taisto Saarenaho.Pepe Enroth lyö mennen tullen saskat .Dimitri Sjöberg ja Sebastian Ahlgren kun laulaa tangoo niin sitä viitti kuunneella.
- selvästi näkijä
Jeps ja Raakel, käynti opitikolla riittää, sekä kuulotutkimus. Eiköhän sitten mielipide muutu kyseisestä herrasta
- Ihaileva daami.
Et suinkaan ole kateellinen tästä maamme komeimmasta mannesta?
Ei tangokuninkuutta voiteta ainakaan sinun äänelläsi ja ulkonäölläsi.- prinzzi
No minähän se komein olen!
- tango-mies
kivikasvo ja voisi heittää vuosijentakaa jääneen rippipuvun nurkaa kun on jäänyt hivenen pieneksi,,,,eikä suomessa ole OLAVI VIRRAN KALTAISTA LAULAJAA
- Anniina.
Lundbergin Marko on komea ja laulaa hyvin
- Suomen seksikkäin!
Ei ole mikään rippipuku vaan ihan Georgio
Armani ,Versace yms.ja kyllä on parempi
Kuin Olavi Virta t.Elvis. !
- Jaana.....
Tino o kommein ja hyvä laalaja,
- pikkunenu
Saska Helmikalliolla on aivan sikaiso klyyvari, mut niin taitaa olla aika monella mustilla;)
- tyynetytsy
M.A. Numminen on komein ja ehdottomasti paras laulaja! Ei ole todellakaan tyypillinen romanimies vaan luonut itselleen raikkaan ja ihailtavan komean imagon ! oikea namupala!
- ihastunut..
Tämä, kuka sitten lieneekin?
http://www.youtube.com/watch?v=-yAWTAA-Hvw&feature=autoplay&list=PL279E50229E3D1578&lf=mh_lolz&playnext=1- Savon tytzzy
Tää on niin paras! Tuun tästä aina hyvälle tuulelle! :D
- hessuhopotihoi
Savon tytzzy kirjoitti:
Tää on niin paras! Tuun tästä aina hyvälle tuulelle! :D
toi juippihan on ihan kuin outokin naamaltaan.voisin vaikka vannoo et jonkun sortin kuuro tai mykka.venkslaa naamaansa ihan samaan malliin kun viittomakielisten uutisten lukijat...
- Savon tytzzy
hessuhopotihoi kirjoitti:
toi juippihan on ihan kuin outokin naamaltaan.voisin vaikka vannoo et jonkun sortin kuuro tai mykka.venkslaa naamaansa ihan samaan malliin kun viittomakielisten uutisten lukijat...
Höpöhöpö, oot vaan kade, kun et osaa tanssii nuin hienosti! :D
- onnen etsiä
Kyllä tuo kateus on ihmiselle itselle tosi ISO propleema.toivokaa onnea ja kaikkea hyvää.niin pian tuutte sitä itsekkin niittää..onnea saskalle ,onnea kaikille muillekin
- nadja-------
onko asiassa perää olen kuullut että saska helmikallio on homo pitääkö paikkansa?
- Miiruli1
SH EI KYL OLE HOMPPELI! Sehä oli naimimisiskin eija kantolan kans ja tytön saivat jne.
- pöldvasdöcv,öäsdmc,
Miiruli1 kirjoitti:
SH EI KYL OLE HOMPPELI! Sehä oli naimimisiskin eija kantolan kans ja tytön saivat jne.
Ei ollu vihillä Eija Kantolan kans vaan Markus Lampelan kans oli ja niillä on yhteinen lapsi
- Saska on lumoava.
pöldvasdöcv,öäsdmc, kirjoitti:
Ei ollu vihillä Eija Kantolan kans vaan Markus Lampelan kans oli ja niillä on yhteinen lapsi
Saska on ihana !
- onnea toivotan
Raamatussa sanotaan mistä sinä toisen tuomitset. Siihen sinä itsesi syypääksi teet.kannattaako tuomita muits,ja vielä sanotaan .älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830