Hei, olen nuori ( 20v) nainen ja olen aina ollut jotenkin kiinnostunut lyhytkasvuisista ja ihaillut heitä koko ikäni. Katson kaikki mahdolliset tv-ohjelmat jotka liittyvät lyhytkasvuisiin, ja kun näen heitä kaupungillä, tekisi mieli mennä juttelemaan mutta en koskaan ole uskaltanut. Haluaisin että edes kerran elämässäni saisin jutella jonkun lyhytkasvuisen kanssa, ei ole väliä iällä eikä sukupuolella, olisin todella kiitollinen yhteydenotostasi ja tapaaminen olisi unelmieni täyttymys!! :) Siis olen varattu enkä etsi mitään s-seuraa, ainoastaan ystävää/kaveria... Jos haluat tehdä minut iloiseksi niin laita sähköpostia [email protected] tai vastaa tähän viestiin. :)
Vastaukset 1
- Anonyymi
Lähetin sähköpostin mutta on virhe olen Antonio 37v, asun Joensuussa, mun sähköpostini [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681056
- 641042
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563