Hei, olen nuori ( 20v) nainen ja olen aina ollut jotenkin kiinnostunut lyhytkasvuisista ja ihaillut heitä koko ikäni. Katson kaikki mahdolliset tv-ohjelmat jotka liittyvät lyhytkasvuisiin, ja kun näen heitä kaupungillä, tekisi mieli mennä juttelemaan mutta en koskaan ole uskaltanut. Haluaisin että edes kerran elämässäni saisin jutella jonkun lyhytkasvuisen kanssa, ei ole väliä iällä eikä sukupuolella, olisin todella kiitollinen yhteydenotostasi ja tapaaminen olisi unelmieni täyttymys!! :) Siis olen varattu enkä etsi mitään s-seuraa, ainoastaan ystävää/kaveria... Jos haluat tehdä minut iloiseksi niin laita sähköpostia [email protected] tai vastaa tähän viestiin. :)
Haluaisin ystävän lyhytkasvuisesta
Minsku
1
237
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetin sähköpostin mutta on virhe olen Antonio 37v, asun Joensuussa, mun sähköpostini [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753