Tykkääkö tytöt lihaksista?

Treeniä treeniä..

Heips! Miten paljon kiinnitätte huomiota pojan lihaksiin? Olen pitkä mutta hoikka poika, -93.. Olen koko ikäni urheillut ja nykyään käyn salilla muutaman kerran viikossa ja vatsa on timmissä kunnossa. Ongelmani ovat ohuet käsivarret sekä reidet. Jätkiltä kuulen silloin tällöin ivailua kavereiden kesken ja se pistää miettimään mitä tytöt ajattelee? Ja kyllä, tiedän että luonne on se tärkein :) kiitos vastauksista!:)

23

3006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Tykkää.

• ppeopleshit

Ite ainakin tykkään, että jätkällä on lihaksia! Mitä näkyvämmät sen parempi. Mut emmä ala nyt ketää valitsemaa ulkonäön perusteella, mut jos täytyy valita, laiha tikku tai enempi massanen lihaksikas jätkä, ni menee kyl ton viimisen voitoks!

• GEV

Mitä niillä lihaksilla tekee?

• potari

Mitä vi*un väliä? Tärkeempi kysymys on, että tykkäätkö ite.

• sza´<sad

Ei se mua ainakkaa silleen haittaa vaikka ois joku siimakäsi, mutta kyllä pieni lihaksikkuus on hyväksi, ei mikkään ylibodaus, se on oksettavaa.

• kova jäbä

Totta kai tytöt tykkää lihaksista. Sehän on nyt sanomattakin selvää. Itselläni on todella isot lihakset ja todella paljon lihaksia, koska olenkin aito tosimies, joka käy amista.

• hhhhhih

siis mun jätkän täytyy ainaki olla ihan helvetinmoinen lihaskimppu, siis mulla on itelläki sixpäkki ja hirveet hauikset sekä muutenki oon tosi timmi ja lihaksinen ni siis eihä jätkä voi siin vierel mikää siima olla. lihasten pitää näkyä!

• Nea!

Tykkää tytöt tykkäävät lihaksista mutta jos ei ole lihaksia se joissain tapauksissa haittaa mutta jossain taas ei!

• väliäei

ei niillä lihaksilla oikeesti oo mitään väliä. miks ees haluisit sellasen, joka haluu et sul on six päk jne? EI SILLÄ OLE VÄLIÄ!!!! tietty jätkän mun mielest pitää olla muijaa isompi tai et näkyy et on syöny eikä oo vaa luuta ja nahkaa :D

• lihasmies

oon 17 ja tiiän et tytöt tykkää kun olet vain oma itsesi mut kyl ne siittäkin jos sulla ees vähän ois.(VOIMAA)Itse olen 17 v käyn 4 kertaa viikossa salilla. multa löytyy sixpakki ja käsi lihakset aikas isot ja sun muut on muitten mielestä ilmeisen hyvässä kunnossa.ainakin tyttöystäväni tykkää.

• fchfhdfhd

Lihakset... Ei väliä. Ei tartte mikään muskelikimppu olla

• girlllll

kyllä! kyllä tykkään lihaksista! mut ei liikaa.. kehonrakentajat ällöjä..

• minävaann

Mie tykkään sixpackist ♥ ;)

• EJ

No mitäd luulet ;DDD???

• bodybuilder noläbb siima

Hahahaha tottakai ne tykkäää;)

• Hmm hmm..

Heh, tottakai ne täällä sanoo että "eihän niillä ole väliä", mutta mikä onkaan viehättävin, 50 kg luuviulu, lihaksikas ja sopivan treenattu (ei tarkoita kuitenkaan bodaria) vaiko hillitön lihapulla? Niinpä. Tosiasiahan on, että lihaksikkuutta pidetään miehekkäänä ja väitän, että keskimäärin suurin osa tytöistä haluaisi suht koht lihaksikkaan poikaystävän. En ole itsekään lihaskimppu, mutta tiedostan asian ja yritän sentään tehdä sille jotain. Sanokaa vaikka miksi pinnalliseksi pelleksi, mutta itse pidän fyysistä kuntoa ja voimaa ihan tärkeänä ja kunnioitettavana asiana.

• hmmhmmmmmmm

niin mä tuossa sanoinkin, että kukaan ei halua mitään luuviulua. kyllä pojan pitää olla isompi muijaa, mut ei tarvii olla mikää himo urheilija. miks vaatisin jotain olee sellanen, kun en oo itekkää?

• Totuus!

Ulkonäkö on tärkeempi kun ihmiset myöntää. Ulkonäöllä saadaan vastakkainen (tai miks ei samakin) sukupuoli kiinnostumaan. Jos toinen ei kiinnostu niin eipä se luonne sitte paljoo auta.

• Näin se kai on

Toi on totta, koska ensivaikutelma luodaan siinä vaiheessa kun ei oo ees suutaan kerenny aukasemaan eli sillon kun toinen ihminen näkee sut. Eli ulkonäöstä pitkälti muodostuu ensivaikutelma. Siihen ei tosin tietenkään pelkästään vaikuta jotkut lihakset tai ruumiinrakenne vaan myös esim. naama vaikuttaa aikas paljon ja tietty eri ihmiset kattoo eri asioita ensiks. Mutta joo ulkonäön merkitystähän ei voi kiistää

• Vinkki

Jos haluat hyväks kehinrakentajaks, sun pitää tehdä sitä ittes vuoks, ei kaverin eikä tyttöjen. Ne on toki plussaa siinä mutta ite käyn salilla siinä mielessä. Ja useet tytöt tykkää, jotkut ei

• herätkää

hei herätkää oikeesti lihaksilla on oikeasti väli vaikka tytöt sanoo luonne ensin ! kyllä miehellä/pojalla pitää olla litteä treenattu six pack ja jonkin moiset kädet. ei nainen nyt oikeasti hyvännäköinen* nainen lähde jonku ``lihapullan``kanssa seurustelemaaan. ja ei naiset/tytöt katso pintaa syvemmälle jos ei vaikka ole six pack tai litteää vatsaa naiset/tytöt katsoo ensin ulkonäön ja sit vasta tutustuu

• Ääääääääh

Ite oon helvetin huonossa fyysisessä kunnossa sillä penkistä nousee vain 100 kg ja oon juossut maratonin vain kerran :( mutta naista tulee viikossa montakin kertaa eikä ne oo mitään huonoja kimmoja. Että kyllä sitä naista saa vaikka oon hullu narkkari ja juoppo :( ja 18 vuotta

• Anonyymi

🗿🗿🤠

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe