En kehtaa myöntää etten ole suudellut koskaan. Mulla oli kerran tyttöystävä, mutta hän ei moisesta piitannut syystä X. Voisinkohan tehdä niin, että annan nykyisen poikaystäväni tehdä aloitteen ja seuraan vain vaistoani? Miten suudellaan? Oon yrittäny kovasti katsoa elokuvista/ohjelmista ja oikean elämän tilanteista mallia, mutta ei oikein natsaa. Ja todella säälittävää tästä tekee se, että olen "jo" 15. Ja se miksi emme nyk. poikaystäväni kanssa ole vielä suudelleet, on hyvin pitkä juttu.
En osaa suudella
15
365
Vastaukset
- potari
Ei vi*tu, ette te jonnet osaa ees trollata nykyää kunnolla...
- hyi saakeli
hyi, tyyppi on homo!!! YÄK YÄK YÄK ÄLLÖÖÖÖ
Ei siin oo mitää vikaa jos kiinnostuu samasta sukupuolesta ku ite on -.-
Painu helvettii saatanan 5-v kakara :P
Ei suuntautumistaan voi tietää vielä vanhana aikuisenakaan, se ei oo sun päätettävissä.- hahahahahaaha
chica-hijo kirjoitti:
Ei siin oo mitää vikaa jos kiinnostuu samasta sukupuolesta ku ite on -.-
Painu helvettii saatanan 5-v kakara :P
Ei suuntautumistaan voi tietää vielä vanhana aikuisenakaan, se ei oo sun päätettävissä.hmm,m luultavasti hän ei tosissaan sanoisi noin :D
ehkä trollausta ?
- Treeni auttaa :)
Suutelemista ei kannata stressata. Sen takia se menee usein huonosti. Kannattaa harjoitella sitä vaikka seinän kanssa. Voit kokeilla oman tapasi; onko se ylä- vai alahuuli, tai vaikka molemmat? Onko kieli aktiivisesti mukana vai ei? Huulitreeni joka ilta parantaa huulitoimintaa kummasti. Kyllä se siitä! Ja mitähän niin pahaa on siinä, että kaksi ihmistä, joiden housuista löytyy samantapainen asia, on yhdessä?
Sinä siinä ylempänä; oon iha samaa mieltä !
Mitä välii jos ihine on lesbo,, homo tai bi ? neki on ihmisiä iha siinä missä muutki ! vittu oon iha kurkkuani myöten täynnä tälläst homofobiaa . -.-- Säälittäväpoika._.
Kiitos kahdesta ASIALLISESTA vastauksesta =) Täytynee alkaa pusuttelemaan seinän kanssa ;) Ja ihan sitten tiedoksi että olen bi, jos jollekkin oli epäselvää. Homolla ja billä on kuitenkin hieman eroa..
Mä en ole itsekään kokenut ensisuudelmaani vielä (toivottavasti tänä kesänä..), oon 16-v tyttö ja itse oon jutellut tyttöni kanssa siitä että olen vielä 'huulineitsyt', se kysyi jopa lupaa että saako viedä mun ensisuudelman. :'3 Sanoin että tietenkin saa, mutta ajan kuluessa, sanon kyllä sitten kun tuntuu hyvältä (ei päästä näkemään kovin usein kun se asuu toisessa kaupungissa, mutmut .n.).
Ehkä siitä juttelu vain auttaa? Kerro että olet kokematon, kyllä se toinen ohjaa sitten jos on kokeneempi kuin sinä, ja jos menee kömpelöksi niin siitähän voi tehdä vähän vitsiäkin, "pfft vitsi ku onnistuu taas niin hyvin :"D", saa nauraa, siinähän se läheisyyden tunne vielä kasvaa?
En mikään asiantuntija ole, kuten sanoin, huulineitsyt, mutta mielestäni tämä kuulostaa ihan hyvältä. Onnea ekaan suukkoon. :3HYYIII Tääon homojen keskustelu
- Homovastainen
Homous on syntiä.
- Idiootit!
Miks ihmeessä jotkut rupeaa valittamaan täällä sukupuolisuuntautumisista ku se nyt ei ollut keskustelun pointti??? ;oo säälittävää alkaa valittaa jonku seksuaalisuudesta ku se on jokaisen oma asia!!!
- tyttö97
emmäkää oo koskaa suudellu.....outoo vaikka mulla on noit miehii ollu nyt oon kyl sinkku ja etin seuraa
- jooooo....
mikä on bi?
- Aleksi.Koivula-99
BI on lyhenne sanoista "Bussata Itseään".
Lähde: Wikipedia
- :PPPPPP:::::::
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10555993#comment-0
Tos on jonku laiset alotus ohjeet:D:..älä ota turhii paineit siit ettet osaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008