Tiiättekö sen tunteen kun..

heartbroken

Ootte oikeesti tosi ihastuneita johonki, teillä on jotain säätöä mutta sitten saattekin yllättäen tietää että tää ihastuksen kohde on alkanu seurustella jonkun kanssa? :)

Voisin sanoa että vituttaa, suututtaa, itkettää eikä tätä tunnetta voi ees kuvailla :( Pakko vaa yrittää sit päästä tästäki yli eikä katkeroituu. Forever alone kuittaa.

17

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän tunteen, olen kokenut sen liian monesti ♥

• yhdyn kerhoon. se on vituttavin tunne. tuntuu ku joku repäisis sydämmen ulos ja hyppäisi sen päällä. sama fiilis tulee ku ihastus sanoo että se haluu pysyy vain kavereina -_-

-cookiez

• cookiez vitun läski painu helvetiii tält vitu syöpäselt paskast pelasta ittes JEEBUKSEN NIMMEEEEEEE :DDD

• doublesguy kirjoitti:

cookiez vitun läski painu helvetiii tält vitu syöpäselt paskast pelasta ittes JEEBUKSEN NIMMEEEEEEE :DDD

oon melkee anorektikko oikeestaan. ja mistä oot noin varma että en pelastu?

-cookiez

• potari
        givemecookiez kirjoitti:

oon melkee anorektikko oikeestaan. ja mistä oot noin varma että en pelastu?

-cookiez

Kynäniska.

• Ongelma...

Katsos poden juuri samaa ongelmaa =/ Luokkalainen jätkä seurustelee yhen mun parhaimman ystävän kaa ja oon pahasti kusessa kyseisee kundii...

• arka paska

Tyttö johon olin ihastunu alkas just seurustella yhen idioottipellen kans... vituttaa ja surettaa

• potari

On teilläki ongelmat...

• heartbroken

painu sinä siitä vittuu :) ootko ikinä ollu kunnolla ihastunu? mul oli aitoi tunteita sitä jätkää kohtaa ja sit tulee tollane pommi, kyl se aika koville ottaa ku on kerenny iha kunnolla ihastuu.

• Koettu useinki :( mut elämä on..eiköhän tää tästä loppujenlopuks hyvin mee..
      mun sydän on tiputettu jo ainakin 5-7 kertaa 100kerroksisen talon katolta..tai ainakin siltä tuntuu..
      kaikista silti yli päästy. Vieläkin sitä yhtä saa etsiä ja sen läytäminen voi olla todella haastavaa..
      mäkään en mikään maailman kaunein ja laihin oo
      mut kainne joskus oppii arvostamaa ..

• turhautunut

kun mull oli säätöö yhe tytön kaa. Ja yks vaalee hiuksinen poika tuli ja veisen. Se on muA 30 KG Painavempi. Se ei edes pysty panee. Ja se sanoo itteään pano koneeks.

• yumuy,i,

eli se on siis kunnon macho

• Iitu97

Mut laudat pojat ei jaksa sytyttää. Ja lihakset painaa enemmän kun läski ni ei paino aina ratkase... Itekkä en ottais lautaa poikkista..

• turhautunut
        yumuy,i, kirjoitti:

eli se on siis kunnon macho

totta

• erica

koettu on tuokin tunne liian monesti.. omasta puolesta haluun sanoo kaikil vaa et voimii ja eiköhä tuol jossai oo meille jokaselle se joku, joka tykkää meistä tälläsinä ku ollaan :) ei kannata masentuu, se kundi (anteeksi puhun nyt omasta suunnasta katsottuna, eli siis kundin tilalla voisi ihan hyvin olla tyttökin) ei ollu sit teiän arvonen jos se hyppää muijast muijaa, tai voihan tulevaisuudes sitten tapahtuu vaikka jotain :) älkää menettäkö toivoonne kumminkaa ikinä, ite vaivuin monta vuotta sitten masennukseen ja siitä yli pääseminen oli yhtä helvettiä, pelkäsin rakastua mut sit kumminkin uudesta tuttavuudesta kehittyi yllättäen poikaystävä ja vaikka ollaan erottu, hyviä kavereita ollaan edelleen. muistakaa että ootte ihania just tollasena ♥:)

• poitsu 96

jos te tytöt tykkäätte jostai pojasta nii näyttäkää se ihmees ettei käy tälläsii!!

• Teroitin tai jotai

En tiiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe