Kuopion lesbot/bi:t

starshipss

Onko teitä olemassa muita kuin minä? :)

89

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 222

      Me kaikki ollaan muutettu Helsinkiin paremmille apajille!

    • åbo

      Joo ja yhden mahtavan kuopiolaisen minä varastin omaan kainalooni Turkuun :)

    • kierosavolaisakka

      voe tokkiisa onhan meitä tiällä, tänä oamuna justtiisa kävin torilta osttoo ryttkkäättämässä kalakukon. Sitä oon tämän päevän mutustanna ja hyvin on päevä illan puolelle mutjahtanna. Hyvvee peäsiäistä ite kullenni seävylle.

    • mm

      Täällä ollaan ^^

    • heeei

      täälläkin yksi :)

    • hjen

      tääl kans yks ihan lähellä :)

    • Inez

      Samaa olen pohtinut itsekin. Kurjaa, kun täällä ei ole minkäänlaista yhteistä kohtaamispaikkaa homo-/lesbo-/bi -ihmisille. Tai ainakaan en itse ole sellaisesta tietoinen. Kun ei se otsassa lue, ja itse olen pariinkin kertaan joutunut vähän kiusalliseen tilanteeseen yrittäessäni selvitellä apajia normibaarissa (huono homotutka...). Melko harvoin kyllä edes jaksan käydä missään, kun olen vielä vastikään tänne muuttanut. Onko mitään tietoa, missä täällä kannattaisi pyörähtää?

      • friii

        Ymmärrän, itse käyn onnelassa ja apteekkarissa. Vaikeaa se täällä on.


    • ramppa

      http://savonseta.fi/

      Savon seta järjestää ainankin bileitä parin viikon välein. Eipä tuo mikään homobaari ole, mutta silloin paikalla on ainankin muutamia saman suuntaisia immeisiä.

      • äölkjhgfdsa

        käykää aktiivisesti noissa setan jutuissa! mitä enemmän aktiivisia, sitä enemmän toimintaa! toimintaa voi myös itse järjestää! jonkun sekin on tehtävä!


    • Täällä on yksi lissää. Qruiserissa näyttää olevan muutama muukin.

    • kissapistoksissa

      Meinaako kukaan mennä setan vappu bileisiin tänään?? Sinkku oon ja yksin nyt vapun. Mietin, että lähtisinkö.

    • jepa

      täällä ollaan ja etelä-suomeen haluan tyttöystäväni luo!

    • essinn

      Täälläkin yksi, kertokaa millaisia te olette? Jos tulette vastaan edes! :)
      Minulla on vaaleat hiukset, pitkät, siniset silmät ja pukeudun naisellisesti/tyttömäisesti.

      • 18+3

        Millaiset on pitkät, siniset silmät? Roikkuu luonnottomasti?


    • Deshire

      Täällä ollaan. :) Niin kun Inez totesi että tosi kurja ettei täällä ole mitään yhteisiä 'kohtaamis' paikkoja.

    • annabelle91

      Täälläkin yks! Ei oo pitkä aika sit, kun muutin Kuopioon. Mukava ois tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin muihin bi-/lesbotyttöihin. :) Mulla on ruskeet, pitkähköt hiukset, huuli- ja nenäkoru, farkut yleensä... Kertokaa itestänne enemmän? Minkä ikäsiä olette, käyttekö töissä / opiskeletteko?

    • Batto85

      Tässä on yksi Kuopioon kohta, parin viikon päästä, muuttoa tekevä. Tulen kenties opiskelemaan, kenties tekemään töitä, riippuen siitä kuinka asiat järjestyvät.

      Kaupunki sinänsä, ainakaan keskustan osalta, ei onneksi ole itselleni tuntematon (asuin siellä vuoden ja sikäläisiä sukulaisia löytyy), mutta uusille tuttavuuksille olisi aina tarvetta. Varmaankin raahaudun ainakin paikallisen Setan juhliin, ellei muuta sosiaalista toimintaa satu löytymään.

      • llady93

        Mistä asti muutat? Tervetuloa takaisin sitten :)
        En ole koskaan itse käynyt Setan juhlissa, mutta uskon että mukavaa olisi jos vain lähtisi, tavan baareissa vain tulee käytyä.


    • Batto85

      Kiitos. Joensuusta muutetaan, en siis kovin kaukaa.

      Itse olen aina ollut enemmän kodissaan kyhjöttävä tapaus (monet baarit tuppaavat olemaan liian äänekkäitä paikkoja omaan makuuni), mutta paikallisen Setan juhlat ovat tulleet tutuiksi täällä Joensuussa.

      • Just curious

        Ootko sinkku vai varattu, laitoit ainakin monikossa "muutetaan"? :) Ja miten oot viihtyny Kuopiossa?


    • Onhan kuopiossa meitä lepakkoja, mutta syystä tai toisesta emme käy setan bileissä. Joskus vedin naisten ryhmää. Mutta se jotenkin kuivi kasaan, olen haaveillut että aloittaisin sen jälleen. Teimme vaellus retkiä, kävimme teatterissa, pidimme illan istujaisia jne...

      • 2+3

        Tää kuulostaa ihan huipulta ! Ite en oo käyny setan bileissä, kuin kerran ja siellä oli niin vähän porukkaa että en toista kertaa viittiny raahautua paikalle... Just joku tämmönen ryhmä-toiminta kuulostais tosi kivalta ! Tapais uusia ihmisiä ja samalla tulis tekemistä !!! KANNATAN TÄTÄ !!


    • rfe

      nuorteniltoja vedetään joka maanantai?

    • juuri kuukausi sitte muutin pois sieltä :

    • here i am

      Täällä myös. Opiskelen tällä hetkellä. Olisi kyllä ihan mukava tutustua ihmisiin jos vain kiinnostaa.

    • 1+15

      Täällä meitä näköjään on, mutta missä te olette oikeasti?:D

    • ragazza93

      Ilmoittaudun myös. Missä teitä näkee , onko mitään erityisiä paikkoja missä tykkäätte täällä käydä? :)
      Opiskelen nyt ja vapaa-aika menee kotona ja urheillessa.
      Oletteko koskaan tutustuneet kehenkään tämän kautta?

    • 1+7

      Ja täälläkin yksi.

    • jtanon

      Ja täällä. Jos joku haluaa tutustua, niin voi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] :)

    • Deshire

      Tosiaan, missäs te liikutte? Ite kesäsin kotona viettelen aikaa, kirppareita kiertelen tai sitten vänärillä käyn kävelemässä.

      Minäkään en pahaks pistä jos joku tahtoo ottaa yhteyttä.
      [email protected]

    • I<3Kuopio

      No syksyllä varmaan alkaa uudestaan ne nuortenillat. Mitä mä oon kuullu niiin kyllä siellä ainakin jonkin verran käy ihmisiä.

    • Naisten ryhmä oli, mutta se jotenkin jäi. Ketään ei pahemmin jaksanut kiinnostaa se pitemmän päälle. Oli meillä ihan kivoja juttuja. Käytiin vaeltamassa, teatterissa ja istuttiin iltaa, käytiin laavulla maggaranpaistossa jne...
      En ite ole niin bilettäjä mutta käyn bileissä ja viime kertaisissakin olin. Vaisusti porukkaa, mutta niin jos aattelis aina. Kun ei siellä ole ketään niin en mee minäkään, eihän siellä sitten ole ketään. Meikäläisen tavoite on että het ens kuun ekoissa bileissä taas. Hyvä paikka, hienoa henkilökuntaa... ei missata sitä. Jos kiinnostusta on johkin ryhmä rämä tekemiseen, niin mieluusti lähen vetämään uudestaan. Ei ku postia kiinnostuneet. Niin mikä ettei.

    • C32

      täälläkin yks ! luulenpa vaan että kuopiossa on se ongelma, että monet pysyy vielä visusti kaapeissaan kiinni, itsenikin mukaan lukien :'D
      ja vielä kun on femme niin ei päältäpäin tätäkään tyttöstä lesboks uskois ..

      • Ei ehkäkään kaapissa tai no varmasti osa, mutta se on ehkäpä ongelma että kuopiossa on paljon baareja ja jos jokaisessa baarissa on sanotaanko 4 - 6 lepakkoa ja se määrä jokaisessa... niin joo jos kaikki samaan tilaan saa niin olishan niitä paljon. Setan bileet ovat ihan Ok juttu, ihan kannatuksen vuoksi sinne varmasti suuntaan seuraavan kerran ystävieni kanssa kun ovat taas. Tulkaahan muutkin!!!


    • turn up the love

      Täällä sitä ollaan, nähdään kaupungilla, baarissa tai missä tulette vastaan!

    • Bi now, gay later

      Täällä kaksi ex-kuopiolaista tyttöä, jotka ottivat ja muuttivat Helsinkiin :) Kuopio on ihana kaupunki, mutta voi tosiaan olla hieman "hankala" paikka tutustua samanlaisiin ihmisiin kuin itse. Rohkeasti vain esim. Savon Setan bileisiin; niistä voi löytyä ainakin ystäviä jos ei muuta :)

    • hennnn

      joo mäkin muutin just pois :D

    • "Friendship"

      Stadista pitkän ajan jälkeen juurilleni palanneena ja eritoten innokkaana kohtaamaan arealta kaltaisiani kysynkin; Millanen meno on Lekkeris ja kannattaako sinne mennä?

    • lyylillä

      lekkeri=sama kuin menisi torille seisomaan, löytyykö hyvä-ikäistä lepakkoa

    • anyone90

      Ei Kuopiosta ketään löydy ikinä, kukaan ei uskalla tulla juttelemaan vaikka katseita vaihdellaan, miksi? Kertokaa missä teitä näkee, missä käytte yleensä viettämässä iltaa?

    • tuulikos

      kantsii mennä amarilloon

    • "Friendship"

      Amarilloon siis...Kumpi parempi pe vai la? niin ja mikä sen lepakon ikä sit vois olla?

    • Netta_H

      Nii missä te kaikki otte? Ja varsinki ne 14-17 vuotiaat? (:

    • ::)

      mä oon 18 ja asun melko lähellä kuopioo (:

    • syvä kuuma katse

      Kuopiossa tytöt tapailevat toisiaa Niiralan uimahalilla aina tiistasin ja torstasin.
      Tule ja tutustu.

    • Kuopio

      Entäs ne jotka eivät käy uimassa? Missä lempipaikkanne?

    • Mwah::

      Niiralan uimahallilla? Hmm, varmaan pitäisi tulla joskus moikkaamaan kun niille nurkille eksyy. Yhdyn edelliseen kommentoijaan, onko muita lempipaikkoja?

    • ::)

      Musta tuntuu että tuo uimahalli oli läppä.. :D

    • 10+10

      Eiköhän sovita tytöt että ensi lauantaina mennään kaikki Lekkerin bileisiin, niin ei tarvii ympäri kuopioo juosta muiden lesbojen perässä. Ei sieltä tarvii rakkautta löytyä, mutta uudet ystävät ei oo koskaan pahitteeks.

    • friendships

      Ainaski mä aion tulla ja toivottavasti muutki babyt sieltä Niiralan uimahallilla kävijät ottaa haasteen vastaa!!!!

    • EWF

      NOH? Olitteko Lekkerissä?

    • 8+1

      Missäs teitä näkee nykyisin? Muutin viime kuussa Kuopioon :)

    • :))

      Ite asun melko lähellä Kuopioo (:

    • dfghgj

      Minut voi bongata Männistöstä, usein tulee k-marketissa käytyä ja ampparissa

      • 8+1

        Mikähän se ikä olisi?


      • dfghgj
        8+1 kirjoitti:

        Mikähän se ikä olisi?

        ikä olisi 22


      • nähdään (kö?) siellä
        dfghgj kirjoitti:

        ikä olisi 22

        Tulkaa molemmat pasaariin (passion clubiin) perjantaina 30.8, siellä esiintyy sini sabotage, varmasti paljon ihmisiä.


      • dfghgj
        nähdään (kö?) siellä kirjoitti:

        Tulkaa molemmat pasaariin (passion clubiin) perjantaina 30.8, siellä esiintyy sini sabotage, varmasti paljon ihmisiä.

        ähh, ei oo tuo sini sabotage oikein mun juttu :/


      • nähdään (kö?) siellä
        dfghgj kirjoitti:

        ähh, ei oo tuo sini sabotage oikein mun juttu :/

        No hei ei munkaan mieleen sen musiikki hirveästi ole, se levikset repee on ihan hyvä biisi, mutta lähdenpä silti :) Tulkaa nyt! :)


    • :))

      Ois kyllä ihan kiva nähä Sini Sabotage,mut en tiiä viitinkö yksin tulla :D

      • nähdään (kö?) siellä

        Tule tule =) ei sun tarvii yksin olla, voidaan sopia treffit sinne, miltä kuulostaa? :)


    • --87h

      Itse olen 26vee. Kaapissa. Tähän asti ollut vain miehiä. Mutta pari vuotta miettinyt millaista olisi olla naisen kanssa. Varsinkaan seksi ei niin kiinnosta enää miesten kanssa.

    • --87h

      Tietysti:)

    • Täällä kanssa yksi!

      Muutin tuossa elokuun alussa Kuopioon opiskelemaan ja nyt on vähä semmone tilanne, että ei oo pahemmin kavereitakaan sieltä päin löytynyt. Vähä on yksinäistä, joten senkin takia ois kiva tutustua immeisiin.

      Joku puhui naisten ryhmästä? Se vois olla ihan kiinnostava, saattaisin jopa ehkä uskaltautua mukaa, jos semmonen järjestettäs. Sen lisäks Setan bileet kiinnostas kanssa, mutta oon tosiaan kuullu, et siel on välillä todella vähän porukkaa... Ei tiedä riittääkä rohkeus tulla sinne.

    • 4484

      31.12 kaikki setan bileisiin lekkeriin!

    • lekkerissä pileet?

      onko varmasti 31.12.2013 lekkerissä pileet? tuun sinne sitten!!

    • 1+20

      tänään?

    • kisuli931

      Winterfesteillä vois olla tää neiti ainaki aika vilkkaana! ;) ei muutako paljuun! Jatkoille ainaki!

    • Laretsi

      Onhan täällä meitä...
      Voisko olla, että esim. tämmöisiä femmehköjä tapauksia ei niin helposti erota katukuvasta? Itselläkin pitkähköt, tummat hiukset ja normi vaatetus, en erotu näkyvästi massasta kadulla vastaan tullessa. Pari pientä lävistystä kyllä löytyy naaman alueelta, mutta nekään ei enää nykyään herätä minkäänlaista huomiota, kun joka toisella roikkuu joku metallinpala naamassa ;)

      Lekkerissä käyn välillä, mutta siellä ei kyllä tunnu olevan nykyään mitään elämää. Toista se oli Ruplan aikaan ;D (niin, ikää on jo siis 27 v).

    • kisuli931

      Itse ainakin täysin femme, enkä mitenkään hehkuta suuntautumistani. Vasta Kuopioon muuttanut joten ei itseasiassa kukaan täällä tiedäkään sitä :D Paitsi suoraan sanottuna, en itsekään ole varma olenko bi vai lesbo vai mikä. Se on se ihminen joka kiinnostaa.

    • hhhhh

      En löydä mistään mitään sivua missä näkyis noi Setan bileet? Viitiskö kukaan linkata? Olis kiva tietää, että missä ja koska noita bileitä järjestetään :).

      • .,.,.,,.

        www.savonseta.fi. Näkyy etusivulla tapahtumakalenteri ruudulla


    • paskanaama18

      Olipas lekkerissä vähän huono tarjonta eilen. MIssä normaalit lesbot, kun ei lekkerissä ole kuin rekkalesboja (puke)

      • LateXXX

        Joo, saman huomannut. Aggressiivisesti itseään tyrkyttäviä, epätoivoisia tapauksia. Ei enää kiinnosta Lekkerin bileet, jollei ole tuttuja lähdössä mukaan "turvaksi".
        En kyllä muutenkaan viihdy baareissa nykyään.


    • Se kaahaileva ämmä

      Kyllä meitä täällä Kuopiossakin on ja paljonkin, mut harvapa sitä kaupungilla lappu otsassa viittii kuljeksia, että "oon lepakko ja haluaisin tutustua samanhenkisiin". Minusta kyl näkee päälle päin "lepakkotutkalla" viimeistään, kumpi sukupuoli kuuluu kiinnostuksen kohteisiini. Silti en luokittelisi itseäni ns. rekkalesboksi.....mitä ko. sanalla sit itse kukin tarkoittaneekaan....en viihdy hirveen hyvin bileissä, en tiedä miks, tykkään mieluummin vaikkapa katella leffoja, ajella autolla ympäriinsä tai kesällä "mopolla" ja nähdä maisemien vaihtuvan. Mulle ainakin kelpaisi juttu- ja kyytiseura, jos jotakuta kiinnostaa silloin tällöin lähteä ajelemaan. Tarkoitan puhtaasti juttuseuraa, en yritä kautta rantain mitään seksiä vongata. Varattu olen toistaiseksi ainakin, joten siitä voi jo päätellä jotain, mutta eihän sekään tietysti kaikkea takaa, ei ainakaan kaikkien kohdalla. Puhun siis vain omasta puolestani. Kruisailemaan siis vaihteen vuoksi, arvon neidit! Palautteet tervetulleita, jopa suotavia.

      • springaqua

        Täällä olisi juttuseuraa tarjolla laita vaiks viestii [email protected] niin katsellaan lisää. :)


    • Se kaahaileva ämmä

      Viestiketjun loppupäästä löytyy meikätytön kommenttia, jos kiinnostaa lukea.

    • toinenkaahailija

      Moikka kaahaileva ämmä!
      Täällä tarjolla ajeluseuraa, miten tavoitan sinut?

    • toinenkaahailija
    • Se kaahaileva ämmä

      Eipä tuu mun viestit tälle palstalle. Jotain sääntöjen vastaista olen kirjoittanut, en vain ymmärrä, mitä. Eihän mun noissa kahdessa viestissä ees lue mitään loukkaavaa tms.

    • Korkkarit jalassa

      Hmm.. 30.4 Lekkerissä oli kyllä enemmän muita kuin rekkiksiä. Esim . muutama seurankipeä/kokeilunhaluinen tyrkky, nuoria tytsyjä/poikia etsimässä itseään, useampia pariskuntia, vanhoja ns.kanta-asiakkaita, muutama muuhun vähemmistöön kuuluva jne..Missähän bileissä mahdoit olla.. ettet olisi jäänyt alakertaan Lekkerin kantiksien seuraan?

      • asennetta!

        Jep, paikalla olleena voin sanoa ettei anti niin onneton ollut kuin aiemmista viesteistä voisi päätellä. Lekkeri nyt sattuu olemaan ainoa paikka missä Setan bileitä täällä on. Bileet ja bilefiilis lähtee itsestä. Korpee lukea valituksia ei oo sitä tai tätä mutta sitten ei kannateta paikallista toimintaa.


    • DevilDoll

      Mikä on lekkeri??

      Itse olen Kuopiossa muutaman vuoden asustellut, 26vuotias itseään etsivä akka :) Lähinnä vain mies seikkailuja ollut, mutta jotenkin kiinostais kokeilla millasta
      olla myös naisen kanssa.

      Todella vähän käyn baareissa ja muutenkin en yleensäkkään etsi väkisin seuraa.

      Ei kiinnosta poikamaiset naiset, vaan ihan normaalit naiset :)

    • Anonyymi

      3.kerta ku yritän. Hei, täällä ollaan!!!

    • Anonyymi

      Niin onko! Kyllästyttää ootella kevään tansseja..,

    • Anonyymi

      Ilta hämärtyy, ajatukset alkaa venyä..

    • Anonyymi

      Eikö klitoriksen hankaus kuulosta hyvältä?

      • Anonyymi

        No milläs aiot hangata? Teräsvillalla vai maalarin raspilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe