Kuinka monen mummo pystyisi samaan?

Ei mun ainakaan

20

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi lapsukainen,

minä kysyn että kuinka monen mummo vielä elää, minun ei.

(linkkejä en avaa)

• Jos mummoksi

tullaan nykyään joskus jopa kolmekymppisinä ja keskimäärin viiskymppisinä, niin voimme olettaa että aika monella on mummo elossa, useiden isomummokin on.

(kun pidät virusturvan ajantasalla ja palomuurin päällä vältyt useimmilta datapöpöiltä, joita ilmeisesti pelkäät...)

• Oho !
        Jos mummoksi kirjoitti:

tullaan nykyään joskus jopa kolmekymppisinä ja keskimäärin viiskymppisinä, niin voimme olettaa että aika monella on mummo elossa, useiden isomummokin on.

(kun pidät virusturvan ajantasalla ja palomuurin päällä vältyt useimmilta datapöpöiltä, joita ilmeisesti pelkäät...)

jopa kolmekymppinen mummo, ohho! sanoisin että erittäin harvinaista, no sinä kai siinäkin olet se harvinaisuus. Voi lapsi.

• No niinpä taas
        Jos mummoksi kirjoitti:

Niin jos olet saanut lapsen 15-kesäisenä ja hänkin sitten saa lapsen 15-kesäisenä sitten voit olla 30-vuotisena mummo.

Mutta toivon todella ettei moinen ole ainakaan kovin yleistä.

• Juu sanopas muuta
        No niinpä taas kirjoitti:

Niin jos olet saanut lapsen 15-kesäisenä ja hänkin sitten saa lapsen 15-kesäisenä sitten voit olla 30-vuotisena mummo.

Mutta toivon todella ettei moinen ole ainakaan kovin yleistä.

samaa toivon minäkin. Mutta kuinkas monella on edes se viiskymppinen, saati kasikymppinen mummo, joka tuo cesnan alas taivaalta kun mies on delannut?

Siitä kai artikkelissa oli kysymys?

• Myy-Pikkuinen

Kaikkien niiden jotka osaavat lentää.

• Osaako

siis Sinun mummosi lentää?

• Virtuaalikoneistaja

Älä nyt kitise, jos et ymmärrä niin et ymmärrä, ei kukaan sinulle rautalankaa ala vääntämään.

Menes nyt happihyppelylle, mars mars.

• Myy-Pikkuinen
        Osaako kirjoitti:

Eikun mummon lehmät lentää.

• Myy-Pikkuinen

Siis kaikki jotka osaa lentää kykenee tuomaan luutansa alas. Etkö sä sitä tiennyt??

• Myy-Pikkuinen

Sen mielestä mummot ei osaa lentää...omituinen se on. :D

• Virtuaalikoneistaja
        Osaako kirjoitti:

No mutta, kukas se täällä laittelee isoja kirjaimia mihin sattuu ;)

• Virtuaalikoneistaja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Sen mielestä mummot ei osaa lentää...omituinen se on. :D

Hyvin omituinen, kovasti sitä nyt riepoo, onkohan sen luuta epäkunnossa?

• Myy-Pikkuinen

Toi on varmaan siks nii äkäne kun se ei osaa lentää. :DDDD

• Luettavaksesi.

• Myy-Pikkuinen

• Virtuaalikoneistaja

No, se olisi kyllä oikein hyvätapaista ja kohteliasta teititellä Myytä koska hän on kohtelias ja fiksu, mutta et sinä varmaankaan ole hyvätapainen ja vielä vähemmän kohtellias.

• Myy-Pikkuinen

Siis Sinun sanaa isolla S kirjaimella ei ihan normaalisti käytetä muulloin kuin virallisemmissa kirjoituksissa. Jotta näin.

• 20

Osaako kukaan vastata?
      Hätätilanteessa ihminen käyttäytyy toisin. Mahdotonkin voi muuttua mahdolliseksi.

• 9+5

No ihan kuule oon oikeestaan ton myykyn kans samaa mieltä, jos se mummo osaa lentää tai tietää kuin konetta lennetään niin se voi saada sen nätisti alas.

Ja vastaus sulle omasta mummostani on että ei, ei varmastikaan pystys konetta ohjaamaan alas jos yhtäkkiä joutus tohon tilanteeseen, koska ei ole koskaan ollu edes vieressä kattomassa kuin konetta lennetään! Toi mummo oli kuitenki istunu sielä ohjaamossa vuoskaudet niin kai se nyt vähän ties mitä pitää tehdä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4682
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 163
      1049
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen