Normaalisti kuukautiskiertoni on sellaiset 28 päivää, mutta nyt menkat alkoivat 8 päivää etuajassa. Mistähän voi johtua kun mulla on normaalisti hyvin säännölliset kuukautiset? Lisäksi nyt ei ollut mitään "ennakko-oireita" menkkojen alkamisesta. Siis kun normaalisti vatsaa sattuu muutamia päiviä ennen kuukautisten alkamista ja virtsaustarve lisääntyy. Nyt ei kuitenkaan ollut kumpaakaan.
Mulla on myös viime kesäkuusta asti ollut aina välillä kummallista välimuotoa. Siis aina joskus kuukautisten puolivälissä tulee muutaman päivän verenpunaista vuotoa (johon tarvitsen yleensä terveyssidettä) ja alavatsaa sattuu. Mutta tuota välimuotoa ei kuitenkaan tule joka kerta... Aiemmin mulla ei ole ollut tuollaista välivuototaipumusta.
Ikää on muutamia vuosia päälle 20. E-pillereitä en käytä enkä voi olla raskaanakaan.
Ennenaikaiset kuukautiset?
3
1540
Vastaukset
- Mhmm
Piti siis kirjoittaa välivuotoa eikä välimuotoa. Automaattinen täyttö muutti vääräksi...
- apuatarvitsevanainen
Mulla on ollut viimeksi kuukautiset 9.4-14.4 ja olen ollut yhdynnässä mieheni kanssa useasti tämän jälkeen, koska suunnitelmissa olisi perheen perustaminen, mutta nyt yhtäkkiä tänään alkoi verinen vuoto, tosin paljon niukemmat kuin normaali kuukautiseni. Mietin mistä tämä johtuu, koska seuraaviin kuukautisten alkamiseen on joku kaksi viikkoa aikaa.
Toivottavasti joku vastaisi vielä.. Apua :S - apuatarvitsevanainen
Lisään vielä että minulla on normaali kuukautiskierto 28päivää,
Kuukautiset ovat aina tulleet oikeeseen aikaan, paitsi nytten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691