kylmäkäynnistys...

Y50x

Moi. Eli omistan Yamaha DT 50x :n jaja ainoo miinus siinä on ettei se lähe helvetilläkään käyntiin ku on pihassa päivän seissy... Kun yritän käyntii, laitan ryypyn päälle, vähän kaasua ja polkee hemmetin paljon eikä inahakkaan.
Mutta kun se käyntii lähtee nii sehä käy :D
Tulppa on vaihettu.
Kauanko ryyppyä uskaltaa pitää päällä?
Olisko mahollisesti jotain ideoita????? Kiitos näin etukäteen.

9

2605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XV 1100

Miksi sinä sitä poljet paina napista niin se tarttaa, ainaki mun jammu, vaikka ei ookaa kuin 1100 kuutionen, eikä kyllä sitä voi polkea ku siinä ei oo polkimia, ookkohan erehtyny polkupyörässä on polkimet.

• dt<3

Turha peli joku XV 1100, ku ei ees polkustarttia ole... :o

• dt<3

Ryyppy päällä kun poljet niin älä väännä ollenkaan kaasua, ja sitte vaa poljet ku viimestä päivää..
      Jos muuten oot vaikka viilannu kuria isommaks, muttet vaihtanu suutinta, niin ei tuu käynnistymään. Suutin pitää olla aina oikeen kokonen.

• 1100 XV

Mulla oli koko Pääsiäisen se ryyppypäällä. Ei mitään haittaa.

• dt-50

Oiskohan paljon ajettu mäntä , tai vaikutta ettei saa tarpeeksi bensaa (isompi suutin).Kokeile ajaa ryyppy pohjassa ,meneekö paremmin ,jos menee laita isompi suutin . PS. Konehan on varustettu sopimattomilla kuristuksilla : )

• ..

Onkoha akku kunnossa, akkuvettä tarpeeksi jne?

• Sama vika

Joo itellähä sama vika oli ja sit meni vaa huonommaks ja lopult ei meinannu ku tyylii 5 min poljenna jälkee lähtee eli mulle ainaki huollos sanottii et se johtu siit ku niit o kuristettu liikaa suome oloihi ni ne ei oikee taho jaksaa joten ne yleensä vähä avaa psrii kurii jostai mut mul ne unohti tehä sen alus ni ne teki sit jälkeenpäi et en osaa sanoo onk siitä jote jos on väärää tietoa korjakkaa ihmees.

• uusimopo

Missä kohtaa on ryyppy yamaha dtssä? Onko se tangossa vai jossain alakerran puolella ? Kyseessä vm -09

• DT50

2010 DT50 ryyppy on vilkun alla oleva musta vipu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe