kylmäkäynnistys...

Y50x

Moi. Eli omistan Yamaha DT 50x :n jaja ainoo miinus siinä on ettei se lähe helvetilläkään käyntiin ku on pihassa päivän seissy... Kun yritän käyntii, laitan ryypyn päälle, vähän kaasua ja polkee hemmetin paljon eikä inahakkaan.
Mutta kun se käyntii lähtee nii sehä käy :D
Tulppa on vaihettu.
Kauanko ryyppyä uskaltaa pitää päällä?
Olisko mahollisesti jotain ideoita????? Kiitos näin etukäteen.

9

2377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XV 1100

      Miksi sinä sitä poljet paina napista niin se tarttaa, ainaki mun jammu, vaikka ei ookaa kuin 1100 kuutionen, eikä kyllä sitä voi polkea ku siinä ei oo polkimia, ookkohan erehtyny polkupyörässä on polkimet.

      • dt<3

        Turha peli joku XV 1100, ku ei ees polkustarttia ole... :o


    • dt<3

      Ryyppy päällä kun poljet niin älä väännä ollenkaan kaasua, ja sitte vaa poljet ku viimestä päivää..
      Jos muuten oot vaikka viilannu kuria isommaks, muttet vaihtanu suutinta, niin ei tuu käynnistymään. Suutin pitää olla aina oikeen kokonen.

    • 1100 XV

      Mulla oli koko Pääsiäisen se ryyppypäällä. Ei mitään haittaa.

    • dt-50

      Oiskohan paljon ajettu mäntä , tai vaikutta ettei saa tarpeeksi bensaa (isompi suutin).Kokeile ajaa ryyppy pohjassa ,meneekö paremmin ,jos menee laita isompi suutin . PS. Konehan on varustettu sopimattomilla kuristuksilla : )

    • ..

      Onkoha akku kunnossa, akkuvettä tarpeeksi jne?

    • Sama vika

      Joo itellähä sama vika oli ja sit meni vaa huonommaks ja lopult ei meinannu ku tyylii 5 min poljenna jälkee lähtee eli mulle ainaki huollos sanottii et se johtu siit ku niit o kuristettu liikaa suome oloihi ni ne ei oikee taho jaksaa joten ne yleensä vähä avaa psrii kurii jostai mut mul ne unohti tehä sen alus ni ne teki sit jälkeenpäi et en osaa sanoo onk siitä jote jos on väärää tietoa korjakkaa ihmees.

    • uusimopo

      Missä kohtaa on ryyppy yamaha dtssä? Onko se tangossa vai jossain alakerran puolella ? Kyseessä vm -09

    • DT50

      2010 DT50 ryyppy on vilkun alla oleva musta vipu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe