Hei, löytyykö Rodokselta paritanssi paikkoja ? Mieluummin elävää musiikkis, mutta muukin käy :)
Tanssipaikkoja
5
1437
Vastaukset
- Tanssin ystävä
Kyllä löytyy ELLI pyöreä rakennus niemen kärjessä helppo löytää.Joka reissulta aivan huikeat tanssimuistot, harvemmin täynnä,mutta tanssiin ei tarvita kuin kaksi.Keskustasta löytyy myös karaoke/levypaikkoja, mutta niihin kannattaa suhtautua vähän varauksella, niissä on nimittäin niin hulvattoman hauska meno,että suu on virneessä vielä töissäkin.
- 588
Kiitos tiedoista, mennään pitämään hauskaa ja tanssimaan ;)
- lämpöä rakastava
Ottaa päähän koko Rodoksen kaupunki. Olen kaksi kertaa käynyt ja ensimmäisellä kerralla istuin kreikkalaisen miehen seurassa ja lopuksi hän sanoi minulle, että "sulla on suuret luulot". Se siitä sitten. Paskaako pitää kaikkiin ihastua. Olin silloin vielä melko nuori, aika hyvännäköinenkin.
Toisella kerralla en ihaillut ketään, löhöilin vain lämmöstä ja kaljasta nauttien.
Kolmatta kertaa ei tule. - juntikas
lämpöä rakastava kirjoitti:
Ottaa päähän koko Rodoksen kaupunki. Olen kaksi kertaa käynyt ja ensimmäisellä kerralla istuin kreikkalaisen miehen seurassa ja lopuksi hän sanoi minulle, että "sulla on suuret luulot". Se siitä sitten. Paskaako pitää kaikkiin ihastua. Olin silloin vielä melko nuori, aika hyvännäköinenkin.
Toisella kerralla en ihaillut ketään, löhöilin vain lämmöstä ja kaljasta nauttien.
Kolmatta kertaa ei tule.Myös "suomalainen baari", Demis on oivallinen seurustelu- ja tanssipaikka. Myös hyvä ruokapaikka. Melutaso ei aivan niin kova, kuin Ellissä.
- Kysyn vaan
Millä saisi suomalaiset tuulipukujuntit ymmärtämään pysyä omassa leirissä eikä valitella ongelmista, sairauksista muille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453