Tilattiin tuollaista nokkosjauhetta koirallemme ja eilen eka kertaa annettiin ruoan seassa puolikas teelusikallinen. Aamulla kaverilla oli sitten maha aivan sekaisin, eli ripuloi. Annostelu on että teelusikka 20kg kohden ja annettiin nyt alkuun puolikas kun koira painaa n.17kg. Onkohan minkälaisia kokemuksia muilla tästä luontaistuotteesta koirille? Uskaltaakohan tuota vielä kokeilla varovasti lisää jos sillä vaikka maha siihen tottuisi. Muutenhan tuo olisi loistava vitamiinien ja kivennäisaineiden lähde.
Tassun voima Nokkosjauhe
7
1292
Vastaukset
- kuivata itse
Kuivaa ensi kesänä itse nokkosia. Kerää puhtaasta paikasta -ei läheltä autotietä,tehtaita yms. Kuivata ilmavasti. Itse olen tehnyt näin jo monena vuotena.
Annan noin teelusikallisen jauhettuna kolmena päivänä viikossa.
Tollasessa valmiissa voi olla mitä vain,kasvismyrkyistä alkaen. - Jannaeerika
nokkosjauheen ja muiden lisäravinteiden (esim. merilevä) antaminen pitää aloittaa ihan hyppysellisestä! sitten pikkuhiljaa lisäämään sitä.
- luomua
Merilevässähän on sit muistettava sen vaikutus kilpirauhaseen. Ja tuoreita nokkosia saa jo luonnosta-ainakin täältä Etelä-Suomesta.
- koirista jotain tiet
Itse olen antanut koiralle nokkosjauhetta vuoden verran kuureina. Eli en anna koskaan mitään jatkuvasti. Mutta annostus on meillä 25 kiloiselle koiralle teelusikallinen ruokaan sekoitettuna aamuisin. Aloitan annostuksen aina puolella lusikallisella. Siten annan pari kuukautta ja pidän pari kuukautta paussia. Mutta oiran kunto paranee ja turkki kiiltää. Juoksun aikana näyttäisi piristävän mukavasti.
On hyvä huomioida, että kaikille ei kaikki käy. Oman koiran vatsa ei ole kertaakaan reagoinut nokkoseen mitenkään.
Sanoisin, että suurina annoksina mikään ei välttämättä toimi. Ne ei ole koiran luontaista ravintoa ja elimistö alkaa helposti hylkiä. - hiljaa hyvä tulee
koirien vatsa voi reagoida kaikenlaiseen uuteen. kun alottaa minimaalisista määristä, ja suurentaa annosta maltillisesti, maha tottuu pikku hiljaa.
- Germanshepherd82
Mihin hintaan ja mistä olet hankkinut?
Googlettamalla löysin tämmöisen, onkohan tämä sama?
http://www.viidakkotohtori.fi/phnokkosjauhe-villi-p-770.html- kiitos vinkistä :)
Samaa tavaraahan nuo ovat mutta sinun linkittämäsi on halvin johon olen törmännyt. Täytyypä siis tilata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648