Onko kellään kokemuksia äkkilähdöistä?Matkalle tekisi mieli,mutta rahaa ei paljoa kerättynä,joten ajattelin kokeilla äkkilähtöä.Kannattaako matka varata ihan viime tingassa ,onko silloin hinta tiputettu minimiin?En halua ns.matkajokeria vaan sellaisen matkan jossa hotelli tiedossa.Kokemuksia kuulisin teiltä ,jotka olette näin matkailleet.
äkkilähdöt
3
303
Vastaukset
- ulkkis
Seuraa vaikka tätä, http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/ Sivuvalikosta kohteeksi KYPROS (tai mihin muualle haluat mennä).
Totta kai äkkiset kannattaa - jos voi matkustaa milloin vain. Useimmiten halpoja pikalähtöjä ei ole tarjolla yleisiin loma-aikoihin, siis talvilomaviikoilla, pääsiäisenä, kesäkuun alusta lähtien jne.
Ei matkajokerissakaan mitään vikaa ole, samoja hotelleja, mitä kyseinen järjestäjä muutenkin käyttää.
Olen matkaillut aikoinani useinkin 'jokerilla', vaatii tietysti vähän seikkailumieltä. - Ei kun menoks
Olemme mieheni kanssa matkustelleen paljon aurinkomatkojen äkkilähdöillä, mutta heillä on hyvä systeemi, aina on ollut hotelli määritelty, pelkkää hyvää sanottavaa! Ehkä paras tarjous oli viime toukokuussa, Pafos 2henkeä 3tähden huoneistohotelli hinta kahdelle lentoineen ja hotelleineen 500euroa yhteensä/viikko!
Kattele aurinkomatkojen sivuja, olemme käyneet ainakin "halvalla" Sisiliassa, Kreetalla, Pargassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882