Onko kellään kokemuksia äkkilähdöistä?Matkalle tekisi mieli,mutta rahaa ei paljoa kerättynä,joten ajattelin kokeilla äkkilähtöä.Kannattaako matka varata ihan viime tingassa ,onko silloin hinta tiputettu minimiin?En halua ns.matkajokeria vaan sellaisen matkan jossa hotelli tiedossa.Kokemuksia kuulisin teiltä ,jotka olette näin matkailleet.
äkkilähdöt
3
416
Vastaukset
- ulkkis
Seuraa vaikka tätä, http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/ Sivuvalikosta kohteeksi KYPROS (tai mihin muualle haluat mennä).
Totta kai äkkiset kannattaa - jos voi matkustaa milloin vain. Useimmiten halpoja pikalähtöjä ei ole tarjolla yleisiin loma-aikoihin, siis talvilomaviikoilla, pääsiäisenä, kesäkuun alusta lähtien jne.
Ei matkajokerissakaan mitään vikaa ole, samoja hotelleja, mitä kyseinen järjestäjä muutenkin käyttää.
Olen matkaillut aikoinani useinkin 'jokerilla', vaatii tietysti vähän seikkailumieltä. - Ei kun menoks
Olemme mieheni kanssa matkustelleen paljon aurinkomatkojen äkkilähdöillä, mutta heillä on hyvä systeemi, aina on ollut hotelli määritelty, pelkkää hyvää sanottavaa! Ehkä paras tarjous oli viime toukokuussa, Pafos 2henkeä 3tähden huoneistohotelli hinta kahdelle lentoineen ja hotelleineen 500euroa yhteensä/viikko!
Kattele aurinkomatkojen sivuja, olemme käyneet ainakin "halvalla" Sisiliassa, Kreetalla, Pargassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972