Mittee mieltä kamerasta? Videokuvaukseen enemmälti kameraa hakemassa! Oisko turha ostos?
Nikon, Coolpix S6300
Kameraa ostamassa
3
242
Vastaukset
- vidiootti
Panasonic HS-V700 on erittäin hyvä videokamera.
- Ent. nikotinisti
Jos minulla olisi aikomus kuvata nimenomaan videoita, etsisin kameraani videokameroiden enkä still-pokkareiden puolelta.
Omassa Nikonissani (ei Coolpix S6300) on mahdollisuus videokuvaukseen, jopa HD-tarkkuudella. Olen kokeillut sitä, ja tuntuu toimivan. Ominaisuus on kuitenkin minulle täysin turha ja saa jäädä unohduksiin. - ei videota.,...
Jos olet lenkillä kamera mukana ja näet ufon laskeutuvan, etkö ota tapausta videolle, vaan räpsit still kuvia muutamia kappaleita. Vielä kun sulla on tuo hd mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486