yhdellä pienyrittäjällä ja meillä ei synkannut yhtään keskenämme, mutta olin silti peruskohtelias, päinvastoin kuin hän. Hän *ittuili kuulteni, ettei ole koskaan elämässään ollut työtön ja loisinut yhteiskunnan rahoilla. Lisäksi hän kehui, kuinka eräs nuori tyttö oli heillä osa-aikatyössä ja teki samaan aikaan toistakin työtä.
Hän teetätti minulla takahuoneessa siivoushommia ja kirjoitti sitten todistukseen, että 'ei sovellu asiakaspalvelualalle'. Siis sekuntiakaan en yhtään asiakasta edes palvellut, mutta hän selvännäkijänä tiesi todistaa asian näin olevan.
Lisäksi hän sanoi heti alkuun, että ei rupea ketään opettamaan. Olisi pitänyt osata kaikki jo valmiiksi, kun menee hänelle ilmaiseksi töihin.
Tällaista on työkkärin kurssilla työharjoittelussa. Minä en kyseiseen firmaan edes halunnut, mutta nämä kurssittajat järjestivät minulle tuon työn ja jos en olisi mennyt, olisin saanut karenssia.
Olin työharjoittelussa
5
200
Vastaukset
- Sossupummi
Perus settiä.
- da er er et aert
Kirjoita tapahtumista vaikka artikkeli tai ainakin raportti omiin tiedostoihisi nyt, kun asiat vielä ovat tuoreesti muistissasi. Kuka tietää, missä vielä tulet tarvitsemaan tuotakin kokemusta. Yksi ilkeä orjatyönantaja ei uraasi pilaa.
- Työtön myös
Joo sama oon myös huomannu ettei noi työpaikoilla opeta mitään pitäis osata tehä annetut työt vaikkei ole koskaan kyseisiä koneita käyttänytkään
- ihmis-kone
Jaaha, täytyy varmaan tappaa itsensä nälkään, jos työ menee alta. Vaihtoehtona ainakin tällaiselle neljääkymppiä lähestyvälle kun on varmaankin loputon nöyryytys jossain pelleharjoitteluissa työmarkkinatuella.
- fdefesfesw
Anna yrityksen nimi niin muut tietää varoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713