Miehet, Miten ilmaista? liian nopeasta tulemisesta..

tycka

ollaan oltu jo 4 vuotta suhteessa, toki seksi on jäänyt vähän vähemille kuin sillloin joskus seurustelun alkuvaiheessa.. mutta mieheni on 24 ja nykyään seksi kestää hyvällä säkällä 10-15 min... enkä itse saa tai ehi saamaan mitää orgasmia.. ja hän aina kysyy että oliko hyvä ja en tiedä miksi aina sanon , mutta vaivautuneena että oli... harrastetaan seksiä n. 1 kerta viikossa..

kaiken maailman seksilelu vempaimista minä ainakaan en ole kiinnostunut..

miten voin sanoa kaunisvaraisesti tästä ongelmasta ? että saako siihen mitään apua???

muuten rakastan häntä ja meillä menee hyvin!

KIITOS ETUKÄTEEN!!

9

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aqdfhhgdsffmjnnnj

Ootsä vajaa tai jotain? 10-15min on ok. Ukkos on täysin normaali. Tuu sitten itkee, kun ukkos tulee alta minuutin. Sitten voidaan puhua ongelmasta. Sen sijaan, sinä itse voisit opetella tulee nopeammin. Veikkaan, että oot perus suomi horo. Läski, ja sängyssä pelkkä lahna. Tee työtä sen sun orgasmin eteen. Idiootti.

• tycka

Hahah ... Suomi horo.. ei hyvää päivää mistä noita saastoja oikee löytyy.. veikkaukses meni ikäväkyllä vähä vituralleen.. 167cm/53kg/ja ihan älyttömän seksikäs brune! Ettäs tiedät urpo :)) joo ei täällä enää voi mitää asiallista keskusteluu käydä !

• Millimaija

Olisin onnellinen jos mun mies kestäisi edes kymmenen minsaa. Mut kun ei millään. Joka kerta max 2 minsaa. Ja ollaan oltu kohta kolme vuotta. Et silleen.

• tycka

Ymmärrän.. toi on kyllä varmaan aika kiusallista molemmille.. ootteko keskustellu asiasta ??

• "miten voin sanoa kaunisvaraisesti tästä ongelmasta ? että saako siihen mitään apua???"
      Niitä on sellaisia voiteita joka hieman puduttaa siitintä, niin se pitkittää yhdyntää. Voisit hankkia sellaista ja sitten ehdotat että haluaisit nauttia pitemään, jos kokeiltais' tällaista.

• jaska vaan

Mitä?Olisin ikionnellinen jos multa tulisi 15:sta minuutissa.Kun daami alkaa sanomaan puolentunnin jälkeen etteikö siitä jo ala tulla valmista,kun on itse saanut ajat sitten.Siitä se vasta tulee suorituspaineita.Että sillai,huolensa kullakin.

• No sano sille et treenaa sen kestävyyttä :D

• ooblaa

ööö...puhuminen? Ja totuuden kaunistelun pois jättäminen? Tuntuis että 4 vuotta riittäs jo kärvistelyä ja pienempi paha olisi puhua siitä mitä kuitenkin on jo vuosia toisen kanssa tehnyt.
      Miehellä ei välttämättä ole mitään käsitystä siitä miten sinä koet tilanteen. Ehkä hän on saattanut jotain miettiä tai aavistaa, siksi kysyä mutta sinä olet onnistuneesti joka kerta hälventänyt huolet. Moni mies haluaa antaa naiselleen parempaa seksiä, vaikeimmaksi sen tekee se ettei mies saa koskaan kuulla naisen tarpeita ja toiveita....

Täällä ei neuvoja oikein taida löytyä...paljon on kaikilla sanottavaa, muttei vastausta kysymykseen. Ja parhainkin vastaus pitää sisällään sen tosiasian että puhuminen silti on edessä.

Oikea kysymys lieneekin tyytyäkö tilanteeseen ja jatkaa elämän/suhteen loppuun näin vaiko puhua ja saada edes mahdollisuus tilanteen parantumiseen....

• Leikkiehdotuksia

Jos itse yhdyntä kestää 10-15min niin se on kait ihan ookookesto. Mutta mitä sitä ennen tapahtuu olisi tärkeää; esileikki. Jos tuo on kaikkinensa koko homma niin en ihmettele ettet ehdi saada.

Mitä jos ehdotat miehellesi että haluaisit kokeilla jotain uutta; tehdäänkö niin että orgasmi vaan sinulle ensin ja sitten sen jälkeen hänelle, ilman yhdyntää. Vuoroperiaate. Näin sinun ei tarvitse edes sanoa ettet ole saanut aikoihin - eikös se oli hienovaraisesti sanottu? Ja uusien juttujen ehdottelu sängyssä tuo piristystä parisuhteeseen.

Onko hän tyydyttänyt sinua ikinä vain käsillä/suulla? Naisella orgasmin saaminen voi viedä aikaa ja mulla ainakin se vaatii totaalisen mielentyhjennyksen ja tunteen että mä voin vaan nauttia, ei tarvitse ajatella miehen nautintoa sillä hetkellä. Tuolla tavoin toisen tyydyttämällä käsin&suulla oppii tuntemaan toisen kropasta paljon enemmän kuin vain lähetyssaarnaajassa jyystämällä.

Ja toinen leikki, missä ei tarvitse seksileluja on että tyydyttäisitte molemmat itsejänne, vierekkäin sängyssä, katsellen mitä toinen tekee.

Kai sinä saat orgasmin kun tyydytät itsesi? Näin oletan että joudut tekemään jos seksin määrä ja laatu on tuota.

Noita voi kokeilla ja väittäisin että ainakin tuon jälkeen kun mies on tyydyttänyt sut ilman yhdyntää hän oppii sinusta ja antamaan nautintoa. Mun käsitys on että jos rakastaa toista, haluaa antaa hänelle pyytettömästi hyvää oloa ja nähdä myös toisen halun, himon ja orgasmin. Siitäkin saa itse kicksejä. Minä ainakin saan kun vaikka runkkaan miehelle orgasmin tai otan suihin. Saan siitä pitkäksi aikaa mielelle virikettä ja muisteltavaa. On mahtavaa nähdä miehen himo ja oma valta häneen, MÄ teen tuon ja toisaalta sitten se on myös rakkaudenosoitus, mun mielestä. Mä rakastan sua, haluan tehdä sulle hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe