Yksin laskettelu

Anniina+tyttö

Kannattaako jättää tyttöni 11v yksin/kaverin kanssa keskenään laskettelemaan?
Kukaan muu perheestä ei ole oikein innostunut laskettelusta, mutta tyttö on. Joten onko se turvallista jättää sinne rinteeseen ilman ketään aikuista?
Pikaista apua kiitos.

Tyttöni on lasketellut vuoden, ja osaa kaikki rinne ja hissi säännöt.

10

3410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina+tyttö

Voiko joku vastata

• Skisis

Kyllä me ton ikäisenä oltiin keskenämme mäessä. Mutta tehtiin varmaan paljon muutakin, mitä nykyään ei "hyväksyttäisi".

• jooojooo!1

Olen itse 11v poika ja lasken yksin/kavereiden kanssa vanhempien mielestä ihan ok :D Ja onhan siellä rinteessä staffit ja sehän on laissa että jos sattuu jotain ni pitää ilmoittaa muille ja auttaa !

• Aarska

Onpa kysymys. Sehän on täysin vanhempien vastuulla, mutta eihän 11v oikeasti yksin siellä rinteessä edes viihy. Perhana jompikumpi vanhemmista hiihtokouluun ja rinteeseen. Melkosia lapasia taidatte olla.

• voipäästää

Ite aloitin laskettelun 11 v ja menin yksin rinteeseen, siitä saakka olen yksin/kavereiden kanssa lasketellut sillä vanhempani eivät innostuneet laskettelusta. Varsinkin jos tyttösi osaa jo rinne/hissisäännöt niin tietenkin voit päästää hänet sinne yksin...

• blöö-ö

helbbo tottakai voi päästää. Jos se osaa laskee ni ei mitää hätää ja sielä on heti monta ihmistä auttamassa jos jotai sattuu

• EI,ei

Herranjumala, EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Oman lapsen päästin rinteeseen, niin oli eksynyt metsäreitille ja murtanut jalkansa. Apua hän sai odottaa 2h, ja paleltui melkein kuoliaaksi. Hän on vieläkin assburger-syndroomassa.

• lololo

Sitähän minäkin ja opettele englanti persepurilaissyndrooma

• vois<z21

Älä saatana päästä... KOMIA Poika tulee vastaan niin se o näytön halu ja 2 metriä korkeasta hyppyristä jalat paskaks ... ;)

• lasketteluäiti

Itse olin 9-10 vuotias kun yksin/kaverin kanssa menin ensimmäistä kertaa laskettelemaan ilman aikuista. Ei ollut mitään ongelmaa olin lasketellut ehkä vuoden tai pari ja isoihin rinteisiinkin jo mentiin. Kyllä aina joku tulee auttamaan jos jotakin sattuu tai sitten soittaa itse aikuiselle hätätapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      222
      3698
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      17
      3680
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      94
      2649
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      18
      2238
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2219
    6. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      23
      2058
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      1946
    8. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      58
      1778
    9. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1611
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      86
      1255
    Aihe