Yksin laskettelu

Anniina+tyttö

Kannattaako jättää tyttöni 11v yksin/kaverin kanssa keskenään laskettelemaan?
Kukaan muu perheestä ei ole oikein innostunut laskettelusta, mutta tyttö on. Joten onko se turvallista jättää sinne rinteeseen ilman ketään aikuista?
Pikaista apua kiitos.

Tyttöni on lasketellut vuoden, ja osaa kaikki rinne ja hissi säännöt.

10

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina+tyttö

      Voiko joku vastata

      • Skisis

        Kyllä me ton ikäisenä oltiin keskenämme mäessä. Mutta tehtiin varmaan paljon muutakin, mitä nykyään ei "hyväksyttäisi".


    • jooojooo!1

      Olen itse 11v poika ja lasken yksin/kavereiden kanssa vanhempien mielestä ihan ok :D Ja onhan siellä rinteessä staffit ja sehän on laissa että jos sattuu jotain ni pitää ilmoittaa muille ja auttaa !

    • Aarska

      Onpa kysymys. Sehän on täysin vanhempien vastuulla, mutta eihän 11v oikeasti yksin siellä rinteessä edes viihy. Perhana jompikumpi vanhemmista hiihtokouluun ja rinteeseen. Melkosia lapasia taidatte olla.

    • voipäästää

      Ite aloitin laskettelun 11 v ja menin yksin rinteeseen, siitä saakka olen yksin/kavereiden kanssa lasketellut sillä vanhempani eivät innostuneet laskettelusta. Varsinkin jos tyttösi osaa jo rinne/hissisäännöt niin tietenkin voit päästää hänet sinne yksin...

    • blöö-ö

      helbbo tottakai voi päästää. Jos se osaa laskee ni ei mitää hätää ja sielä on heti monta ihmistä auttamassa jos jotai sattuu

    • EI,ei

      Herranjumala, EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Oman lapsen päästin rinteeseen, niin oli eksynyt metsäreitille ja murtanut jalkansa. Apua hän sai odottaa 2h, ja paleltui melkein kuoliaaksi. Hän on vieläkin assburger-syndroomassa.

      • lololo

        Sitähän minäkin ja opettele englanti persepurilaissyndrooma


    • vois<z21

      Älä saatana päästä... KOMIA Poika tulee vastaan niin se o näytön halu ja 2 metriä korkeasta hyppyristä jalat paskaks ... ;)

    • lasketteluäiti

      Itse olin 9-10 vuotias kun yksin/kaverin kanssa menin ensimmäistä kertaa laskettelemaan ilman aikuista. Ei ollut mitään ongelmaa olin lasketellut ehkä vuoden tai pari ja isoihin rinteisiinkin jo mentiin. Kyllä aina joku tulee auttamaan jos jotakin sattuu tai sitten soittaa itse aikuiselle hätätapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe