Yksin laskettelu

Anniina+tyttö

Kannattaako jättää tyttöni 11v yksin/kaverin kanssa keskenään laskettelemaan?
Kukaan muu perheestä ei ole oikein innostunut laskettelusta, mutta tyttö on. Joten onko se turvallista jättää sinne rinteeseen ilman ketään aikuista?
Pikaista apua kiitos.

Tyttöni on lasketellut vuoden, ja osaa kaikki rinne ja hissi säännöt.

10

3696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina+tyttö

Voiko joku vastata

• Skisis

Kyllä me ton ikäisenä oltiin keskenämme mäessä. Mutta tehtiin varmaan paljon muutakin, mitä nykyään ei "hyväksyttäisi".

• jooojooo!1

Olen itse 11v poika ja lasken yksin/kavereiden kanssa vanhempien mielestä ihan ok :D Ja onhan siellä rinteessä staffit ja sehän on laissa että jos sattuu jotain ni pitää ilmoittaa muille ja auttaa !

• Aarska

Onpa kysymys. Sehän on täysin vanhempien vastuulla, mutta eihän 11v oikeasti yksin siellä rinteessä edes viihy. Perhana jompikumpi vanhemmista hiihtokouluun ja rinteeseen. Melkosia lapasia taidatte olla.

• voipäästää

Ite aloitin laskettelun 11 v ja menin yksin rinteeseen, siitä saakka olen yksin/kavereiden kanssa lasketellut sillä vanhempani eivät innostuneet laskettelusta. Varsinkin jos tyttösi osaa jo rinne/hissisäännöt niin tietenkin voit päästää hänet sinne yksin...

• blöö-ö

helbbo tottakai voi päästää. Jos se osaa laskee ni ei mitää hätää ja sielä on heti monta ihmistä auttamassa jos jotai sattuu

• EI,ei

Herranjumala, EI MISSÄÄN NIMESSÄ! Oman lapsen päästin rinteeseen, niin oli eksynyt metsäreitille ja murtanut jalkansa. Apua hän sai odottaa 2h, ja paleltui melkein kuoliaaksi. Hän on vieläkin assburger-syndroomassa.

• lololo

Sitähän minäkin ja opettele englanti persepurilaissyndrooma

• vois<z21

Älä saatana päästä... KOMIA Poika tulee vastaan niin se o näytön halu ja 2 metriä korkeasta hyppyristä jalat paskaks ... ;)

• lasketteluäiti

Itse olin 9-10 vuotias kun yksin/kaverin kanssa menin ensimmäistä kertaa laskettelemaan ilman aikuista. Ei ollut mitään ongelmaa olin lasketellut ehkä vuoden tai pari ja isoihin rinteisiinkin jo mentiin. Kyllä aina joku tulee auttamaan jos jotakin sattuu tai sitten soittaa itse aikuiselle hätätapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe