Laitoin Nettiautoon myyntiin Golfini 2009 1.4TSI joka maksoi uutena 28000. Pyynniksi laitoin 22000. Auto meni samana päivänä kaupaksi hintaan 21000. Halvalla meni mutta hinta oli sama, mitä olisin siitä vaihdossa saanut. Nyt hakemaan uusi käteisalennuksella (5% perusautosta). Golf pitää loistavasti arvonsa.
Golf meni heti
47
727
Vastaukset
- tsiiih
Halvalla myit. Olisit pitänyt vielä pari vuotta. Hinta ei siitä juurikaan olisi pudonnut. Kannattaa ostaa jatkossakin samanlainen Golf TSI. Niissä arvo pysyy koska ne ovat kaikkein halutuimpia myös käytetyissä.
- jjjjjjjjjjjjjjjjjj6
Tällä palstalla saa kyllä parhaat naurut kun huru ukot valehtelee kuinka hyvä Klonkswagen on.
- Golfari...
Minä olen kyllä yrittänyt valehdella kuinka huono Volkkari on mutta huonolla menestyksellä kun kukaan ei usko ja minua pidetään mielenvikaisena. Sama juttu kyllä muussakin elämässäni.
- tsiiih
Golfari... kirjoitti:
Minä olen kyllä yrittänyt valehdella kuinka huono Volkkari on mutta huonolla menestyksellä kun kukaan ei usko ja minua pidetään mielenvikaisena. Sama juttu kyllä muussakin elämässäni.
Aika epätoivoistahan se on, koska jokainen tuntee oikeita VW:n omistajia, joilta kuulee vain positiivista ko. autosta.
- Golfari...
tsiiih kirjoitti:
Aika epätoivoistahan se on, koska jokainen tuntee oikeita VW:n omistajia, joilta kuulee vain positiivista ko. autosta.
Yritän kuitenkin koska minuakin harmittaa, etten itse saa koskaan Golfia.
- ihmeellistä
Golfari... kirjoitti:
Yritän kuitenkin koska minuakin harmittaa, etten itse saa koskaan Golfia.
Etkö? Eikö sulle myydä? Ainakaan syynä e ole se, etteikö niitä olisi tarjolla ja koko ajan tulee lisää.
Luottotiedot ei kunnossa?
- Deltan mies
Olisit vaihtanut meillä. Meillä on kova kysyntä etenkin TSI-moottorisista Golfeista. Dieseleitähän ei kukaan enää osta emmekä mekään niitä vaihdossa ota.
- älä jaksa enää
Miksi dieselien kysyntä olisi hiipunut? Sen taloudellinen kilpailukykyhän parani vuoden vaihteessa, kun käyttövoimavero laski 18% ja dieselin hintaero bensaan on palautunut ennen vuodenvaihdetta olleeseen tilanteeseen. Itse asiassa parantunutkin siitä. Myöskin 1.4. voimaantullut veromuutos paransi edelleen dieselien kilpailukykyä.
Entistä useampi voi nyt hankkia dieselin. Luultavasti näin tulee käymäänkin, kunhan ihmiset huomaavat tämän tosiasian ja suuri hössötys dieselin veronnoususta laantuu ja asian oikea tila selviää tietämättömillekin. - Reino Ruutupaita
Myyhän sinä vaan Deltanmies niita Hundaita niissä hinta romahtaa kaikkein eniten naurettava paskaläjä koko Hunnu.
Käyhät tarvitsee luottotietoja meikä maksaa nettipankissa omalta tililtä.
- Imbivaaran Ampermita
Eihän volkkaria ole kukaan haukkunutkaan vaan surkuhupaisaa TSI-moottoria.
Koko pirkuleen myllyt saisi laittaa murskaamoon etteivät pilaa koko Volkkarin mainetta. - Deltan mies
Dieseleitä ei oteta enää vaihdossa koska diesel maksaa yhtä paljon kuin bensa ja lisäksi siitä maksetaan dieselvero. TSI kuluttaa suunnilleen yhtä vähän ja siksi niiden kysyntä on lisääntynyt suunnattomasti. Ne ovat myös ajoltaan paljon miellyttävämpiä kuin dieselit ja kestävät paljon paremmin. Sääli aikanaan dieselin ostaneita.
- älä jaksa enää
Täytyypä varoa Delta-autoliikkeitä, kun niissä on noin ammattitaidottomia ja alastaan tietämättömiä henkilöitä töissä.
- Dr. Feelgood.
Huomaa että hulluja puhut bensa ja dieselauton polttoainekustannuksissa on edelleen se 25-30 % ero. TSI kuluttaa ihan samaan malliin kun muutkin autot. Jos ajaa seka-ajoa 1:1 niin 7,5 -7.8 menee bensaa. Dieselillä keskari talvella 5.5 ja kesällä 5.0. On ihan pötyä puhua bensa-autojen pienestä kulutuksesta. Ne pienet kulutukset vaan ovat harhaanjohtavaa tuubaa mitä tehdas ilmoittaa.
- Väärin menee
Dr. Feelgood. kirjoitti:
Huomaa että hulluja puhut bensa ja dieselauton polttoainekustannuksissa on edelleen se 25-30 % ero. TSI kuluttaa ihan samaan malliin kun muutkin autot. Jos ajaa seka-ajoa 1:1 niin 7,5 -7.8 menee bensaa. Dieselillä keskari talvella 5.5 ja kesällä 5.0. On ihan pötyä puhua bensa-autojen pienestä kulutuksesta. Ne pienet kulutukset vaan ovat harhaanjohtavaa tuubaa mitä tehdas ilmoittaa.
Käytännössä 2.0 TDI:n ja 1.4 TSI:n kulutuksissa ei ole eroa.
- Dr. Feelgood.
Väärin menee kirjoitti:
Käytännössä 2.0 TDI:n ja 1.4 TSI:n kulutuksissa ei ole eroa.
Älä puhu paskaa. Jos ajetaan 50% kaup. ja 50% maantietä niin ero on hyvinkin 30% polttoainekuluissa. 2.0 TDI kuluttaa 5.8 ltr. ja 1.4 TSI 7.9 ltr.
Totuus on tämä. Olen ajanut kummalakin autolla. Ja talvella vielä ero Dieselin hyväksi kasvaa.
On turhaa pälyillä mitään maahantuojan ilmoittamia lukemia. Ennen ne piti aika hyvin paikkansa,vaan nykyään täyttä PROPAGANGAA kaikki lukemat mitä ilmoitetaan.
Pitäisi oikeastaan saada maahantuojat tai muu taho joka antaa vääriä tietoja autosta edesvastuuseen virheellisestä markkinoinista. Nyt eletään tälläistä aikaa.
Kaikkiin autoihin saa lisätä keskikulutukseen litran lisää ilmoitetusta niin ollaan lähellä oikeaa. Minä oon kuule ajanut niin paljon Dieselillä ja Bensalla että tiedän mitä mikin kuluttaa. 25%-30% säästöt tulee edelleen dieselin hyväksi pienemmällä kulutuksella ja vähän edullisemmalla löpön hinnalla.
Odotahan kyllä Bensanhinta kohta pomppaa rajusti. Veikkaan ,että kesälomien aikaan se on 2.00 Eur/ ltr. TOSI ON käytäntö on osoittanut. - TDI:n omistaja
Dr. Feelgood. kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Jos ajetaan 50% kaup. ja 50% maantietä niin ero on hyvinkin 30% polttoainekuluissa. 2.0 TDI kuluttaa 5.8 ltr. ja 1.4 TSI 7.9 ltr.
Totuus on tämä. Olen ajanut kummalakin autolla. Ja talvella vielä ero Dieselin hyväksi kasvaa.
On turhaa pälyillä mitään maahantuojan ilmoittamia lukemia. Ennen ne piti aika hyvin paikkansa,vaan nykyään täyttä PROPAGANGAA kaikki lukemat mitä ilmoitetaan.
Pitäisi oikeastaan saada maahantuojat tai muu taho joka antaa vääriä tietoja autosta edesvastuuseen virheellisestä markkinoinista. Nyt eletään tälläistä aikaa.
Kaikkiin autoihin saa lisätä keskikulutukseen litran lisää ilmoitetusta niin ollaan lähellä oikeaa. Minä oon kuule ajanut niin paljon Dieselillä ja Bensalla että tiedän mitä mikin kuluttaa. 25%-30% säästöt tulee edelleen dieselin hyväksi pienemmällä kulutuksella ja vähän edullisemmalla löpön hinnalla.
Odotahan kyllä Bensanhinta kohta pomppaa rajusti. Veikkaan ,että kesälomien aikaan se on 2.00 Eur/ ltr. TOSI ON käytäntö on osoittanut.Olet pahasti väärässä. 1.4 TSI:llä kuluu bensaa maantieajossa jopa alle 5l/100km.6l/100km saa ajaa jo reippaasti. Kaupungissa 1.4 TSI:llä ajetaan 7l/100 km molemmin puolin, kesällä aina alle. 1.2TSI kuluttaa tietysti vähemmän.
2.0TDI:llä ei siis pääse pienemmällä. Ja 1.6TDI kuluttaa tietysti vähemmän. - cfjyi
TDI:n omistaja kirjoitti:
Olet pahasti väärässä. 1.4 TSI:llä kuluu bensaa maantieajossa jopa alle 5l/100km.6l/100km saa ajaa jo reippaasti. Kaupungissa 1.4 TSI:llä ajetaan 7l/100 km molemmin puolin, kesällä aina alle. 1.2TSI kuluttaa tietysti vähemmän.
2.0TDI:llä ei siis pääse pienemmällä. Ja 1.6TDI kuluttaa tietysti vähemmän.Olen itsekkin TDI omistaja kuten tiedät. Minä ajelen kesällä 3.9 ltr. / 100 km.
Älä puhu basoo et aja alle 5-litran pistä litra lisää ja sittenkin saat olla jarruna tiellä.
Kaupungissa TSI kuluttaa n. 7,3 kesällä ja talvella miltei 8.0 ltr. ja siltikkin palelee. - TDI:n omistaja
cfjyi kirjoitti:
Olen itsekkin TDI omistaja kuten tiedät. Minä ajelen kesällä 3.9 ltr. / 100 km.
Älä puhu basoo et aja alle 5-litran pistä litra lisää ja sittenkin saat olla jarruna tiellä.
Kaupungissa TSI kuluttaa n. 7,3 kesällä ja talvella miltei 8.0 ltr. ja siltikkin palelee.Olen TSI:llä ollut mukana kun mitattu kulutus tankkauksesta oli alle 5l/100km. Kaupungissa kulutus on kesällä aina alle 7l. Lukemia joihin en 2.0 TDI:llä pääse. Ja tientukkona ollaan dieseleillä ei bensaturboilla, kuten hyvin tiedät. Ja lämpöä TSI:ssä on paljon enemmän kuin dieseleissä.
- tsiiih
TDI:n omistaja kirjoitti:
Olen TSI:llä ollut mukana kun mitattu kulutus tankkauksesta oli alle 5l/100km. Kaupungissa kulutus on kesällä aina alle 7l. Lukemia joihin en 2.0 TDI:llä pääse. Ja tientukkona ollaan dieseleillä ei bensaturboilla, kuten hyvin tiedät. Ja lämpöä TSI:ssä on paljon enemmän kuin dieseleissä.
Pienin kulutus 1.4 TSI:llä 5.3l satkulla ja sisälsi vähän kaupunkiajoakin. Laskettu tankkauksesta sekin. Turha on Golfarin keksiä lukemia dieseliään puolustaakseen. Ja TSI kestää varmasti pidempään kuin TDI.
- :-D
tsiiih kirjoitti:
Pienin kulutus 1.4 TSI:llä 5.3l satkulla ja sisälsi vähän kaupunkiajoakin. Laskettu tankkauksesta sekin. Turha on Golfarin keksiä lukemia dieseliään puolustaakseen. Ja TSI kestää varmasti pidempään kuin TDI.
"Ja TSI kestää varmasti pidempään kuin TDI."
:-D ja vielä kerran :-D
- vaihtokaupoilla
Ei dieseliä kannata nyt vaihtaa kun niistä ei hyvitetä yhtään mitään. Kaikilla liikkeillä on dieseleitä haliit täynnä mutta kysyntä on loppunut kuin seinään. Vaihtaisin minäkin dieselinin TSI:hin mutta väliraha olisi moninkertainen viime vuoteen verrattuna.
- laskekaapa vähän
Tuossa voi olla perääkin. Tosin oma kokemukseni on pk-seudulta täysin päinvastainen. Hyvätasoisia ja suht vähän ajettuja dieseleitä ei oikein löydy mistään.
Voi mennä hetki, ennenkuin osa ihmisistä maaseudulla ja pikkukaupungeissa huomaa asioiden oikean laidan ja epäilenpä, että sen jälkeen dieselit viedään taasen käsistä.
Jokainen, joka osaa hieman laskea autoilun kustannuksia, huomaa heti miten asianlaita on.
Jos mahdollista, niin maaseutupaikoissa kannattaa odottaa hetki, os ed. kirjoittajan jutut pitävä siellä paikkansa. - TDI:n omistaja
laskekaapa vähän kirjoitti:
Tuossa voi olla perääkin. Tosin oma kokemukseni on pk-seudulta täysin päinvastainen. Hyvätasoisia ja suht vähän ajettuja dieseleitä ei oikein löydy mistään.
Voi mennä hetki, ennenkuin osa ihmisistä maaseudulla ja pikkukaupungeissa huomaa asioiden oikean laidan ja epäilenpä, että sen jälkeen dieselit viedään taasen käsistä.
Jokainen, joka osaa hieman laskea autoilun kustannuksia, huomaa heti miten asianlaita on.
Jos mahdollista, niin maaseutupaikoissa kannattaa odottaa hetki, os ed. kirjoittajan jutut pitävä siellä paikkansa.Dieselit eivät käy tällä hetkellä kaupaksi missään, koska valtiovalta mokasi jälleen. Eikä muutosta ole näköpiirissä.
- Golfari...
laskekaapa vähän kirjoitti:
Jos mahdollista, niin maaseutupaikoissa kannattaa odottaa hetki, os ed. kirjoittajan jutut pitävä siellä paikkansa.Ei nämä Impivaaralaiset osaa laskea mitään,ne ostaa sen auton minkä ne halvimmalla saa sillä hetkellä. Ei niillä äly riitä seuraavaa mutkaa piemmälle. Tollot on tolloja ja tinkaavat aina vaikka mustan valkoiseksi.
Impivaaralaisten mielestä halvin on paras eli bensa-auto.
Nääs kun ei riitä rahkeet muuhun niin täytyy kehua sitä minkä joutuu köyhyydessä ostamaan.
Impivaaralaiset haukkuu dieselit ja DSG-vaihteiston kun niille tulee 3000 donaa hintaa enemmän kuin sippaavalle VW:n bensakoneelle.
Dieselauto on niin paljon mukavampi ajaa olipa kyse kaupunkiajosta tai maanteillä liikkumisesta,että siitä huvista kannattaa maksaa vaikka enemmänkin kuin rikkoutumisvaarassa olevasta TSI bensakoneesta.
Dieseleitä on suunilleen sama määrä vaihtoautoina kun ennenkin. Vähän ajettu DIESEL menee heti liikkeestä,mutta 1.4 TSI seisoo vaihtohallissa samassa paikassa kuin tikku paskassa.
Asikas kysyy yleensä,että onko tehty moottoriremontti? - TDI:n omistaja
Golfari... kirjoitti:
Ei nämä Impivaaralaiset osaa laskea mitään,ne ostaa sen auton minkä ne halvimmalla saa sillä hetkellä. Ei niillä äly riitä seuraavaa mutkaa piemmälle. Tollot on tolloja ja tinkaavat aina vaikka mustan valkoiseksi.
Nääs kun ei riitä rahkeet muuhun niin täytyy kehua sitä minkä joutuu köyhyydessä ostamaan.
Impivaaralaiset haukkuu dieselit ja DSG-vaihteiston kun niille tulee 3000 donaa hintaa enemmän kuin sippaavalle VW:n bensakoneelle.
Dieselauto on niin paljon mukavampi ajaa olipa kyse kaupunkiajosta tai maanteillä liikkumisesta,että siitä huvista kannattaa maksaa vaikka enemmänkin kuin rikkoutumisvaarassa olevasta TSI bensakoneesta.
Dieseleitä on suunilleen sama määrä vaihtoautoina kun ennenkin. Vähän ajettu DIESEL menee heti liikkeestä,mutta 1.4 TSI seisoo vaihtohallissa samassa paikassa kuin tikku paskassa.
Asikas kysyy yleensä,että onko tehty moottoriremontti?Halvimmalla saa vähän käytetyistä nyt TDI:n mutta eivät käy silti kaupaksi. Olet siis pahasti väärässä. Ajoltaan TSI on mahtava oman TDI:n rinnalla.
- vaihtokaupoilla
Golfari... kirjoitti:
Ei nämä Impivaaralaiset osaa laskea mitään,ne ostaa sen auton minkä ne halvimmalla saa sillä hetkellä. Ei niillä äly riitä seuraavaa mutkaa piemmälle. Tollot on tolloja ja tinkaavat aina vaikka mustan valkoiseksi.
Asikas kysyy yleensä,että onko tehty moottoriremontti?TSI:t lähtevät heti koska niille on ostajia jonossa asti. TSI on aina haluttu vaikka epätoivoiset Tojotakauppiaat yrittävät massaroskapostittaa niihin vikoja. Turhaan.
- osssss
vaihtokaupoilla kirjoitti:
TSI:t lähtevät heti koska niille on ostajia jonossa asti. TSI on aina haluttu vaikka epätoivoiset Tojotakauppiaat yrittävät massaroskapostittaa niihin vikoja. Turhaan.
Täytyy ainakin yrittää .Nyt TSI:n hinnat karkaavat käsistä.
- ex-diesel
Olisinpa itsekin ostanut aikanani TSI:n. Dieselistä ei tuollaisia hintoja saa. Ei vaikka olisi parhaiten arvonsa pitävä Variant.
- Autovelkaiset
Ostelkaa vaan pojat TSI koneita ja DSG laatikolla varustettuja volkkareita,mutta älkää itkekö kun pamahtaa!!Itse ajan polkupyörällä töihin ja kotiin ja muut ajot....ei oo paljon paukahdellu...hahaaahaa.Ostin noitten romujen sijaan uuden talon maksoi:345000€.Vanhan kun myin jäi velkaa:24000€.Ei taira saara tolla rahalla hitlerin kostoa tsi koneella?Ostelkaa vaan pojat volkkareita,minä taloja,katotaan kuka voittaa sijoituksissa.....
- ostetaan ostetaan
Kun vain paras ja kaikkein kestävin kelpaa, se on silloin Golf TSI:llä.
- Ei sijoitus
Kai nyt jokaisella talot on maksettuna? Taidat ostaa autosikin velaksi?
- Auto haussa
TSI Golfit ovat tosi kysyttyjä nyt dieselmyynnin tyrehdyttyä. Ei ole helppoa löytää sellaisia.
- Tatra RS
Ei ainakaan Variantia manuaalilaatikolla ja vielä Comfortlinenä.
- juu juu ja juuu
alkaako tosiasiat polttaa mieltäsi, kun lehdissä kirjoitetaan autosi ongelmista ja nyt tulet oikein tolla soopalla yrittää nostaa autosi egoa..hahhaa tota usko ketään, hyvä jos todellisuudessa saisit 15000€
- Siinä pyörivät
Olisit voinut saada tonnin enemmänkin, ellet olisi heti ensimmäiselle myynyt.
- Kysyntä on kovaa
Onnittelut niille, joilla on 90kW TSI, manuaali-Variant ja vielä Comfortline tai Sportline-varusteisena. Kysyntä on kovaa käytettyjen markkinoilla tällä hetkellä.
- Kova kysyntä
TSI:n kysyntä on paljon suurempi kuin tarjonta. Siksi hinnat nousevat ja kauppa käy.
- ei onnistu noin
Ei poijjaat vakuuta yhtään lähes paniikinomaiset juttunne. Päinvastoin, taitaa olla vaikeuksia päästä eroon ongelmallisiksi osoittautuneista autoistanne.
No yrittänyttä ei laiteta, vaikka kannattaisi hieman miettiä miten propagandaansa tuo esille. Nämä ainakin saavat vakuuttuneiksi, että todellisia vaikeuksia on nimenomaan 1.4 tsi moottorilla varustetuissa autoissa. Sen verran voimallista ja läpinäkyvää huolenne on. - Kova kysyntä
ei onnistu noin kirjoitti:
Ei poijjaat vakuuta yhtään lähes paniikinomaiset juttunne. Päinvastoin, taitaa olla vaikeuksia päästä eroon ongelmallisiksi osoittautuneista autoistanne.
No yrittänyttä ei laiteta, vaikka kannattaisi hieman miettiä miten propagandaansa tuo esille. Nämä ainakin saavat vakuuttuneiksi, että todellisia vaikeuksia on nimenomaan 1.4 tsi moottorilla varustetuissa autoissa. Sen verran voimallista ja läpinäkyvää huolenne on.Ei tarvitse panikoida kun ostaa TSI Golfin. Sen parhaan. Kilpailijamerkkien keskuudessa paniikki kyllä kovenee VW:n myynnin lisääntyessä.
- Reino Ruutupaita
Minä itse en ole sen vertaa ruudinkeksijä, että pystyisin hankkimmaan töitä ja ostamaan oikean TSI-auton. Siksi ajan Ladalla.
- reinot jalassa
Reino Ruutupaita kirjoitti:
Minä itse en ole sen vertaa ruudinkeksijä, että pystyisin hankkimmaan töitä ja ostamaan oikean TSI-auton. Siksi ajan Ladalla.
No et ole menettänyt yhtään mitään, jos (ÄT)TSI(IH)-auto on mielessä...
- Reino Ruutupaita
reinot jalassa kirjoitti:
No et ole menettänyt yhtään mitään, jos (ÄT)TSI(IH)-auto on mielessä...
Mielessä on minulla ja muillakin mutta kun rahat eivät riitä kuin ladaan ja täällä provoiluun.
- Hyvä niin
Tyhmiä riittää.
- Reino Ruutupaita
Tyhmiä on aina. Sinäkin näet sellaisen peilistäsi.
Iso osa suomalaisista on kuitenkin fiksua porukkaa. Siksi täällä myydäänkin niin paljon Volkkareita ja niistä suurin osa ylivoimaisella TSI-tekniikalla. - uutta pukkaa
Reino Ruutupaita kirjoitti:
Tyhmiä on aina. Sinäkin näet sellaisen peilistäsi.
Iso osa suomalaisista on kuitenkin fiksua porukkaa. Siksi täällä myydäänkin niin paljon Volkkareita ja niistä suurin osa ylivoimaisella TSI-tekniikalla.Edelleen kehitettyä versiota saadaan ekana Poloon. Eikä kilpailijat ole vielä päässeet edes lähellekään nykyistä versiota.
- muutkin osaa
uutta pukkaa kirjoitti:
Edelleen kehitettyä versiota saadaan ekana Poloon. Eikä kilpailijat ole vielä päässeet edes lähellekään nykyistä versiota.
Kulläpä on taas hyvin luettu iskän VW-mainoslehtiset.
Mihin unohtuu Renault Tce 1,2 - 1,4 jotka vielä tehokkaampia kuin VW:n vastaavat, Fordin tehokkaat ja taloudelliset Ecoboost-moottorit, Fiatin T-Jetit, BMW:n ja PSA:n pieniruokaiset THP-moottorit, Opelin Turbo Ecotecit ja Japanilais/korealaiset joilla vaparitkin on tehokkaita, liukkaasti kulkevia ja vähän kuluttavia.
Kaikki edellämainitut kestävätkin hajoamatta pidemmälle kuin 50 thkm. Edellä mainituissa ei tarvitse ottaa puheeksi moottorin kestoa pätkääkään koko 3-4 vuoden omistusaikana. Ei edes provopalstoilla. - uutta pukkaa
muutkin osaa kirjoitti:
Kulläpä on taas hyvin luettu iskän VW-mainoslehtiset.
Mihin unohtuu Renault Tce 1,2 - 1,4 jotka vielä tehokkaampia kuin VW:n vastaavat, Fordin tehokkaat ja taloudelliset Ecoboost-moottorit, Fiatin T-Jetit, BMW:n ja PSA:n pieniruokaiset THP-moottorit, Opelin Turbo Ecotecit ja Japanilais/korealaiset joilla vaparitkin on tehokkaita, liukkaasti kulkevia ja vähän kuluttavia.
Kaikki edellämainitut kestävätkin hajoamatta pidemmälle kuin 50 thkm. Edellä mainituissa ei tarvitse ottaa puheeksi moottorin kestoa pätkääkään koko 3-4 vuoden omistusaikana. Ei edes provopalstoilla.Eihän niistä mikään ole päässyt ominaisuuksiltaan tai kulutukseltaan lähellekään. Luotettavuus on tietysti TSI:ssä erinomainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431