Hki-Bkk-Cebu-BKk-Hki

tapsu55

Teen huhti-toukokuussa tämmöisen reissun. Ensin Bangkokiin 27.4.12, sitten reilu viikko löhöilyä Pattayalla. Sitten Bkk:sta Cebuun Manilan kautta 5.5.12, ja takaisin Bangkokiin Cebu-Manila reittiä. Bkk-Cebu-Bkk tapahtuu PAL:lla, ja Helsinki-Bkk-Helsinki Thai Airwaysillä.
Minulla on inha tunne, että onko kaikki kondiksessa? Lähinnä ajattelen paluulentoa.
PAL:n kone laskeutuu Bangkokiin 21:50, ja jatkolento Thai Airwaysillä 01:10, joten vaihtoaikaa on riittämiin, 3h 20 min, vaikkakin laukut täytyy buukata uudestaan ja mennä check-inniin.
Enhän ole unohtanut mitään? ;O)
Passi on voimassa yli vuoden vielä, Filppulassa saa olla ilman viisumia 21 vrk ja Thaikuissa 30 päivää.

2

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perässä tullaan

Lähteekö Thai Airwaysin lento Tukholmasta tai Kööpenhaminasta?
      Onko rokotukset kunnossa,riittävästi kondomeita mukana ,entä luottokortti??

• Tukholmasta lähtee, perusrokotukset on kunnossa, kotimaisia Sultaneita on hankittu, luottokortit ok, Mastercard vielä varalla jos Visa katoaa.
      Yksi asia, mikä tuppaa unohtumaan, on pankin tunnuslukulista, jolloin pääsee verkkopankkiin reissullakin. Ja toinen asia on kameran akun laturi.
      Halvempiakin lentoja olisin saanut, tämä kustansi 900€, siis Helsinki-Bkk-Helsinki, mutta ajattelin vähän törsätä. kun tiedän että palvelu on viimeisen päälle koneessa. ;O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1776
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      965
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      907
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe