Teen huhti-toukokuussa tämmöisen reissun. Ensin Bangkokiin 27.4.12, sitten reilu viikko löhöilyä Pattayalla. Sitten Bkk:sta Cebuun Manilan kautta 5.5.12, ja takaisin Bangkokiin Cebu-Manila reittiä. Bkk-Cebu-Bkk tapahtuu PAL:lla, ja Helsinki-Bkk-Helsinki Thai Airwaysillä.
Minulla on inha tunne, että onko kaikki kondiksessa? Lähinnä ajattelen paluulentoa.
PAL:n kone laskeutuu Bangkokiin 21:50, ja jatkolento Thai Airwaysillä 01:10, joten vaihtoaikaa on riittämiin, 3h 20 min, vaikkakin laukut täytyy buukata uudestaan ja mennä check-inniin.
Enhän ole unohtanut mitään? ;O)
Passi on voimassa yli vuoden vielä, Filppulassa saa olla ilman viisumia 21 vrk ja Thaikuissa 30 päivää.
Hki-Bkk-Cebu-BKk-Hki
2
189
Vastaukset
- perässä tullaan
Lähteekö Thai Airwaysin lento Tukholmasta tai Kööpenhaminasta?
Onko rokotukset kunnossa,riittävästi kondomeita mukana ,entä luottokortti?? Tukholmasta lähtee, perusrokotukset on kunnossa, kotimaisia Sultaneita on hankittu, luottokortit ok, Mastercard vielä varalla jos Visa katoaa.
Yksi asia, mikä tuppaa unohtumaan, on pankin tunnuslukulista, jolloin pääsee verkkopankkiin reissullakin. Ja toinen asia on kameran akun laturi.
Halvempiakin lentoja olisin saanut, tämä kustansi 900€, siis Helsinki-Bkk-Helsinki, mutta ajattelin vähän törsätä. kun tiedän että palvelu on viimeisen päälle koneessa. ;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847