Lost connection

BF3!!!!!!!!

BF3 patchin jälkeen on ollut sellaista ongelmaa että pelaan netissä noin 15 min niin kohta tulee you have lost connection... ja tätä jatkuu aina suurin piirtein samoin väli ajoin kun menee takaisin servulle. Mikähän mahtaa olla vikana? En uskos että netistä johtuu..DNA 40M.. olen kokeillut langattomasti ja ihan piuha kiinni meiningillä.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost connection

Täällä aivan sama vika, ja vielä samanlaisella nettiyhteydellä, eli DNA40. Hiukan ärsyttävä ongelma kyllä, monet pisteet on mennyt hukkaan.
      Senpä takia olen nyt käyttänyt pelaamiseen varayhteytenä oleva mokkulaa, ja kertaakaan ei ole peli katkennut..

• lost connection

On kyllä perseestä tuo ongelma. Mut koneella netti toimii moitteettomasti (langaton). Kertokaa missä vika?

• the BF3 funner

mulla on tietokone niin vit** HUONO Ja HIDAS MÄ EN TAJUU MIKSI SE EI TOIMI

• lost connection

Veikkaan, että tuo vika johtuu modeemista, itse olen kokeillut sekä langattomana,että johdon perässä pleikkari, ja aivan yhtälailla yhteys pätkäsee.. Dna on vaan niin sieltä, ja syvältä :)

• KJHU

Vika on DICEN päässä.

• lost connection

Itsekkin veikkaan DICE:ä koska netti toimi ihan moitteettomasti ennen päivitystä. Mitenhän vian voi korjata vai voiko mitenkään?

• 1st lost connection

mut mitens selitätte sen, että kyseinen peli toimii kuitenkin mokkulalla, ja soneran netillä vallan hienosti :D täs

• lost connection

Melkoinen ristiriita :D Tosiaa päivityksen jälkee alkanu tökkimään. Tietokone kyllä toimii iha loistavasti samalla kun pelaa. :S Kellään tietoa mikä vois auttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe