Paljonko saa viljelijä tukea Turun seudulla salaojitetusta pellosta jossa viljellään viljaa.
Tuen määrä/ha?
Paljonko tukea?
11
101
Vastaukset
- Siitä ylhäältä
komeitten Ayrshire lehmien alta "viljelijätuet".
http://www.mavi.fi/fi/index.html - Euroissa 500-600..
mutta on huomioitava että tukea saadakseen on viljeltävä ja sinne ne tuet sitten uppoavatkin, SAK:n jäsenten taskuun, jotka tuottavat tuotantopanoksia viljelijälle..
- Varsinaissuomi
Jaa,että noin paljon,toivottavasti on tietoa, eikä vain teinipoikien provoilua.
Olen itse vuokrannut 3.2 ha salaojitettua peltoa 1000 euron vuosivuokralla, eli eikö sitten ole sikahalpa?? - Maanjussi
Varsinaissuomi kirjoitti:
Jaa,että noin paljon,toivottavasti on tietoa, eikä vain teinipoikien provoilua.
Olen itse vuokrannut 3.2 ha salaojitettua peltoa 1000 euron vuosivuokralla, eli eikö sitten ole sikahalpa??Mulla on 61 ha, tuon kaavan mukaan en viljele itse enää päivääkään. Vuokratuloilla näemmä elää leveämmin.
- Sopuhinta
Maanjussi kirjoitti:
Mulla on 61 ha, tuon kaavan mukaan en viljele itse enää päivääkään. Vuokratuloilla näemmä elää leveämmin.
Moro. Eikös tuo vuokra ole 312 € hehtaari ja kerrottuna 61 hehtaarilla on sinun pyytämä hinta 19,062 € joten missäpäin peltos, on niin vuokrataan poies.
- Miksi tuo
kiinnostaa ?
- vuokraaja
No siksi kiinnostaa,että olisin vähän kärryillä siitä paljonko vuokraa voin pyytää.
- Vaari vain
vuokraaja kirjoitti:
No siksi kiinnostaa,että olisin vähän kärryillä siitä paljonko vuokraa voin pyytää.
Pyydä niinpaljon kun itse haluat !!!! Tuen määrällä ei ole siihen mitään väliä. Nimimerkki Varsinaissuomi on asialinjalla. Kiiitos siitä.
- Mikset--
vuokraaja kirjoitti:
vuokraa eniten tarjoavalle?
- Vaarivainaa
Joku rääpy keriäteski, kumminki.
- Kohtuullinen vuokra
n. 780€/ha/v ja siitä ylöspäin. Ilmaiseksi ei kannata antaa vuokralle.
Ja muista sitten kirjata vuokrasopimukseen tarvittavat maanparannus- ym. työt. Sekä vuokranmaksupäivä ja se että päivänkin viivästys vuokranmaksussa tai maanparannustöiden tekemättömyys aiheuttaa vuokrasopimuksen välittömän purkautumisen.
Äläkä tee yli 2 vuotista vuokrasopimusta, sillä paras mahdollisuus vuokran korotukseen on sopimusta uusittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631672SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän51624Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2641515Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241031Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954