Paljonko saa viljelijä tukea Turun seudulla salaojitetusta pellosta jossa viljellään viljaa.
Tuen määrä/ha?
Paljonko tukea?
11
100
Vastaukset
- Siitä ylhäältä
komeitten Ayrshire lehmien alta "viljelijätuet".
http://www.mavi.fi/fi/index.html - Euroissa 500-600..
mutta on huomioitava että tukea saadakseen on viljeltävä ja sinne ne tuet sitten uppoavatkin, SAK:n jäsenten taskuun, jotka tuottavat tuotantopanoksia viljelijälle..
- Varsinaissuomi
Jaa,että noin paljon,toivottavasti on tietoa, eikä vain teinipoikien provoilua.
Olen itse vuokrannut 3.2 ha salaojitettua peltoa 1000 euron vuosivuokralla, eli eikö sitten ole sikahalpa?? - Maanjussi
Varsinaissuomi kirjoitti:
Jaa,että noin paljon,toivottavasti on tietoa, eikä vain teinipoikien provoilua.
Olen itse vuokrannut 3.2 ha salaojitettua peltoa 1000 euron vuosivuokralla, eli eikö sitten ole sikahalpa??Mulla on 61 ha, tuon kaavan mukaan en viljele itse enää päivääkään. Vuokratuloilla näemmä elää leveämmin.
- Sopuhinta
Maanjussi kirjoitti:
Mulla on 61 ha, tuon kaavan mukaan en viljele itse enää päivääkään. Vuokratuloilla näemmä elää leveämmin.
Moro. Eikös tuo vuokra ole 312 € hehtaari ja kerrottuna 61 hehtaarilla on sinun pyytämä hinta 19,062 € joten missäpäin peltos, on niin vuokrataan poies.
- Miksi tuo
kiinnostaa ?
- vuokraaja
No siksi kiinnostaa,että olisin vähän kärryillä siitä paljonko vuokraa voin pyytää.
- Vaari vain
vuokraaja kirjoitti:
No siksi kiinnostaa,että olisin vähän kärryillä siitä paljonko vuokraa voin pyytää.
Pyydä niinpaljon kun itse haluat !!!! Tuen määrällä ei ole siihen mitään väliä. Nimimerkki Varsinaissuomi on asialinjalla. Kiiitos siitä.
- Mikset--
vuokraaja kirjoitti:
vuokraa eniten tarjoavalle?
- Vaarivainaa
Joku rääpy keriäteski, kumminki.
- Kohtuullinen vuokra
n. 780€/ha/v ja siitä ylöspäin. Ilmaiseksi ei kannata antaa vuokralle.
Ja muista sitten kirjata vuokrasopimukseen tarvittavat maanparannus- ym. työt. Sekä vuokranmaksupäivä ja se että päivänkin viivästys vuokranmaksussa tai maanparannustöiden tekemättömyys aiheuttaa vuokrasopimuksen välittömän purkautumisen.
Äläkä tee yli 2 vuotista vuokrasopimusta, sillä paras mahdollisuus vuokran korotukseen on sopimusta uusittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938