Pitäisi hankkia suht hyvä videoeditori pienempään käyttöön. Tuo Magic Movie näyttäisi olevan ominaisuuksiensa puolesta lähes ammattisoftalta, mutta hinta on aika lailla pienempi kuin varsinaisilla ammattisofitlla. Millä tavalla tuo eroaa kalliimmista vastaavista, ja mitä paljon videoita editoinut jäisi tuosta kaipaamaan? Ehkä kunnollista remote kontrolleria ja käyttöliittymää? Vähän toistasataa euroa ei ole paljon, jos tuolla tekee kunnon videoita.
Voiko tuota käyttää usemmassa koneessa vaikka vuorotellen? Eli käyttääkö tuo esim. donglea jolla voi loggautua useamman koneen softaan vuorotellen?
-Pentti
MAGIX Movie Edit Pro MX Premium ...?
3
378
Vastaukset
- vidiootti
Magixin ohjelmilla on oma lisenssinumero, mikä saattaa vaikeuttaa tai estää niiden käyttämisen usealla koneella.
- videooxi
hyvä ohjelma ja ominaisuuksia riittää joka lähtöön. Itse asensin ohjelman kahdelle kotikoneelle ilman ongelmia.
- Edison
Olen minäkin ollut tyytyväinen Magixin ohjelmaan. Ei kaatuile juurikaan, ja käyttö mutkatonta. Renderöinti ehkä vähän hidas, mutta kohtuullinen jos et tee paljon kuvanparannusta yms.. Tällä saa tehdyksi AVCHD-videoita, jota esim. Sonyn VideoStudio ei tue, ja tämä on yksi suuri syy miksi käytän sitä, eli ei tarvitse Blu-Ray-poltinta korkeatasoisen kuvan tuottamiseen. Ei myöskään sisällä kaiken maailman koristeluhörhelöä, joka voi vedota täysiin amatööreihin, vaan käyttöliittymä on asiallinen, ammattimaisen oloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599