Vol 43% maistuu aikas vahvalle. Tekopaikka Laukaa. edullinen laukaankulaus merkkinen viivna 0.5l 8e alkoissa.
Nyt kun saan työmarkkina tuke niin mie alan ryypätä jokapäivä
Hevonen on laappeerrannan kunnia ori. se panee pereeeseen hanhea ja setää.
Menkää kala ongelle,. MINÄ MENE SOSSUSN LUUKULLE!!!!:
peruskoulussa järjestät itsesi tarkkikseelle. Käyt ehkä puupuolen. Möhlit juot. Häiriköit tuhoat toisten omaisuutta ja häiritse t toisten kotirauhaa.
Sunustaa sa piran sellaisen kuvan ett et kelpaa edes armeijaa,
ÄLä mene jos on vähänkin järje päässä niin luistss intin js sivrin. Intti sicvari ajanjakson jölkeen sossonluukulle. Olehäiriöksi poliiseille.
Hakeudu asumaan kaupungin vuokrtaloon.
KIETÄYDY tekemästä Työtä
Työllä hankitaan rahaa, sem se ainut kannustin. Varastaminen on mielekkäämpää kuin töissä käynti ja palkan hävittäminen,
PERKE SUOMELLE ******* SUOMELLE: SUOMELLE KOITTAA KOVAT AJAT KUN ENEMMISTÖ 30-50 ihmisistä HAKAUTUVAT SOSSUNLUUKULLE ja ovat tekemättä mitää koskei kannnata.
Kaiki on rahasta kiinni mutta ei
Menet kauppaan otat hyllystä tavaraa syöt ja juot kun olet valmis lähdet pois, jos tulee poliisi ole heille ystävällinen ja pyydä päästä putkaan
SUOMI VAJOKOON ALAS RAPPIOON:::::::::
Uusi viina Lappeenrannasta
Kulle kulli
5
234
Vastaukset
- .
Sillälailla.
- 112
Ota nyt ne lääkkeet
- sinävajoathyvä
Sinä vajoat, hyvä niin,vajoalisää, me vaan rikastumme ja rikastumme entisestään ja meillä menee kokoajan paremmin kun "tekijämiehet" vähene entisestään !!
- s e k o o o t
ap HETI PÄIVYSTYKSEEN ! !
- että jotta kun
Aika hyvää tekstiä 3,8 promillen kännissä. Oli jopa joku sana oikein. Tosin asiasta ei saanut kyllä selvää, mutta yritys hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171071Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46915
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772