Poistin vahigossa UButun

Ubutu-käyttäjä

13

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubuntu-käyttäjä

Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! En ikinä kuuna päivänä suostu ostamaan lumia puhelinta, en vaikka ilmaiseksi saisin! Minulle riittää ubuntu ja siinä kaikki. Kaikki nokian puhelimet ovat minulle pannassa - nehän ovat Microsoftin kätyreiden valmistamia, joihin en suostu koskemaan sormellanikaan.
      Amsterdamissa sen sijaan viihdyn edelleen mainiosti, vaikka minua vastustavat ihmiset muuta väittävätkin. Pääsin muuttamaan tänne aivan normaalisti - eihän tänne edes mitään passejakaan tarvii, niinkuin minua vihaavat ihmiset ilkivaltaisesti minuna esiintyen valehtelevat! Ja katsokaapa Linuxin voittokulkua! Kohta on jo 1% kaikista tietokoneista ubuntun saastutt......korjaan, ubuntulla varustettuna. Linuxien voittokulku on jo alkanut!
      http://marketshare.hitslink.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8

• Ubuntu 11.10

Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.

• ubuntu-käyttäjä
        Ubuntu 11.10 kirjoitti:

Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.

Kannattaa ostaa lumia vaikka tuplahintaan. Pian et enää halua android-rypistystä.

• ubuntu-käyttäjä

En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.

• kimir

Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
        "En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
        "Ubutu-käyttäjä".
        "ubuntu-käyttäjä".
        Eihän tuosta ota pirukaan selvää.

• savustajan.ilo
        kimir kirjoitti:

Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
        "En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
        "Ubutu-käyttäjä".
        "ubuntu-käyttäjä".
        Eihän tuosta ota pirukaan selvää.

"Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !

• ubuntu-käyttäjä
        savustajan.ilo kirjoitti:

"Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !

Vaihdoin päihteet suloiseen Windows-käyttöjärjestelmään.

• ubuntu-käyttäjä

Hups, kun tuli hieman väärin tulkittua. Sitä se tuo "mari" tekee. No nyt kun on pääkin selvinnyt - totta tosiaan - eihän se olekaan esiintynyt minuna, vaan ubutu-käyttäjänä! N-kirjain puuttuu välistä.

• ubuntu-käyttäjä

Älä rölläile minun nimissäni!

• nyt on teillä kyllä vellit ja puurot ihan sekaisin.. upuntussa suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä ja riippuvuushelvetti on todellinen. päivitykset myös rikkovat upuntun.

• ubutu-käyttäjä

Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.

• ei se pysty kun
        ubutu-käyttäjä kirjoitti:

Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.

meni jo kaikki päivärahat siihen macciin, jossa on niitä bugejakin vielä lisäharmina ..

• ubuntu-käyttäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe