Poistin vahingossa Ubutun. Tulin juuri näistä Lumian julkaistusbileistä täällä Amsterdamissa ostin kolme Lumia-puhelinta
http://www.youtube.com/watch?v=MXKxeO0mcT0
Poistin vahigossa UButun
13
153
Vastaukset
- ubuntu-käyttäjä
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! En ikinä kuuna päivänä suostu ostamaan lumia puhelinta, en vaikka ilmaiseksi saisin! Minulle riittää ubuntu ja siinä kaikki. Kaikki nokian puhelimet ovat minulle pannassa - nehän ovat Microsoftin kätyreiden valmistamia, joihin en suostu koskemaan sormellanikaan.
Amsterdamissa sen sijaan viihdyn edelleen mainiosti, vaikka minua vastustavat ihmiset muuta väittävätkin. Pääsin muuttamaan tänne aivan normaalisti - eihän tänne edes mitään passejakaan tarvii, niinkuin minua vihaavat ihmiset ilkivaltaisesti minuna esiintyen valehtelevat! Ja katsokaapa Linuxin voittokulkua! Kohta on jo 1% kaikista tietokoneista ubuntun saastutt......korjaan, ubuntulla varustettuna. Linuxien voittokulku on jo alkanut!
http://marketshare.hitslink.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8- Ubuntu 11.10
Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.
- ubuntu-käyttäjä
Ubuntu 11.10 kirjoitti:
Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.
Kannattaa ostaa lumia vaikka tuplahintaan. Pian et enää halua android-rypistystä.
- ubuntu-käyttäjä
En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.
- kimir
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
"En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
"Ubutu-käyttäjä".
"ubuntu-käyttäjä".
Eihän tuosta ota pirukaan selvää. - savustajan.ilo
kimir kirjoitti:
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
"En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
"Ubutu-käyttäjä".
"ubuntu-käyttäjä".
Eihän tuosta ota pirukaan selvää."Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !
- ubuntu-käyttäjä
savustajan.ilo kirjoitti:
"Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !
Vaihdoin päihteet suloiseen Windows-käyttöjärjestelmään.
- ubuntu-käyttäjä
Hups, kun tuli hieman väärin tulkittua. Sitä se tuo "mari" tekee. No nyt kun on pääkin selvinnyt - totta tosiaan - eihän se olekaan esiintynyt minuna, vaan ubutu-käyttäjänä! N-kirjain puuttuu välistä.
- ubuntu-käyttäjä
Älä rölläile minun nimissäni!
nyt on teillä kyllä vellit ja puurot ihan sekaisin.. upuntussa suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä ja riippuvuushelvetti on todellinen. päivitykset myös rikkovat upuntun.
- ubutu-käyttäjä
Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.
- ei se pysty kun
ubutu-käyttäjä kirjoitti:
Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.
meni jo kaikki päivärahat siihen macciin, jossa on niitä bugejakin vielä lisäharmina ..
- ubuntu-käyttäjä
ei se pysty kun kirjoitti:
meni jo kaikki päivärahat siihen macciin, jossa on niitä bugejakin vielä lisäharmina ..
Ei hätä ole tämän näköinen, siihenkin voi asentaa uusimman Windowsin kokeiluversion aivan ilmaiseksi.
http://gigaom.com/apple/how-to-install-windows-8-preview-using-boot-camp/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642