Poistin vahingossa Ubutun. Tulin juuri näistä Lumian julkaistusbileistä täällä Amsterdamissa ostin kolme Lumia-puhelinta
http://www.youtube.com/watch?v=MXKxeO0mcT0
Poistin vahigossa UButun
13
147
Vastaukset
- ubuntu-käyttäjä
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! En ikinä kuuna päivänä suostu ostamaan lumia puhelinta, en vaikka ilmaiseksi saisin! Minulle riittää ubuntu ja siinä kaikki. Kaikki nokian puhelimet ovat minulle pannassa - nehän ovat Microsoftin kätyreiden valmistamia, joihin en suostu koskemaan sormellanikaan.
Amsterdamissa sen sijaan viihdyn edelleen mainiosti, vaikka minua vastustavat ihmiset muuta väittävätkin. Pääsin muuttamaan tänne aivan normaalisti - eihän tänne edes mitään passejakaan tarvii, niinkuin minua vihaavat ihmiset ilkivaltaisesti minuna esiintyen valehtelevat! Ja katsokaapa Linuxin voittokulkua! Kohta on jo 1% kaikista tietokoneista ubuntun saastutt......korjaan, ubuntulla varustettuna. Linuxien voittokulku on jo alkanut!
http://marketshare.hitslink.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8- Ubuntu 11.10
Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.
- ubuntu-käyttäjä
Ubuntu 11.10 kirjoitti:
Ite on ottais lumiaa vaikka maksettais, sehän on Microsoftin puhelin! Linux on jo voittanut kahdella rintamalla kolmesta: televisioissa on lähes 100% Unix-pohjaiset järjestelmät ja kännyköissä Android taistelee iOsin kanssa. 2/3 voitettu. Pian myös tietokoneiden käyttöjärjestelmät.
Kannattaa ostaa lumia vaikka tuplahintaan. Pian et enää halua android-rypistystä.
- ubuntu-käyttäjä
En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.
- kimir
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
"En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
"Ubutu-käyttäjä".
"ubuntu-käyttäjä".
Eihän tuosta ota pirukaan selvää. - savustajan.ilo
kimir kirjoitti:
Äläpäs anasta minun nimimerkkiä! "Ubutu-käyttäjä" sanoo nimimerkki ubuntu-käyttäjä.
"En tiedä mikä trölli olet, mutta minä, sinä et ainakaan ole.".
"Ubutu-käyttäjä".
"ubuntu-käyttäjä".
Eihän tuosta ota pirukaan selvää."Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !
- ubuntu-käyttäjä
savustajan.ilo kirjoitti:
"Marin-huora" savuaa huulessa, niin ei se kirjoitus luista !
Vaihdoin päihteet suloiseen Windows-käyttöjärjestelmään.
- ubuntu-käyttäjä
Hups, kun tuli hieman väärin tulkittua. Sitä se tuo "mari" tekee. No nyt kun on pääkin selvinnyt - totta tosiaan - eihän se olekaan esiintynyt minuna, vaan ubutu-käyttäjänä! N-kirjain puuttuu välistä.
- ubuntu-käyttäjä
Älä rölläile minun nimissäni!
nyt on teillä kyllä vellit ja puurot ihan sekaisin.. upuntussa suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä ja riippuvuushelvetti on todellinen. päivitykset myös rikkovat upuntun.
- ubutu-käyttäjä
Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.
- ei se pysty kun
ubutu-käyttäjä kirjoitti:
Käyttäisit sinäkin huippuhyvää Windows-käyttöjärjestelmää.
meni jo kaikki päivärahat siihen macciin, jossa on niitä bugejakin vielä lisäharmina ..
- ubuntu-käyttäjä
ei se pysty kun kirjoitti:
meni jo kaikki päivärahat siihen macciin, jossa on niitä bugejakin vielä lisäharmina ..
Ei hätä ole tämän näköinen, siihenkin voi asentaa uusimman Windowsin kokeiluversion aivan ilmaiseksi.
http://gigaom.com/apple/how-to-install-windows-8-preview-using-boot-camp/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377