kyllä hatuttaa ei pääse saareen.jäät niin huonot ettei uskalla mennä, ja kaverin ilmatyynystä moottori laukes. ja loma päällä!
kerpele
15
229
Vastaukset
- kädet ristiin
Paratiisiin pääsy on joskus vaikeaa , mutta kun pääsee, niin se on taivaallinen kokemus
- Nii i
saareen on joskus niin vaikea päästä että sitä voi hyvällä syyllä kutsua helvetilliseksi tavaksi harrastaa vapaa-ajan viettoa.
- 10+20
Mökkeilijöillä on väärät vehkeet ja pölö harrastus, esim Nauvon vierassatamassa on jo paatti:
http://rosti.fi/saa/kamerat.php?lang=fin&tila=sata - Valistakaa tyhmempää
joka ei ymmärrä miten mökkeily sinällään eroaa siitä, millä tavoin sinne mökille siirtyminen tapahtuu? Onko se ero siinä, että toiselle mennään veneellä ja toiselle autolla jonka rannassa on se vene?
Miten "paratiisiin pääsemisen vaikeus" nostaa kokemusarvoa? Voisi kuvitella tilanteen olevan kokemusarvoa heikentävä ominaisuus? Vai nouseeko se kokemusarvo sillä, että käyttöaste on heikompi? Sama sijoitettu pääoma mutta käyttöasteen heikkous nostaa sen kokemusarvoa? Mantereella vastaavasti korkea käyttöaste heikentää kokemusarvoa koska sinne pääsee aina halutessaan? - lumiperho
Ei tarvitse kuunnella stereona , kun naapurit parantaa maailmaa, ei tule kutsumattomia vieraita, ei ötököitä , vai ihana rauha on läsnä, aurinko paistaa jokapuolelta, ei tunnetta voi sanoin kuvailla , se pitää itse kokea.
- keltainenlumi?
-joitain päivä vanhassa avauksessa kerrottiin kuinka samassa saaressa oli 9 mökkiä?
-Mikä on se pahin melusaasteen "kulkureitti" vesistöjen läheisyydessä?
-Millä sinä saareesi pääset jos et veneellä? Niitäkö ei muilta löydy?
-ei ötököitä, pelkkää lokinpaskaa? Mantereellahan ei koskaan tuule jep jep?
-aurinkohan ei tunnetusti paista "joka puolelta" kuin saarissa?
-tarkoitit varmaan pitää omistaa, ei ole muuten tarvetta selityksille? - kiitostA VAAN
kauas meni taas alkuperäisestä, kiitos neljännen avauksen, joka käänsi taas keskustelun huumorista vastakkaisasetteluksi ranta/saari mökkeilyyn
- nicknick
Minä löydä tästä kun yhden avauksen sitä seuraavine kommentteineen? Mitä poraat, saavutit tavoitteesi jo neljännessä kommentissa?
Joulupukin petteri kumppaneineen on nyt halpa siirtymismuoto saareen jos jäänmurtajat ovat avomerellä?
Toinen varteenotettava vaihtoehto on venoinen varustettuna keksillä airojen sijaan. Kolmas vaihtoehto voisi olla pulloposti? Kolme viikkoa menee iloisesti sopivankokoisen pullon tyhjentämisessä. Riippuen toki sisällöstä ja varsinkin sen sisällön alkoholipitoisuudesta.
Mistä erottaa saarimökkeilijän mantereenmökkeilijästä? Huumorintajua ei ole. Johtunee käytetystä ajasta eristetyksissä saaressa. Poikkeaa liikaa tutusta ja tutusta pehmustetusta vastaavasta?
Mikä siellä saaressa aiheuttaa niin suuria traumoja että kaikki jotka saaressa aikaansa viettää syystä tai toisesta, tunnistaa hermojen kireydestä ja yltiönegatiivisesta suhteutumisesta kaikkiin ja kaikkeen? Johtuuko se niukoista ravintovaroista (lokin munat) vai eristetyille primitiivikansanosillle tyypillisistä pakanamenoista?
Noh, jospa ne jäät pian sulaisi niin ei tarvitsisi enää majoittaa ja ruokkia saarimökkeilijöitä omalla manteremökillä? - vesimyyrä
Mitään en kadu elämässä niin paljoa, kuin sitä että myin oman saaren pois, kun tarvitsin rahaa rakentamiseen, myöhemmin ostin mökin päijänteen tehinselän rannasta, mutta en kokenut enään sitä fiilistä ,meni muutama vuosi ja myin mökin pois. Nyt keskityn matkustamiseen, Minunkin mielestä oma saari oli paratiisi ja yhtä vaikeaa oli ja on monelle mantereella olevalle mökille talvella meno.
- siis...?
Olen varmaan yksinkertainen mutta käsittääkseni molempia yhdistää vesistön läheisyys ei niinkään siirtymismuoto jolla asiaa perustellaan/arvostellaan?
Jos mantereella et päässyt laiturille, järvelle, rantasaunaan tms, mikset hanki uutta saarta? Haiskahtaa siltä ettei mökkeily syystä tai toisesta kiinnosta mitä perustellaan selityksillä?
Voisithan ostaa mantereen mökin, ajaa sinne autolla, pakkaat kamat veneeseen, käyt mutkan järvenselällä ja palaat mökille? Eikö siinä ollut suurin ero mantereen ja saaren välillä?
Jos sinä talvella pääset laiturille mistä jatkoit matkaa joko jääteitse tms, mikä estää manteremökille pääsyä samassa tilanteessa? Tarkoitan sitä, että jos tie on auki mökille mantereella, eikö sitä edellytetä saarimökille pääsyssä samassa tilanteessa?
- kippurahäntä kis kis
Saaria ei ole yksinkertaisesti myynnissä, eikä kyse ole matkanteosta mökille vaan siitä että saat olla rauhassa mökillä. Turha sinulle on näitä selittää, itse olen molemmat vaihtoehdot kokenut ja omasta mielestä oman saaren rauha ja maisemat voitti ylirakennetun rantamökin idyllin 10-0 Tämän keskustelun käänsit vastakkainasetteluksi saari /rantamökki, kun kaveri ei päässyt kelirikon takia paratiisiin vaan jäi rannalle ruikuttamaan , niinkuin sinäkin Ps hyviä rauhallisia rantakohteita löytyy ja nämä ovat valintakysymyksiä , eli kaikki ei sovi kaikille
- ovorp
Mistä erottaa saarimökkeilijän mantereenmökkeilijästä? Huumorintajua ei ole. Johtunee käytetystä ajasta eristetyksissä saaressa. Poikkeaa liikaa tutusta ja tutusta pehmustetusta vastaavasta?
Mikä siellä saaressa aiheuttaa niin suuria traumoja että kaikki jotka saaressa aikaansa viettää syystä tai toisesta, tunnistaa hermojen kireydestä ja yltiönegatiivisesta suhteutumisesta kaikkiin ja kaikkeen? Johtuuko se niukoista ravintovaroista (lokin munat) vai eristetyille primitiivikansanosillle tyypillisistä pakanamenoista?- Vastaus idiootille
Saaria ei ole yksinkertaisesti myynnissä, eikä kyse ole matkanteosta mökille vaan siitä että saat olla rauhassa mökillä. Turha sinulle on näitä selittää, itse olen molemmat vaihtoehdot kokenut ja omasta mielestä oman saaren rauha ja maisemat voitti ylirakennetun rantamökin idyllin 10-0 Tämän keskustelun käänsit vastakkainasetteluksi saari /rantamökki, kun kaveri ei päässyt kelirikon takia paratiisiin vaan jäi rannalle ruikuttamaan , niinkuin sinäkin Ps hyviä rauhallisia rantakohteita löytyy ja nämä ovat valintakysymyksiä , eli kaikki ei sovi kaikille
- hahhahhaa
Vastaus idiootille kirjoitti:
Rivitalokesämökki miljöö yhteisellä laiturilla anoppi mukana, ei ihme että jurppii ja kiristää ohimoo, kun kilometrin rantaviivalla 40 mökkii ja itikat on kimpussa ja vieraita pukkaa pihaan, ei se helppoo ole, osanotto
- Niin no,
hahhahhaa kirjoitti:
Rivitalokesämökki miljöö yhteisellä laiturilla anoppi mukana, ei ihme että jurppii ja kiristää ohimoo, kun kilometrin rantaviivalla 40 mökkii ja itikat on kimpussa ja vieraita pukkaa pihaan, ei se helppoo ole, osanotto
avaus viesteineen on kyllä vedätys joten..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745