Eli siiis onko nämä nimet hyviä: amadeus,ceasare,salama.
käykö joku noista ?
Koiranpennun nimen valinta!
15
236
Vastaukset
- Saksanpaimenkoirat<3
Nuo kaikki ovat liian pitkiä koirannimiksi ! katso vaikka kirjastosta löytyvästä koiraopas kirjasta! koiralle
- KOIRAFRIIKKI
Niimpä! olen aivan samaa mieltä kanssasi !!
- hfhlsojgaö
se miten koiran nimi kirjoitetaan ja lausutaan on kaksi eri asiaa, esim tuo ceasare varmaan lausutaan nopeasti cesar/e eli loppujen lopuksi se ei korviin kuulostakaan kovin pitkältä.
Tai ainakin minulla tuo nimi vääntyisi paljob yksinkertaisemmin kuin miten tuo kirjoitus asu menee ;)
- Koirakaveri
Koiralle paras on erottuva, lyhyt ja ytimeikäs. Esim Bella, Alex, Rex, Zapp, Rio, Mimmi..
- koiratietävä
Lisää esimerkkejä : Pimu,Leevi,Bertta,Huugo,Ada,Vilma ja Onni
- ärrää ja ässää
Nettihaku: koiran nimi. Löytyy tuhansia nimiä.
Salama on hyvä
- ohoohoo
Jokainen itse päättää, onko nimi koiralleen hyvä. Kyllä pidempikin nimi käy. Meillä 2:lla viimeisellä on pitempi nimi ja sellainen, joka ei joka nurkilla vastaan tule kuten onnit ja bellat
- mutku
Anna suoraan se nimi, jota olit ajatellut hienon pitkän nimen sijaan kutsumanimeksi, eli siis vaikka Ami ennen kuin Amadeus. Käytännössä kaksitavuinen nimi on paras. Muu on sitten makuasia, toiset tykkää antaa eläimille ihmisten nimiä ja toiset nimenomaan ihan jotain muuta. Mulla on ollut sekä että, eikä nimenannossa ole ajateltu muuta kuin sopivuutta juuri sille eläimelle. Monta eläintä olen antanut lasten nimetä, ja onhan ne nimet sitten ehkä vähän hassuja, mutta kylläkin persoonallisia, esim. vasikka nimeltä Appelsiini ja kissa Musta-Maija. Nyt parhaillaan on hakusassa nimet kahdelle kissanpennulle, tytölle ja pojalle. Pojasta tulee ehkä Reiska, tai sitten jotain ihan muuta.
- rot ja ran
R ja S kirjaimia sisältävät sanat ovat koiralle painokkaampia ja sen korville tehokkampia ; ).Kaksitavuiset nimet parhaita ,koska kuitenkin pidempi nimi esim.Amadeus vääntyy nopeasti lyhyemmäksi Ama,Amsku tms..
Tosin väliäkö sillä,koska meidänkin vanhempi koira on jo oppinut ,että hänellä on montakin lempinimeä. - fargo
Itse suosin koirilleni sellaisia nimiä joita ei ihan heti tule toista vastaan. Ärsyttäviä nimiä omasta mielestäni koirille ovat kaikki tavanomaiset nimet kuten Bella,Turre,Musti,Nella,Nipsu...
- Kansanperinnettä
Minusta taas vanhat perinteiset nimet ovat ihania - itse asiassa niitä Musteja ja Nalleja tulee harvoin vastaan. Ei ainakaan meidän koulutuskentällä ole kymmenessä vuodessa ollut yhtäkään. Vähän niin kuin nyt taas ristitään Eliaksia ja Kalleja...
- Pitbull Love
Luca
Shadow
Zeus
Raineri
Kaikki hyviä mitä itse päättäää että on hyvä ;) - munkoirannimi
Gizmo ^^
- koiran rakastaja
no jos se on labra niin silloin salama ja jo se olisi saksan paimen niin Rex jos husky niin Roi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666