kakaduista...............

kokkerimamma

minulla on huonelinnuille k odissani,josta lasiseinän ja verkko oven kautta,linnuilla yhteys meihin koko ajan,,,,,muutenkin lintujen kanssa seurustellaan paljon....tällä hetkellä meillä 4 undua,kahden kuoltua juuri vanhuuteen,,,,,nyt olisinki kysellyt,,,,onko mahdollista ottaa esim. kakaduja samaan huoneeseen undujen kanssa,miten tulevat toimeen.....onko kellään kokemusta......

4

175

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nymmfi

Siis mikä kakadu on kyseessä? Neitokakadut tulevat yleensä hyvin toimeen undulaattien kanssa. Riippuu tietenkin häkin koosta, pitää olla monta metriä pitkä ja vähintään metrin syvä, jotta lajien välisiä riitoja ei tule.

• kokkerimamma

eli pitäisikö niilla olla siinä lintu huoneessa omat häkit.....mun undut aamulla pääsee pois häkistä ja illalla palaavat itse omaan häkkiin,,,,ja ovat niin tarkkoja et jos valot ei sammu oikeaan aikaan nousee kamala meteli.....neitokakaduja ajttelin kyllä joo...............

• Lintu_nen

Neitokakadut ja undulaatit tulevat suurissa tiloissa hyvin toimeen keskenään. Mikäli kyseessä on oikeasti iso häkki/huone, eli yli 2 neliömetriä, voi neitokakaduja ja undulaatteja majoittaa samoissa tiloissa.

• kokkerimamma

kiitos tiedosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2757
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      863
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      795
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      779
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      674
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      622
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe