moro
olis kyse tollasesta -03 tiisseli corollasta. vikavalo syttyy välillä minkä jälkeen kaasu ei tiedä mitään, auto käy vähän aikaa kunnes sammuu. boschin testeri antoi vikakoodin P1226= sähköinen kaasupoljin. se vaihdettiin, vika jatkui. onko kellään ollut vastaavaa vikaa d4d toyotassa?
d4d corolla vika P1226?
3
3755
Vastaukset
- timoM80
mulla on 01 2.0l d4d corolla mulla oli sama vika että kaasuun ei reagoinut mulla jäi aina kierokset 2000rpm kävi vähän aikaan ja sammui vika tuli usesti mutta kun laitto uudestaan käyntiin kävi normaalisti ja poljin toimi. vaihettiin peltikorjaamolla polttoaine suodatin niin vikaa ei esiintynyt enään kertaakaan ilmiselvästi oli polttoaine suodatin tukossa
- P K Corolla
P K Corolla 05.05-12 Mun corollaan -03 2.0 D4D tuli vikaa tossa 200 tkm:n kodalla niin, että alkoi nostaa kierroksia kesken ajon ja hetken kuluttua heitti vedon hetkeksi päältä. Samalla syttyi kesk. yksikön varoitusvalo, ja moottorin lämpömittarin viisari seilasi ylös ja alas. Syyksi selvisi moottorin lämpömittarin sensorin 2-napaisen johtosarjan suojaputken teippaus. Suojaputken terävä reuna oli moottorin tärinästä johtuen päässyt hankaamaan toisen johdon kokonaan poikki.ja sen ehjemmänkin melkein kokonaan. Korjaukseksi riitti johtojen uusiminen, ja akunkengän irrotus, jotta merkkivalo sammui startin jälkeen, niin kuin kuuluukin.
Itellä teki samaa ja tuli sama vika koodi ja syy oli siihen että olin vahingossa eilisin sisännyt 20e pensaa.. no ei auttanut kuin laittaa tankki täyteen tiisseliä ja niin alkoin toimimaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851