miten mä saan GTAassa trophyja JA koodeja
miten saan trophyja(pokaaleja) GTA IV:stä
10
168
Vastaukset
- woe woe
Mitä trophyillä tekee,lapsiko oot
- the GTA IV funner
mä myös haluun niitä VIT** koodeja.Mä en löydä niitä mistään!! :(
- Kalakkuna
Vaikka itse en keräilekään niitä yleensä tarkoituksella niin tiedän miksi niitä monet kerää ja mikä niissä on idea, ne on tavallaan pelin lisätehtäviä, eli peliä voi pelata pitempään suorittamalla tehtäviä jotka nyt sitten palkitaan ja ilmoitetaan trophyn muodossa.
Jotkut nyt juoksee mielissään pelin läpi kun taas jotkut tahtoo pelata pikkuhiljaa tarkasti pelin jokaisen tehtävän läpi.
- Erkkimerkki321123123
Täh!? Mitä niillä hemmetin trophyilla etes tekee!?!?! Ihan turhia vammaseja pokaaleja... Perhana ostatteko te pelejä vain sen takia että SAIS trophyjä!!! Että ois peli kuinka pazka tahansa niin kunhan saa kiiltäviä ihania trophyjä..... Voi hele.... Ei mee hyvin enää
- TehPerselaama
Woe woe ja erkkimerkki ootteko te niitä lapsia ja vitun typeriä.Luulettekos te et joku menee ostaa pelin et saa trophyjä siihen?! vastaus on EI ellei oo vitun tyhmä.Ittekki oon miettiny et saako siihe pelii edes niitä trophyjä ku oon pellannu läpi ja ei oo tullu ainootakaa.Kylhä niit on iha kiva kerätä sinne eri peleistä.Ja niillä ei tee mitään tampiot ne vaa on koristeita siel muistikortilla.RÖLLIT
- Erkkimerkki321123321
TehPerselaama kirjoitti:
Woe woe ja erkkimerkki ootteko te niitä lapsia ja vitun typeriä.Luulettekos te et joku menee ostaa pelin et saa trophyjä siihen?! vastaus on EI ellei oo vitun tyhmä.Ittekki oon miettiny et saako siihe pelii edes niitä trophyjä ku oon pellannu läpi ja ei oo tullu ainootakaa.Kylhä niit on iha kiva kerätä sinne eri peleistä.Ja niillä ei tee mitään tampiot ne vaa on koristeita siel muistikortilla.RÖLLIT
Kyllä nuo ukkelit taitaa ostaa pelejä vaan jotta sais tyhmiä trophyjä joilla ei tee mitään. Ja HAH oot oikein miettinyt saako peliin trophyjä?!?! Ei kait sitä tartte miettiä kuhan katot trophylistaa ja katot onko gta nelonen siellä. Tai vielä parempi että menet GOOGLEEN ja katsot onko Gta nelosessa trophyjä -.- ... Ja Trophyt eivät ole ps3 "muistikortilla" -_____-
no okei sanotaan tän kerran. Yhistä ps3 nettiin ja pistä gta nellu levy sisään AH ja lataa uusimmat päivitykset niin ah pitäs tulla se trophy patchiki siinä.. Noh katotaan älysitkö -_____-
- Aloittajalle:
Pelaamalla.
- the GTA IV funner
vitun laamannussia trophyja on vain hauska kerätä. ja joo oon yksitoista!
- woe woe
Osta barbi nukkeja
- Erkkimerkki321123123
Nonih ja juot varmasti EEÄSSÄÄ!!! Vais mitä ;) ;) ;) ;) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial171749Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401722Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3081365Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 1341015
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10925
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898