Teksti sivun keskellä !

ymmärsikö joku ?

Miten saa tasattua molemmat tekstireunat suhtkoht samaan tasoon koko pystyriveille. Office Word kyllä antaa ymmärtää että sillä se hoituu mutta kyseinen "kuvake" ei sitä tee. Toimiiko se vain tietyillä fonteilla, ei siis kaikilla. Koko tekstinippu vain siirtyilee vasemmalta oikeelle tasaen vain toisen reunan ja toinen reuna on epätasaninen.

5

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asaaDSDASDFDFDFSD

1. sitä tasausnappia pitänee painaa ENNEN kuin aloitat tekstin kirjoittamisen

2. jos tasaat valmista tekstiä, pitänee teksti ensin valita (muokkaa -> valitse kaikki) ja sitten painella tasausnappia...

Onnistuuko?

• sitä samaa...

ei löydy edes (muokkaa -> valitse kaikki) valintaa.

Tarkoittaako se sitä että koko teksti "pyyhkäistään yli" vasemman hiiren painikkeella ja sitten tasauskuvaketta. Näin ei tosin mitään tapahdu.

Olen naputellut itse käsipelillä isompia rivivälejä tekstien väliin että saan ne suht saman pituisiksi.

Asiakirjanäkymät: WEB asettelu. jossa tekstiä käsittelen.

• asdsadfdfggfd
        sitä samaa... kirjoitti:

Tarkoittaako se sitä että koko teksti "pyyhkäistään yli" vasemman hiiren painikkeella ja sitten tasauskuvaketta. Näin ei tosin mitään tapahdu.

Olen naputellut itse käsipelillä isompia rivivälejä tekstien väliin että saan ne suht saman pituisiksi.

no sitten ei onnistu. Laita näkymään tulostus asettelu ja pitäis ruveta toimimaan...

• asdsadfdfggfd
        sitä samaa... kirjoitti:

toisaalta unohdin kysyä, että ET KAI tee web sivuja sillä wordilla?

Jos teet niin LOPETA HETI! Tee sivut kunnon editoreilla...

Jos teet asiakirjaa muuten vaan niin se tulostusasettelu päälle...

• hyvin toimii...
        asdsadfdfggfd kirjoitti:

toisaalta unohdin kysyä, että ET KAI tee web sivuja sillä wordilla?

Jos teet niin LOPETA HETI! Tee sivut kunnon editoreilla...

Jos teet asiakirjaa muuten vaan niin se tulostusasettelu päälle...

Ei kannata pelätä Wordsillä omien webbisuvujen tekemistä. Se on helpoin (ja väärin, lol ) tapa niitä tehdä. Ainoa ongelma on että sivut toimivat hitaasti MS:n omilla selaimilla, koska kuva tyyppi on PNG. Selaimilla kuten Operalla, Mozilla Firefoxilla, Safarilla, Gromella logo kuvat ovat pikkasen huonompia kuin Explorer selaimella katsottuna ja tiedostot raskaampia joka kostautuu MS omalla Explorer selaimen sivujen lataushitautena. Muilla selaimilla sivujen avaukset toimivat tyylikkäästi. Kun tekee sivuja kannattaa tsekata että ne toimivat myös muilla selaimilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      54
      8774
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      151
      5330
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      113
      4882
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3812
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3426
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3339
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2672
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2573
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2501
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1707
    Aihe