Morjens. Mulla olis kaks kissaa, molemmat täyttää vuoden tässä kuussa.
"ongelma" olis karvojen lähtö. Ei se sinänsä ongelma ole, mutta olen kuullut, että jollain ruoalla voi vähentää karvojen lähtöä. Tietääkö kukaan, onko kukaan muu kuullut tällaisesta, ja mikä ruoka mahtais olla kyseessä? :) Kiitos
Kissan karvanlähtö, auttakaa.
7
375
Vastaukset
- hill´s
Hill´s ruuat ovat hyviä koostumukseltaan .
- omega-3
Ei karvanlähtöön ole erikseen mitään ruokaa, vaan usein mainitaan rasvahappovalmisteet apuna siihen. Yleisesti toki laadukas ruoka antaa kissan elimistölle paremmin sen mitä tarvitaan, mutta omega-3 rasvahappoja niissä on ihan liian vähän. Toinen mitä voi käyttää on biotiinivalmisteet Biorion tabletit mm.
Pitää muistaa, että omega-6 on yleensä liikaa valmisruoissa ja 3 ja 6 suhde on niissä yleisesti väärin päin. Siksi pelkkää omega-3:sta annetaan erikseen. Omega-3 saa helposti kalaöljykapseleista (ei kalanmaksaöljyä) tai kalaöljyvalmisteista. - kissa voi hyvin
Käy apteekin sivuilla, siellä on lemmikkien ravintolisiä, löysin sieltä itsekkin ja Yliopist.apteekista sain tarvitsemani tuotteen, karvan lähtö väheni huomattavasti ja parempi kuntoinen karva on nyt.
- Kinuski93
Kiitos =)
- 6+6
Kokeile Salmopet lohiöljy jota saa ainakin apteekeista.
- kissa vaihtaa
kaksikertaa vuodessa karvansa,puolivuotta kerrallaan
- Kinuski93
Näinhän se on. Aattelin vaan et tulisko sitä vähemmän jollai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780