moi olen elänyt aviossa 25v ja sitä ennen 2v suhteessa saman naisen kanssa eli yli puolet elämstäni. olen suhde kaaren aikana joutunut miettimään sitä että onko elämä kaikkissa suhteissa samanlaista että sitä määrää NELJÄ KIRJAINTA rakas vaimoni? tuntuu arvostavan noita neljää kirjainta enemän kuin minua koska hän jaksaa jikaikinen päivä puhua niistä ja siitä! eli ne ovat ennen R A H A JA NYT E U R O naiseni tienaa kumminkin 1890kk käteen ja hänen pakolliset kulunsa ovat 760kk hän ei käy missään istuu kotona illat ja viikonloput olen kypsynyt siihen että joku tai jotkut voivat RAKASTAA NELJÄÄ KIRJAINTA ENEMMÄN KUIN ELÄMÄÄ eikö mikään enään riitä. MITÄ TEEN ? otanko eron vai kestänkö?( Vaimollani pankissa noin 60000). onko mitään tehtävissä muuta kuin kävellä normaaliin elämään?
NELJÄ KIRJAINTA
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960