Moi!
Kerronpa yhden jutun.
Ala asteella asiat olivat suht hyvin vielä. Vaikka kotona tuli turpaan fyysisesti mutta pahempi oli henkinen väkivalta mitä mun uskovainen äiti harjoitti meihin 4 lapseen. 1 oli jo lentänyt pihalle.
Ylä asteella mä kiusasin päivittäin monia koululaisia erittäin näkyvästi haukkumalla erittäin ilkeästi, tönimällä ja joskus jopa lyömällä. Ne oli aika tarkasti valikoituja. Ne jotka oli helppo kiusata. Koko koulu tiesi asiasta mitä tein.
Kiusaaminen vain yltyi ja 9lk olin koulun terroristi. Vaikka oikeasti olin pelkuri, ujo, tyhmä, idiootti, joka kaiken lisäksi oli kaapissa mikä lisäs lisää painetta päähän.
Menetin kaikki kaverit ala asteella kun vaihdoin koulun ylä asteelle. Enkä enää oikein saanut ketään kaveria. Sillä en saanut edes kotiin tuoda ketään. Enkä olisi uskaltanut.
Kotona väkivalta ja kiduttaminen oli arkea. Pelko oli käsittämätön. Sillä me (lapset) ei uskallettu kertoa kenellekkään asiasta. Sekä se että vasta n 20v tajusin että lapsen kasvatukseen ei saa käyttää noin sairasta väkivaltaa.
Koulussakin sanoin opettajalle että kyllä lapsia saa ja pitää lyödä että oppisivat jotakin. Se hetki ei unohdu ikinä.
Mutta haluan sanoa... Että jos teitä kiusataan niin kertokaa kavereille/opettajille/vanhemille kenelle vaan. Poliisille vaikka jos ei muut kuuntele.
Kaikilla on oikeus opiskella ja elää ilman pelkoa tulla kiusatuksi.
Minä kiusasin, olin väkivaltainen sekä olin järkyttävä huligaani. Eikä kukaan opettaja pahemin tehnyt mitään. Eikä rehtorikaan.
Poliisi olisi varmasti tehnyt.
Kävin purkamassa mun paha oloaan viattomiin ihmisiin jotka eivät ole tehneet mitään pahaa kenellekkään. Voin vieläkin tänäki päivänä välillä pahoin kun mietin mennyttä ja niitä kamalia hetkiä :(
Olisin toivonut silloin että poliisi hakisi minut pois kotoaan jonnekki missä ei tarvitse pelätä mitään. Että olisi kavereita ja saisin olla mitä oon.
Muistan myös kun matikan opettaja sanoi kerran että antaa mulle 5 päättötodistukseen että se saisi mut pois koulusta.
Lopputulos:
On se että, olen muuttunut ihan eri ihmiseksi. Muutaman tutun ja ex poikaystävän takia. He ovat uskaltaneet sanoa millainen olin oikeesti. Tämä on vaatinut minulta erittäin paljon työtä muuttua ihmiseksi ja vaatii edelleen välillä.
Olen pyytänyt anteeksi kaikilta kiusatuilta keneen olen törmännyt.. Sekä saanut selittää syyn. Anteeksi olen saanut kaikilta mikä saa mut vielä nytki itekmään.
Mun on ajottain vielä erittäin vaikea olla. Mutta haen siihen terapiaa.
Sisarukset olen menettänyt melkein kokonaan josta toinen on tehnyt itsemurhan ja toinen on narkomaani.
Veljekset elää omaa työtöntä elämää kaljaa maistellen.
Itse olen kuitenki 6v työelämässä. On koti, on talous kunnossa. On ihmisiä jotka pitää minusta.
Mut anyway paljon voimia kiusatuille pysykää vahvoina ja älkää antako periksi!
Olin kiusaaja
bi jätkä
3
162
Vastaukset
- fasfasf
story of my life bro
- takecaRE
Voin kuvitella miten kamalaa sulla itelläs on..
- hyi homoja
hyi vitu likane homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824