Mitä ihmettä liikkuu niitten juoruhenkilöiden päässä,jotka päivästä toiseen päivystävät kävelykadulla ja kauppojen auloissa ???? Tuskin mitään ,tai jotain keltaista nestettä korkeintaan.Jos ei tiedä mistään mitään niin sitten onkin kiva ihan omassa päässään kuvitella tapahtumia,uskoa varmaan tietoonsa ja puhua edelleen asiasta totena kaikille !!! Toisaalta käy sääliksi nämä ihmiset mutta toisaalta ei vaan käsitä miksi... hankkisivat oman elämämän ja jotain muuta sisältöä kun kuvilteltujen totuuksien levittäminen.Onhan se ihan sairasta !
imatran arkea
25
1020
Vastaukset
- hoitoon ne !!
On se sairasta.Tiedän monta tapausta,joissa puhuneet semmosia valheita ihmisistä,että täyttää vähintäänkin kunnianloukkauksen määritelmän.
Eräskin nimeltä mainitsematon henkilö on suorastaan harhainen ja ihmettelen,miksi kukaan ei kiinnitä huomiota jo vuosia jatkuneeseen epänormaaliin toimintaansa.- lusikalla saaneet
ne hevon p...seen juoruämmät ja ukot pitäs laittaa johonkin pakkohoitoon !!!
se pahin niistä on siis niiiiin tolkuton valehtelija ja kadehtii kaikkia niin paljon että keksii sitten juttuja ja puhuu niistä niinkuin olis kirkossa kuulutettuja asioita ,huh huh.....
- tosi on
joo,menolippu juoruperseille ahvenanmaalle tai gotlantiin ja lycka till !!!
- muualta muuttanut
Tuo juoruilu tuntuu olevan ihan veressä kaikilla Imatralaisil.
- jhgjhjghj
Niitä juoruilijoita riittää joka paikassa..Savon suuntaan ku meet ni siellä niitä vasta onkin..etenkin Savonlinnas kaikki tuntuu tuntevan toisensa..:)
- påsk
joka paikkakunnalla on niitä juoruihmisiä mutta koetetaan jättää ne omaan "arvoonsa"... piiri pieni pyörii ja hullut siinä hyörii kälä kälä köps
- näinon
sentraalisantraa pahempaa saa hakea !!!!
- V.ierestäkuullut
kerrottakoon : pesee astiat tolulla ja vaatteet vimillä kylpyammeessa....
- rehellisyys esiin:)
en tiiä mikä joitakin ihmisiä vaivaa,ku pitää juoruta ja haukkuu selän takana.
ja puhuu paskaa vaa,iha ku oma elämä ois hyvin päinvastoin.
ketkä yleensä juoruaa tai valehtelee niillä omassa elämässä jotain pielessä,
ja pitää peitellä sitä paskan puhumisella muista.
tiiän yhden naisen joka on aivan 100% valehtelija ja paskan jauhaja.
ei varmaa yhtää rehellistä hetkeä.- pähkinjä
mistä sä tiedät että ne on siellä koko ajan
- rajansakaikella
Voi kun kaikki tyhjänjauhaja juoruhenkilöt ja toisten asioiden erikoisasiantuntijat pysyis poissa normaalien ihmisten keskeltä vaikka edes yhden päivän !!! Ei ois liikaa pyydetty mielestäni : )
- Heltzu
Tiedän monta tapausta täällä imatralla jotka arvostelee esim työtäsi levittää valheita.Itse ollaan työttömiä/vuosien "sairaslomalla".Arvostelemaan ovat kyllä kovia=(
- loppusjo
niin kai se on että kun oma elämä täysin pysähtynyttä ja korvien välissä heittoa niin elämään saa sisältöä kun toimittaa toisten asioita ja kun ei niistäkään mitään tiedä
niin keksii sitten.... : (
Oma lukunsa on vielä ne työpaikkojen tietovastaavat jotka jauhaa selän takana ja pomon korvaan p....aa ja ovat olevinaan niin kaikkien kaveria että..... tuuliviiri kuvaa hyvin niitä jos asiallisella sanalla yrittää kuvata - toimitusjohtajaxxxx
Eikös ne ole normaaleita jos ovat töissä tietovastaavina ja työttömät epänormaaleja juoruajia vai miten päin nyt tämä meneekään.
Siis mitä kirjoituksen alulle panija tekee kävelykadulla ja kauppojen auloissa.
Itse taas kierrän nämä paikat juuri sen takia pois niin ei mitään ongelmia.- loppusjo
työpaikkojen tietovastaavat = juoruukkoja/juoruämmiä !! sorry kun et käsittänyt ilmausta :)
- pasila
no v...tu mieti !
- rupuhuru
no v..tu tottakai tajuaa ton jokainen, haloo ja lääkitys kohdalleen !
- Helgafani
kauppaan yleensä mennään aulasta ja jos pitää silmät ja korvat auki niin saattaa nähdä ja/tai kuulla yhtä ja toista vaikka ei paikalla itse aikaansa viettäisikään.Samoja naamojahan siellä näkee ja kuulee kailotettavan milloin mistäkin....sama juttu kulmilla asioidessa.Olisihan se hienoa jos ei itse tarvitsisi asioillaan käydä ja näin pystyisi em paikat välttämään.Kaikille tavallisille pulliaisille se ei mahdollista.
Eiköhän tuo Pöystiltä lainattu ytimekäs kommentti edellä auennut kaikille Pasila sarjaa seuranneille : ) - rajaylittyjust
S....tanan sairasta kuppikuntaista juoruperseistä pilkun -ja koiran viilaajaa löytyy tältäkin paikkakunnalta enemmän kun laki sallii..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oiskohan harvennushakkuun aika pian ??????????? - lähiönaapuri
Olisko pahimpia Tuulikalliossa päin,emäntä ja isäntä jauhaa niin paljon ihmisistä potaskaa ja omat asiat niin sekaisin kuin olla voi..kun kaikki vaan keskittyisivät omiin asioihin,olisi kaikilla parempi!!Kannattas yrittäää...laittaa omat asiat kuntoon ja keskittyä sitten muiden asioihin!!
- hevostyttö
Valitettavaa,mutta niin totta,omat asiat NIIN sekaisin,että pitää puuttua muiden ihmisten asioihin,säälittävää touhua...ollaan niin rikasta että..
- juuri niin
onhan ne kyylät ja kyttäilijät tosi syvältä
- nabanöyhtää
Mitä tapahtuu tässä viestiketjussa, tapahtuu myös tavallisessa arjessa. Tämä paikka on myös virtuaalinen kävelykatu ja kauppojen aula. Mitä tuossa ylhäällä on lueteltu on myös juorua.
- suosittelen
muuttakaa maalle täälä ei o juoruakkoja eikä ukkoja eikä kusipää naapureita
- l.ande
böndellähän sitä vasta juorutaankin,ihan teidoksi vaan,joka skutsissa kuhisee juorupiruja kyttäilemässä ...kylä näi on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602