Joo siis oon 12v. ja mulla ja mun äitellä on tosi paljo riitoja kaikesta mitä maan päältä löytyy -,- Silloin se haukkuu muo paskiaiseks (nytki se puhuu puhelimes jonku kaa ja haukkuu muo) ja uhkailee laittaa mut mun isälle asumaa (vaikkei se koskaa sitä teekkää) Oon yrittäny keroo miltä musta tuntuu ku se haukkuu muo, mut sitä ei tunnu kiinnostavan. Välillä tuntuu että ois parempi että muuttaisin isälle asumaa!! Help please
ainii,, asiallisia vastauksia kiitos, teinilissupaskiaiset voi mennä muualle angstaa
Vittumaine äite
10
197
Vastaukset
- potari
"Teinilissupaskiaiset" sanoo nimimerkki Cheergirl_99...
- Siis hä?
Mitähän kieltä se yrittää vääntää,kun: äitellä, muo, keroo ja jtn muut...Vai onko ne vaan kirjoitusvirheit?? (O.o)
- e.n k.e..stä
mul on sama juttu. Äiti haukkuu mua ja lellii pikkusiskoa ja sanoo et mä pilaan aiina sen päivän. On haukkunu kamalaks lapseks ja paskiaiseks.
- potari
No ehkäpä sä olet?
- FucingMothers99
No mulla kansen on sama peeaska onkelma X) Riidellään ihan kaikesta...haluisin vaan lasten kotiin ja semmosta. Sitte me aina sovitaan ja huomena uuestaa...-.-**
- nolooosh
lastenkoti on yhdyssana. menkää ny 12 v lissut muualle valittaa ongelmista tai pyytäkää apua vasta sitte ku sitä oikeesti tarvitte.
- 443333
yleensä ku mulla on huono päivä tuun lukee tänne näitä peeaska kertomuksia niin kyllä olo paranee ja rupee oikeen naurattaa XD
- täti-ikäinen
En ole teini vaan ihan jo ainkin äitisi iässä. Osannet sinäkin olla välistä raisu tyttö, mutta ei äidin pitäsi haukkua ja nimitellä omia jälkikasvujaan. Hänellä on varmaan pinna kireällä ja niin se on sinullakin. Uhkailut eivät ole sitten mistään kotoisin. Voisithan asua välistä isän kanssa. Olethan hänen tyttärensä. No haukkumiset eivät sinusta ainakaan mitään "paskiaista" tee. Muista se. Sinä olet ihan normaali ja reipas tyttö.
- joowhocaresvittu
mennääks panee?
- sameasyoubutworse
lapsi hyvä, ymmärrän täysin että se ei tunnu kivalta kun vanhemmat haukkuu. olen itsekin kokenut saman. sinun täytyy olla rohkea äläkä ota äitisi puheita itseesi. paskiaiseksi haukkuminen ei ole oikeutettua, mutta oletko miettinyt että voisiko riitelynne johtua siitä että käyttäydyt lapsellisesti (no, olethan vielä lapsi) tai että yrität olla aikuisempi kuin mitä olet? olet vasta 12, voit olla rauhassa lapsi vielä. sinulla ei ole kiire aikuistua. jos olet niitä tyttöjä jotka kiroilee, polttaa, juo jne. jo tuossa iässä siinätapauksessa syy on sinussa ! mutta jos olet kiltti etkä kettuile tai kiroile tai ärsytä äitiäsi vaan olet kuin enkeli, ja äitisi silti haukkuu sinua, nii vika on äidissäsi. se kertoo vain siitä että äidilläsi on jostain syystä huono olo henkisesti ja purkaa pahaa oloaan sinuun. ja yleensä se kohdituu vanhempiin lapsiin koska eihän hän voi sinua pienemmille lapsille puhua niin rumasti jne. toivottavasti luet tämän ja mietit tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022