Joo siis oon 12v. ja mulla ja mun äitellä on tosi paljo riitoja kaikesta mitä maan päältä löytyy -,- Silloin se haukkuu muo paskiaiseks (nytki se puhuu puhelimes jonku kaa ja haukkuu muo) ja uhkailee laittaa mut mun isälle asumaa (vaikkei se koskaa sitä teekkää) Oon yrittäny keroo miltä musta tuntuu ku se haukkuu muo, mut sitä ei tunnu kiinnostavan. Välillä tuntuu että ois parempi että muuttaisin isälle asumaa!! Help please
ainii,, asiallisia vastauksia kiitos, teinilissupaskiaiset voi mennä muualle angstaa
Vittumaine äite
10
196
Vastaukset
- potari
"Teinilissupaskiaiset" sanoo nimimerkki Cheergirl_99...
- Siis hä?
Mitähän kieltä se yrittää vääntää,kun: äitellä, muo, keroo ja jtn muut...Vai onko ne vaan kirjoitusvirheit?? (O.o)
- e.n k.e..stä
mul on sama juttu. Äiti haukkuu mua ja lellii pikkusiskoa ja sanoo et mä pilaan aiina sen päivän. On haukkunu kamalaks lapseks ja paskiaiseks.
- potari
No ehkäpä sä olet?
- FucingMothers99
No mulla kansen on sama peeaska onkelma X) Riidellään ihan kaikesta...haluisin vaan lasten kotiin ja semmosta. Sitte me aina sovitaan ja huomena uuestaa...-.-**
- nolooosh
lastenkoti on yhdyssana. menkää ny 12 v lissut muualle valittaa ongelmista tai pyytäkää apua vasta sitte ku sitä oikeesti tarvitte.
- 443333
yleensä ku mulla on huono päivä tuun lukee tänne näitä peeaska kertomuksia niin kyllä olo paranee ja rupee oikeen naurattaa XD
- täti-ikäinen
En ole teini vaan ihan jo ainkin äitisi iässä. Osannet sinäkin olla välistä raisu tyttö, mutta ei äidin pitäsi haukkua ja nimitellä omia jälkikasvujaan. Hänellä on varmaan pinna kireällä ja niin se on sinullakin. Uhkailut eivät ole sitten mistään kotoisin. Voisithan asua välistä isän kanssa. Olethan hänen tyttärensä. No haukkumiset eivät sinusta ainakaan mitään "paskiaista" tee. Muista se. Sinä olet ihan normaali ja reipas tyttö.
- joowhocaresvittu
mennääks panee?
- sameasyoubutworse
lapsi hyvä, ymmärrän täysin että se ei tunnu kivalta kun vanhemmat haukkuu. olen itsekin kokenut saman. sinun täytyy olla rohkea äläkä ota äitisi puheita itseesi. paskiaiseksi haukkuminen ei ole oikeutettua, mutta oletko miettinyt että voisiko riitelynne johtua siitä että käyttäydyt lapsellisesti (no, olethan vielä lapsi) tai että yrität olla aikuisempi kuin mitä olet? olet vasta 12, voit olla rauhassa lapsi vielä. sinulla ei ole kiire aikuistua. jos olet niitä tyttöjä jotka kiroilee, polttaa, juo jne. jo tuossa iässä siinätapauksessa syy on sinussa ! mutta jos olet kiltti etkä kettuile tai kiroile tai ärsytä äitiäsi vaan olet kuin enkeli, ja äitisi silti haukkuu sinua, nii vika on äidissäsi. se kertoo vain siitä että äidilläsi on jostain syystä huono olo henkisesti ja purkaa pahaa oloaan sinuun. ja yleensä se kohdituu vanhempiin lapsiin koska eihän hän voi sinua pienemmille lapsille puhua niin rumasti jne. toivottavasti luet tämän ja mietit tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773