tässä ois 14-vuotias poika mopoa hankkimassa. olen miettinyt peugeot xps:än hankintaa. ne näyttää niin saatanan isokokoiselta, niin pystyykö tämmöoinen lyhyempi (n. 163cm) poika ajamaan sillä hyvin?
peugeot xps
6
140
Vastaukset
- 160cmpoika
Iteki oon aikas lyhyt (160 cm) ja oon kans -97. oon ostamassa derbi drd x-treme vuosimalli 2012 itellä ainakin ylttää jalat siinä.
- Däddändää
Mulla on Peugeot XPS -06, ja olen aika tasan 160 senttiä pitkä ja hyvin ylettyy ajaan :)
- 175cm boy
mullon derbi drd x-treme 2012 oon 175 pitkä yltää just ja just päkijät maahan ja peugeotis on iha paska ajoasento kokeile derbii
- pösön omistaja
Drbit on paskaa! älkää ees harkitko ostakaa pösö mulla -05 ja on 80cc pytty ja metran putki ja ajettu noilla vireillä 20000km et on kestäviä!
- Derbiseon
pösön omistaja kirjoitti:
Drbit on paskaa! älkää ees harkitko ostakaa pösö mulla -05 ja on 80cc pytty ja metran putki ja ajettu noilla vireillä 20000km et on kestäviä!
Itselläni on derbi x-race vm.06 toiminut täydellisesti eikä ole ollut mitään vikoja. Huollettu säännöllisin ajoin. Olen 167cm pitkä ja yletyn ihan hyvin maaha. Mopollani on ajettu 30000km ja toimii kuin unelma. Eli mopon laatu on tavallaan käyttäjästä kiinni. Jos huollat mopon tarpeeksi usein, etkä tee mitään turhia omia viritelmiä ja etkä raiskaa moottoria kokoajan niin kyllä kaikki mopot kestää sinne 30000km asti.. Poikkeuksia kyllä on.
- xp7 on xps
Derbiseon kirjoitti:
Itselläni on derbi x-race vm.06 toiminut täydellisesti eikä ole ollut mitään vikoja. Huollettu säännöllisin ajoin. Olen 167cm pitkä ja yletyn ihan hyvin maaha. Mopollani on ajettu 30000km ja toimii kuin unelma. Eli mopon laatu on tavallaan käyttäjästä kiinni. Jos huollat mopon tarpeeksi usein, etkä tee mitään turhia omia viritelmiä ja etkä raiskaa moottoria kokoajan niin kyllä kaikki mopot kestää sinne 30000km asti.. Poikkeuksia kyllä on.
Itellä xp7 -12, kyllä ne jalat yltää ja kyllä sie vähintääki kasvat kun oot 15v ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi833382Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983135SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783076- 1522593
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562428Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092246Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602217Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142075Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li411800Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4061773