Jatkuuko 24 kk mokkulaliittymä automaattisesti 24 kk:n jälkeen vai pitääkö liittymä uusia.
Loppuuko 24 kk nettiliittymä itsestään
15
236
Vastaukset
- ...
Eipä se tainnut minulla loppua, se jatkui siitä itsestään, joskin hintoja pitää tarkistaa, tyydyttävätkö ne edelleen. Jossain välissä ne nousi minulla.
- ...
lue sopimuksestasi. olisit nyt edes palveluntarjoajan ja liittymän tiedot antanut. mutta tekemäsi sopimus sen ratkaisee. yleensä ne kyllä jatkuvat.
- ei lopu
Tuskin loppuu, Eihän palveluntarjoaja nyt vapaa ehtoisesti halua asiakkaasta luopua. Se on hiljaa ja tyytyväinen kun maksat.
- umpeenm
Siis *ittu olisi pitänyt ymmärtää pyytää sulkemaan entinen liittymä kun entisen sulkemisajankohtaan myivät puhelimitse uuden liittymän. Tämähän on kusetusta.
- kaiketi.
sun olis pitänyt tietää mitä olet sopinut! miksi et lukenut ehtoja? peru/irtisano toinen. ei se 24 kk määräaikainen liittymä jatku määräaikaisena vaan toistaiseksi voimassa olevana. jos sama palveluntarjoaja, asia hoituu hyvin helposti. ei ne halua asiakasta menettää.
- hebella
Sopimus on sopimus. 24kk sopimus tarkoittaa sitä että sopimus on voimassa 24kk. Uusi sopimus pitää tehdä tämän jälkeen uudestaan.
- kaiketi.
paitsi jos on sovittu, että sopimus jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana.
- joutopässi
se jatkuu 24 kk sopparin jälkee toistaiseksi voimassa olevana. eli ei katkea
- Lukekaa...
sopimus paperit, se pitäs mainita siellä, tosin niin pienellä että lukemiseen tarvitaan suurennus lasia.
- /RyKjsH:
Kukahan senkään on keksinyt että mitä tärkeämpi asia niin sitä pienempi teksti.
- Laihialainen
/RyKjsH: kirjoitti:
Kukahan senkään on keksinyt että mitä tärkeämpi asia niin sitä pienempi teksti.
Käsittääkseni kaikki firmat jotka myyvät jotain määräaikaistarjouksena, haluavat pitää asiakkaansa kynsin hampain. Eli 24 kk:n sopimusajan jälkeen olet toimittajallesi arvokas kalu, koska sopimuksen päätyttyä voit valita mieleisesi toimittajan haluamallesi tuotteelle/palvelulle. Saat siis varmuudella uuden sopimuksen joka on vähintään yhtä edullinen kuin se päättynyt sopimus. Luultavasti hieman edullisempi.
Itse olen neuvotellut lähes kaikki jutut vuosittain uusiksi. Sähköjutuissa on lievää pörssimeininkiä, sähkön raakahinta kun saattaa joskus laskeakin, joten 24 kuukauden sopimuksessa voi joskus hävitäkin, nythän Nordea ja jotkut muut ovat laskeneet sähkön "toistaiseksi"-hintaa.
Soneran 8Megan ADSL-laajakaistaliittymän "ohjehinta" on 51.42€/kk
mutta kun asiaa tiedustelee se onkin itse asiassa vain 28€/kk. Joillakin mokkuloilla saman voi saada kainvielä halvemmalla. Tosin mukkuloiden luvatut nopeudet eivät pidä lainkaan paikkaansa. Eivät muuten ADSL-nopeudetkaan.
Vakuutusyhtiöiden hinnatkaan, joita niiden sivuilta löytyy, eivät pidä lainkaan paikkaansa: Kun soitin T-alkuiseen yhtiööni jossa kaikki vakuutukseni ovat ja ihmettelin miksi P-alkuisessa yhtiössä prätkavakuutus on satasen halvempi, niin sain vastauksena että niin se vain on, jotkut yhtiöt hinnoittelevat eri ajoneuvot eri tavalla. Kun totesin, että yhteistyö saattaa päättyä, niin virkailija kysyi mitä voitaisiin tehdä. Pysin tarjousta.
Päädyimme ratkaisuun jossa kaikkiin ajoneuvovakuutuksiin tulee 10% lisäbonus, ja kotivakuutukseeni 10% lisäalennus, jolloin yhteishinta kaikille vakuutuksille on halvempi kuin kilpailijoilla, vaikka mopottimen liikennevakuutuksen hinnaksi jäikin vielä muutama kymppi enemmän kuin sillä P-alkuisella yhtiöllä.
- S o n e r a
Soneralle pitää ilmoittaa 2 viikkoa ennen kuin sopimus loppuu että jatkaako sopimusta.
- jyrkein
Edellinen sopimus loppu 26.pv, soitin Zoneralle 27.pv ja tehtiin alkavaksi uusi 24kk kausi ja laitettiin uus mokku tulemaan ja tulikin jo. Turhia saatekirjeitä laittavat noihin paketteihin mukaan. Nytkin saan sellasen käsityksen, että mulla olis uusi SIM-korttikin, mutta ei paketissa vaan ollu. Läppäri sopivasti hajalla, etten pääse kokeileen, kuinka liittuma toimii.
- minä vaan
Ei ainakaan DNA:n mokkulaliittymä pääty 24 kk:n jälkeen, vaan jatkaa toimintaa ellei sopimusta irtisanota. Yksi tuttu tosin osti uuden tietokoneen liikkeestä ja siellä hoitui se entisen liittymän irtisanominen samalla kun uusi sopimus oli tehty.
- toinen minä
Totta ja sen voi sanoa irti milloin itse huvittaa, koska sopimus jatkuu 24 kk:n määräajan jälkeen toistaiseksi olevana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910