Pääsiäistervehdyksiä?

Noita nuhanenänä

Millaisia viestejä sinä sait?
Olisi kiva lukea, jos haluaisit kirjoittaa hauskoja viestejä palstalaisten iloksi ja omien flunssaisten pääsiäislomapäivieni ratoksi.

Perinteisten kauniiden pääsiäiskorttien lisäksi tulee teksti- ja sähköpostiviesteinä erilaisia tervehdyksiä. Alle valitsin kolme ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne. Voisitteko kuvitella lähettävänne tai haluaisitteko itse vastaanottaa jonkun niistä?
Minkä?

1: Mummo oli tavaratalon hississä, kun sinne tuli hyväntuoksuinen rouva. Mummo nuuhkaisi kuuluvasti ja rouva sanoi: Dior, 395 euroa.
Toinen hyväntuoksuinen rouva tuli hissiin seuraavassa kerroksessa. Kun mummo nuuhkaisi, rouva tokaisi: Chanel 450 euroa.
Kun hissin ovet avautuivat seuraavan kerran, mummo pieraisi ja huikkasi poistuessaan: Mämmi 2,50 euroa.
Hyvää pääsiäistä!

* * *

2: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa karkaamasta. Jospa vielä nahka siliäisi, selkä suoristuisi.
Herkeepä roppa rupsahtamasta ja lihat löllyämästä. Palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi? Jospa onnea, terveyttä, hyvää eloa soisi, rahakaan ei pahaksi oisi. Munarikasta pääsiäistä!

* * *

3: Pääsiäispupu loikki keväisen nurmen poikki. Tervehdyksen multa tuo, keväisen mielen sulle suo! Hyvää Pääsiäistä!

8

2180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda
    • L*
      • L*

        Unneutin laittaa aloittajalle myös virpovarpomista:

        Virpoi, varpoi, tuoreeks terveeks.
        Isännäl, iso vassa
        emännäl perä leviä.
        Poika tuokoon minijän
        tytär hyvän sulhaisen.
        siulle vissat, miulle palkka.
        Miulle muna kanasestais
        maitotilkka lehmäsestäs,
        vähä voita vakkasestas
        kopeekka kukkarostas.
        Luoja sinnuu siunatkoon.

        .


    • Ei kulje posti ei polje kusti, tyhjänä on postilaatikko pysyny.
      Toi virpomis loru oli oikein hyvä.
      Työn merkeissä meni tää päivä ja pikku ajelulla elintaso vehkeellä, orotelen sit juhanuksena seuraavia terkkuja.

      • +

        Mahtaa palkkapussi venyä ja paukkua, kun pyhinäkin pitää ahertaa?
        Mikä lie elintasovehje, päältäajettava ruohonleikkuukone?

        Posti-Kustikin on lomansa ansainnut.


      • k/k
        + kirjoitti:

        Mahtaa palkkapussi venyä ja paukkua, kun pyhinäkin pitää ahertaa?
        Mikä lie elintasovehje, päältäajettava ruohonleikkuukone?

        Posti-Kustikin on lomansa ansainnut.

        Ei pauku kun pakarat jos vaimo hermostuu,vaimon autolla sain pikkasen ajaa pesun palkaksi.


      • +
        k/k kirjoitti:

        Ei pauku kun pakarat jos vaimo hermostuu,vaimon autolla sain pikkasen ajaa pesun palkaksi.

        Vieläkö ovat pakarasi pähkinänsärkijän kuosissa?
        Oletko ajatellut ottaa valkoisesi seuraajaa?
        Itse en aio, vanha ja vaivainen kun olen.
        Riittää, että itse tullaan toimeen.

        Kaikkea hyvää, sinulle, kultasydämelle!

        The Nutcracker Ballet http://www.youtube.com/watch?v=CfJ5A0PUZIM


    • ;)

      Pääsiäinen on ohi mutta kerronpa erään pääsiäisenä kuulemani savolaisvitsin:

      Kaunis sää oli houkutellut jäälle useita pilkkijöitä. Toiset istua kököttivät pilkkireppujensa tai-pönttöjensä päällä. Joku kierteli sinnetänne etsien parempaa kalapaikkaa.

      Yksi kiertelijä kysäisi savolaisukolta: "syökö kala", johon ukko murahti: " eikait se tähänkään asti ole syömättä elänyt"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe